Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Pohjonen/Heidi Pakarinen/Ulla Buerger

Vierailija
17.07.2015 |

Tämä on niin naurettva mediasirkus. Sääliksi käy lapsia!!! Mksi nämä ihmiset avautuvat ongelmistaan lehtien palstoilla? Edistääkö todella myyntiä? Joo, Mutt aikakausilehtien palkkiot satasissa, mikä motiivi? Vai onko kosto paras ase?

Eniten ihmetyttää tämä "uusi paras kaveri" Ulla. Hän varmasti tietää (toivottavasti), että on saanut täysin subjektiivisen kuvauksen lähes 20 vuoden suhteesta.

Miksi ihmeessä hän kommentoi ylipäätään??? Ihan sama kyllä Heidin kanssa. Ja Mikan avautuminen tiedotteella, kuin joku ministerin lausunto...

Mikä AIKUISIA ihmisiä vaivaa??? Lapset surettaa. Tiedän, että on jo kiusattu.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Rennen ja Idankin tapauksessa, niin tässäkin: ollaan suomalaisen wt:yden ytimessä. Ehanaa! Iskelmin kuvitettua raaamaaaa. Kuka on nusassut ja kenen kanssa. Kop kop kop avaa hakas. Pure mua! Hän on mennyt vuorten taa! Pois, pois, pois! Kelle minä nyt mattojen hapsut suoristan!

Ja ne päiväkaffet:

Mä olen kahvinkeittoon uhrannut suuren taidon

ja paras sekoitus on kaadettu pannuhun.

On eräs syy vain mulla kuitenkin pikku huoleen:

jo yli kymmenen on kello - sua näy ei lain. (Otsikko: Nyt puhuu Ulla - en ole toinen nainen)

Nyt se on peruttava se yhteinen hautapaikka. Rakkautta ei se ollutkaan, sä leikit vain!(suuri lööppi) Mut pettäjän tie on tuskainen ja käy harhaan, mun eloni jatkui vain (olen löytänyt uuden rakkauden!). Sillä niin pieni ihmissydän on, niin avara ja pohjaton (varsinkin lehtien palstoilla, jossa vuoropuhelu käydään), se kätkee suuret unelmat ja vihan, lemmen maailmat. 

Ja sitten lopuksi. Muista antaa arpisten haavojen olla, niitä auki et repiä saa. Anna muistojen katkerain kuolla, koeta kaikki vain hiljalleen unhoittaa.

Vierailija
62/73 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikan palkka on todella hyvä mutta itsehän on jokaisen pennin ansainnutkin. Kummaa kun kaikki väittävät että aihe ei kiinnosta pätkääkään mutta silti roikutte täällä ruikuttamassa mokomasta..  unohtakaa nyt jo matonhapsut ja lihapiirakat kun ette miestä tunne.Tuostakin lausunnosta on jo yli kaksikymmentä vuotta aikaa ja sekin asia korjattiin ajat sitten julkisuuteen. Ikävää toki on että eroa puidaan julkisesti ja siitä saa varmasti lähipiirikin osansa mutta mielestäni mika on tehnyt hienosti kun vastaa asioihin niinkuin ne ovat. Tiedän varsin hyvin Mikan ja Ullan tapauksen ja voin vakuuttaa että kyse on pelkästä työsuhteesta ja ystäyydestä. Mika on äärettömän hieno ihminen kun häneen tutustuu hyvin. Erot ovat aina ikäviä mutta nyt on kyse pelkästään siitä että Mikaa on mustamaalaatu niin paljon heidin toimesta että on vain asiallista antaa tapauksesta selkeä kuva ja kertoa asiat niinkuin ne ovat. Lehdet ovat vääristelleet juttuja törkeästi. Mika ei saa penniäkään rahaa siitä että antaa haastattelun tai lausunnon jollekkin lehdelle.  Jos asia ei teitä kiinnosta niin saanko sitten sanoa näin? 

Suksikaapa ttuun kommentoimasta jos ette mistään mitään tiedä ja väitätte että aihe ei edes kiinnosta..  hophop.. telkkarista tulee varmasti salatut elämät niin pysyy suuri kansa tyytyväisenä..    tun nuijat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin toivoisin, että Mika ja Heidi palaisivat yhteen. He ovat aina olleet minun mielestäni unelmapari. Olen ollut onnellinen heidän puolestaan, kun kummankin ura on mennyt niin hienosti eteenpäin. Rakastan sekä tangoa että oopperaa, ja kumpaakin olen käynyt kuuntelemassa livenäkin. Ei tuollaista onnea saa hukata, kun on kaksi ihanaa lasta ja paljon enemmän yhteistä kuin monella muulla pariskunnalla. Toivoisin niin, että seuraava otsikko olisi heidän yhteenpalaamisestaan. Häät olisivat kaiken kruunaus. Suuri rakkaus ei koskaan häviä. Minun mielestäni kummankin kommentoinnit kertovat siitä, että heillä on vielä rakkautta toisiaan kohtaan. Muuten oltaisiin vain hiljaa ja tyytyväisiä erosta. Aika moni pari katuu myöhemmin eroaan ja veikkaan, että tämä pari on sellainen, jos eivät tajua sopia. 

