Keiden virallisesti ''heteronaisten'' kohdalla lesbotutkasi piippaa?
Ihan tasa-arvon vuoksi kysytään näinkin.
Onko naisista vaikeampi huomata lesboutta kuin miehistä homoutta?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:05"]Sini Sabotage
[/quote]Sini Sabotage kyllä paneskelee nee... ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa.
Jos näen "rekka-lesbon", en kyllä hetkeäkään mieti että tuo on varmaan hetero. Joka kerta käy mielessä että satavarma lepakko. Kaikki tuntemani rekka-lesbot on muuten olleet lesboja. Yhden heistä olen tuntenut nuoresta (hän oli n 15v kun tutustuttiin) ja ensi silmäyksestä tiesin hänen seksuaalisen suuntautumisen, hän itse tuli kaapista pari vuotta myöhemmin.
Moniko teistä tietää "rekka-lesboja" jotka ihan oikeasti ovat heteroita?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:52"]
Krista Kosonen voisikin olla, ainakin bi.
[/quote]
Ja onkin, bi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:22"]Jos näen "rekka-lesbon", en kyllä hetkeäkään mieti että tuo on varmaan hetero. Joka kerta käy mielessä että satavarma lepakko. Kaikki tuntemani rekka-lesbot on muuten olleet lesboja. Yhden heistä olen tuntenut nuoresta (hän oli n 15v kun tutustuttiin) ja ensi silmäyksestä tiesin hänen seksuaalisen suuntautumisen, hän itse tuli kaapista pari vuotta myöhemmin.
Moniko teistä tietää "rekka-lesboja" jotka ihan oikeasti ovat heteroita?
[/quote]
Mä tiedän, entinen työkaverini. Tai sitten ei ole itsekään tajunnut suuntautumistaan. Ihan miehen kanssa asuu ja on aiemminkin ollut nainisissakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:52"]
Krista Kosonen voisikin olla, ainakin bi.
[/quote]
Ja onkin, bi.
[/quote]
Eikö Krista joskus sanonut että oli "yrittänyt" olla bi, mutta se ei ollut hänen juttu? Näin muistelisin.
Jenni Vartiainen tietenkin. Tosin eikös Jenni ole joskus tunnustanut olevansa BI?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole. [/quote] Täällä yksi hetero nainen, jok kumoaa tämän sinun "tieteellisen tutkimuksen". Minun nimetön on n. 1cm pidempi kuin etusormeni ja ihan hetero olen :) N21
[/quote]Ei sitä koskaan tiedä. Munkin yksi ystävä oli umpihetero yli kolmikymppiseks ja ykskaks huomasikin olevansa lesbo. Nyt on ollut jo yli kymmenen vuotta saman naisen kanssa ja lapsikin (siemenpankin avulla saatu) heillä on.
Sini Sabotage