Mika Pohjonen/Heidi Pakarinen/Ulla Buerger
Tämä on niin naurettva mediasirkus. Sääliksi käy lapsia!!! Mksi nämä ihmiset avautuvat ongelmistaan lehtien palstoilla? Edistääkö todella myyntiä? Joo, Mutt aikakausilehtien palkkiot satasissa, mikä motiivi? Vai onko kosto paras ase?
Eniten ihmetyttää tämä "uusi paras kaveri" Ulla. Hän varmasti tietää (toivottavasti), että on saanut täysin subjektiivisen kuvauksen lähes 20 vuoden suhteesta.
Miksi ihmeessä hän kommentoi ylipäätään??? Ihan sama kyllä Heidin kanssa. Ja Mikan avautuminen tiedotteella, kuin joku ministerin lausunto...
Mikä AIKUISIA ihmisiä vaivaa??? Lapset surettaa. Tiedän, että on jo kiusattu.
Kommentit (73)
Mitä ullasta ja veljestään brunosta tiedän, niin julkisuushakuista porukkaa. Oiskohan siinä sitä motiivia.
Vaikka kuinka olisin petetty vaimo niin ikimaailmassa en antaisi haastatteluja joissa kertoisin terassiltani löytyneestä vieraasta naisesta juomassa kahvia jne. Ei kovin tasokasta höpötellä jossain iltasanomissa tuollaisia.
En tiiä ketä noi on mutta haluisin olla Burger :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:08"]
Mistä ap tiedät että lapsia on kiusattu ja miksi heitä on kiusattu?
[/quote]
Läheltä seurannut. Ja on niin surullista:(. Miksi ME aikuiset voidaaan joskus olla noin idiootteja? ap.
Heidi on tehnyt itsestään pellen. En ota kantaa muuhun
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:05"]Pohjonen pääsi kiloistaan mutta tarttui taas burgeriin... ehheheheee
[/quote]
Kilot tuli takaisin tämän Herkku Buuuurgerin kanssa.
Eikös se äijä ole kohta jo 60v. Ainakin näyttää siltä. Ei ihme, että nuori liha kiinnostaa.
Mäkin. Mun etunimistä tulis vielä A. S. S. :D
Siinä olis hyvä bürgeroida palstalla.
Heidi taisi mennä sekaisin kun viimein voitti tangokuningattaren tittelin. Kuka hullu vatvoo näitä asioita julkisuudessa? Nykänen ja Tauski ehkä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:16"]Mitä ullasta ja veljestään brunosta tiedän, niin julkisuushakuista porukkaa. Oiskohan siinä sitä motiivia.
[/quote]
Onko se sen veli se kun sai miljoona hittiä youtubesta, kun kaikki luuli sitä Bruno Marsin uusimmaksi? Mun mielestä sekin oli Burger? Virolainen nyk. turkulainen?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:26"]3 pelleä.
[/quote]
Olisko tossa stadionkeikan aineksia? Kolme pelleä stadionilla, koe jännittävä spektaakkeli! Ellei stadionille, niin eiköhän joku Pihtiputaan pub tarjoa esiintymisareenan Tuksu-tyyliin. Voivat siellä julkisesti riidellä ja syytellä toisiaan itselleen sopivan yleisön edessä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:26"]3 pelleä.
[/quote]
Olisko tossa stadionkeikan aineksia? Kolme pelleä stadionilla, koe jännittävä spektaakkeli! Ellei stadionille, niin eiköhän joku Pihtiputaan pub tarjoa esiintymisareenan Tuksu-tyyliin. Voivat siellä julkisesti riidellä ja syytellä toisiaan itselleen sopivan yleisön edessä.
[/quote]
Kansa tykkäisi
Joo kyllä olisi voinut aikuiset ihmiset pitää turpansa kiinni lehdistöltä! Ihan älytöntä tommonen kiukuttelu ja toisten haukkuminen julkisesti. No eiköhän se ihmisistä kerro aika paljon. Ymmärrän kyllä että mieli tekee sanoa yhtä jos toista exästään mutta aikuinen ihminen voi kyllä pitää mölyt mahassaan ja avautua ystävilleen privaatisti!
Ei taida burgerilla ja pohjosella olla puhtaat jauhot pussissa.oon itse työpaikalla seurannu samantapaista kuviota monta vuotta.tj ja sihteeri tekevät kaiken yhdessä,töissä ja vapaalla.molemmilla siis perhe mutta ihan sivuosassa kun töissä "vähän venyy"ja sen jälkeen pitää vielä käydä yhdessä urheilemassa.viikonloppuisin messumatkoja jne. Mutta mitään ei ole muka vaan kaikki muut ovat kateellisia ja vainoharhaisia..
oli miten oli niin itse en ainakaan hyväksyisi mieheni ystävyyttä sihteerin kanssa.miksi pitää mennä huvipuistoon just sen sihteerin kanssa tai kutsua kahville?ei mulla ole tarvetta olla ystävä puolisoni työntekijän kanssa..Vaikka en ole mustasukkainen niin silti en haluaisi että mieheni kulkisi vapaalla muiden kuin perheensä tai omien ystäviensä kanssa.
Tämmöisten puiminen julkisuudessa on niin Tuksua ja Nykästä. Heidiltä tosi typerä teko lähteä tämmöiseen. Onko keikat lopussa kun tulee koko ajan uusia kuninkaallisia?
Tuttavien eroja seuranneena ja valitettavasti kuuntelemaan joutuneena, on molemmilla eron puoliskoilla hyvinkin eriävät mielipiteet eroon johtaneista syistä.
Molemmat versiot ovat yleensä ihan tosia kertojille itselleen. Totuus lienee yleensä jossain puolivälissä.
Musta se kuoharikuva Mikasta ja Ullasta kertoo enemmän kuin niiden haastattelut. Työkavereita my ass..
Mistä ap tiedät että lapsia on kiusattu ja miksi heitä on kiusattu?