Vierailija
64/73 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän kuumin kolmiodraama. Hyvä noille iltapäivälehdille ja seiskalle. Lapsille ei olleskaan kiva.

Vierailija
65/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mikan tapahan se on, aina ollut. Saahan se joskus tulla julkikin, ei vaan raaski jättää Burgeria, ei tietenkään. Ymmärrän Heidiä täysin vaikka julkisuus ei aina fiksua olekaan. Mika vaan mikailee.....

Vierailija
66/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin pitäisi saada edes 1 hittipiisi, tällainen julkisuus on niin Tauskia

Vierailija
67/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:27"]

Mikan palkka on todella hyvä mutta itsehän on jokaisen pennin ansainnutkin. Kummaa kun kaikki väittävät että aihe ei kiinnosta pätkääkään mutta silti roikutte täällä ruikuttamassa mokomasta..  unohtakaa nyt jo matonhapsut ja lihapiirakat kun ette miestä tunne.Tuostakin lausunnosta on jo yli kaksikymmentä vuotta aikaa ja sekin asia korjattiin ajat sitten julkisuuteen. Ikävää toki on että eroa puidaan julkisesti ja siitä saa varmasti lähipiirikin osansa mutta mielestäni mika on tehnyt hienosti kun vastaa asioihin niinkuin ne ovat. Tiedän varsin hyvin Mikan ja Ullan tapauksen ja voin vakuuttaa että kyse on pelkästä työsuhteesta ja ystäyydestä. Mika on äärettömän hieno ihminen kun häneen tutustuu hyvin. Erot ovat aina ikäviä mutta nyt on kyse pelkästään siitä että Mikaa on mustamaalaatu niin paljon heidin toimesta että on vain asiallista antaa tapauksesta selkeä kuva ja kertoa asiat niinkuin ne ovat. Lehdet ovat vääristelleet juttuja törkeästi. Mika ei saa penniäkään rahaa siitä että antaa haastattelun tai lausunnon jollekkin lehdelle.  Jos asia ei teitä kiinnosta niin saanko sitten sanoa näin? 

Suksikaapa ttuun kommentoimasta jos ette mistään mitään tiedä ja väitätte että aihe ei edes kiinnosta..  hophop.. telkkarista tulee varmasti salatut elämät niin pysyy suuri kansa tyytyväisenä..    tun nuijat..

[/quote]

Erikoinen avautuminen, mikäs sinun motiivisi on?

Vierailija
68/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Heidiä, loukattuna tunnekuohussa ei nyt ajattele järkevästi ja suoltaa paskat lehtiin.
Mutta tuota Burgeria en ymmärrä. Olis nyt hiljaa eikä pahentaisi enää soppaa. En usko pätkääkään että olisi platoninen suhde.

Vierailija
69/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mietin vaan että mihin aikaan se hampurilainen vai mikä lihis onkaan siellä mikalla oikein oli kahvittelemassa.

jos muija tulee (laulu)keikalta kotiin, niin tuskin ne ihan iltapäiväkahvit oli

Vierailija
70/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhtään ketään kiinnostaa tuo mölli Pohjonen? Miten kukaan on jaksanut avoliitossa kokkailla hänelle yöpalaakeikkojeb jälkeen, ihailla hänen syömistään ha oikoa pikku harjalla maton hapsut suoriksi?

Vierailija
71/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:59"]mä mietin vaan että mihin aikaan se hampurilainen vai mikä lihis onkaan siellä mikalla oikein oli kahvittelemassa.

jos muija tulee (laulu)keikalta kotiin, niin tuskin ne ihan iltapäiväkahvit oli
[/quote]

Samaa miettinyt. Lihis pönöttänyt aamusumpilla :D miksi sää Heidi herneet vedit nenään?

Vierailija
72/73 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Mikasta tuntuu olla suuri oopperatähti, ja ainoa, mistä hänet muistetaan, on ne matonhapsut?

Vierailija
73/73 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:42"]

No Mikan tapahan se on, aina ollut. Saahan se joskus tulla julkikin, ei vaan raaski jättää Burgeria, ei tietenkään. Ymmärrän Heidiä täysin vaikka julkisuus ei aina fiksua olekaan. Mika vaan mikailee.....

[/quote]

...ja makailee?  Ehkä miehen vaisto etsii nuorempaa naista, jonka kanssa voi vielä perustaa uuden perheen. Sinne päinhän nyt näyttäisi suunta olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme