Keiden virallisesti ''heteronaisten'' kohdalla lesbotutkasi piippaa?
Ihan tasa-arvon vuoksi kysytään näinkin.
Onko naisista vaikeampi huomata lesboutta kuin miehistä homoutta?
Kommentit (72)
Olwn tuo, joka mainitsi Saaran ja Jenniferin. Aloin miettimään, mikä saa "tutkani" värähtämään. Se on humorostisuus, vitsailu ja pelleily. Sellainen käytös ei ole yleistä naisten keskuudessa. Naiset ovat yleensä niitä, jotka nauravat miesten jutuille ja näyttävät nätille.
Sekä Saara, että Jennifer pelleilevät paljonkin ja välillä todella "epänaisellisesti" välittämättä siitä, näyttävätkö he esimerkiksi rumilta väännellessään naamaansa. Tällaista käytöstä kun ei yleensä näe naisilta, vaan se on miesten tapa saada nimenomaan naisten huomio, se on huomiota herättävää.
Luin jostain tutkimuksen, jonka mukaan miehet eivät yleensä pidä naisista, jotka ovat "pellejä" tai vitsikkäämpiä kuin he, joten keittiöpsykologina voisi päätellä, että tällä käytöksellä voitaisiin hakea naisseuraa.
Mun kaveri on tyyliltään ehkä lähellä rekkalesbo, mutta on ihan hetero tietääkseni, on mies ja 2 pientä lasta.
Mua on luultu lesboksi mut en kyllä oo. Ehkä siihen vaikuttaa se et oon pitkä?
Kristen stewartillahan on tyttöystävä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:29"]
Olwn tuo, joka mainitsi Saaran ja Jenniferin. Aloin miettimään, mikä saa "tutkani" värähtämään. Se on humorostisuus, vitsailu ja pelleily. Sellainen käytös ei ole yleistä naisten keskuudessa. Naiset ovat yleensä niitä, jotka nauravat miesten jutuille ja näyttävät nätille. Sekä Saara, että Jennifer pelleilevät paljonkin ja välillä todella "epänaisellisesti" välittämättä siitä, näyttävätkö he esimerkiksi rumilta väännellessään naamaansa. Tällaista käytöstä kun ei yleensä näe naisilta, vaan se on miesten tapa saada nimenomaan naisten huomio, se on huomiota herättävää. Luin jostain tutkimuksen, jonka mukaan miehet eivät yleensä pidä naisista, jotka ovat "pellejä" tai vitsikkäämpiä kuin he, joten keittiöpsykologina voisi päätellä, että tällä käytöksellä voitaisiin hakea naisseuraa.
[/quote]
Tolla perusteella esim. minäkin olisin lesbo. En ole. Erona tietysti se, että sekä Jennifer että Saara voivat väännellä naamaansa niin paljon kuin haluavat näyttämättä kuitenkaan oikeasti rumilta. Mutta multa kyllä onnistuu.
kai kaikki poikatytötkin on lesboja sit.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:22"]
Jos näen "rekka-lesbon", en kyllä hetkeäkään mieti että tuo on varmaan hetero. Joka kerta käy mielessä että satavarma lepakko. Kaikki tuntemani rekka-lesbot on muuten olleet lesboja. Yhden heistä olen tuntenut nuoresta (hän oli n 15v kun tutustuttiin) ja ensi silmäyksestä tiesin hänen seksuaalisen suuntautumisen, hän itse tuli kaapista pari vuotta myöhemmin.
Moniko teistä tietää "rekka-lesboja" jotka ihan oikeasti ovat heteroita?
[/quote]
Minäkin olen varmaan ollut monen mielestä rekkalesbon näköinen, itse en ole hoksannut edes erityisesti ajatella asiaa, kunhan vain pukeutunut mukavasti mihin sattuu huvittamaan ja leikannut tukkani siiliksi jos siltä tuntuu.
Ja naiset eivät kiinnosta pätkääkään.
Olwn tuo, joka mainitsi Saaran ja Jenniferin. Aloin miettimään, mikä saa "tutkani" värähtämään. Se on humorostisuus, vitsailu ja pelleily. Sellainen käytös ei ole yleistä naisten keskuudessa. Naiset ovat yleensä niitä, jotka nauravat miesten jutuille ja näyttävät nätille. Sekä Saara, että Jennifer pelleilevät paljonkin ja välillä todella "epänaisellisesti" välittämättä siitä, näyttävätkö he esimerkiksi rumilta väännellessään naamaansa. Tällaista käytöstä kun ei yleensä näe naisilta, vaan se on miesten tapa saada nimenomaan naisten huomio, se on huomiota herättävää. Luin jostain tutkimuksen, jonka mukaan miehet eivät yleensä pidä naisista, jotka ovat "pellejä" tai vitsikkäämpiä kuin he, joten keittiöpsykologina voisi päätellä, että tällä käytöksellä voitaisiin hakea naisseuraa.
[/quote]
Jennifer Lawrencen huumorintaju tulee siitä että hänellä on kolme isoveljeä. Olen huomannut tämän ilmiön, että jos naisella on veljiä etenkin isoveljiä niin huumorintajukin on "miesmäisempi", rohkeampi. Tunnen tällaisia naisia pari ja ihan heteroita ovat. Aika ankeaa jos kaikki heteronaiset on yhtä huumorintajuttomia.
Eva Wahlström. voi nam mikä hottis.
Olen poikamainen joten mua on sen takia luultu lesboksi. Huoh.
LESBOT/BI KYSYMYS!
Mistä tunnistatte kaltaisenne? Sattuuko useinkin 'vahinkoja', että iskettekin heteroa?
.
Minua on nimittäin kolme kertaa tullut lesbo iskemään :D kerran baarissa, kerran puistossa aurinkoa ottaessa ja kerran lenkillä. Tietääkseni olen täysi hetero, olen menossa naimisiin ensi kesänä ihan miehen kanssa. Lisäksi olen erittäin naisellinen nainen, en mikään 'rekkalesbon' näköinen (vaikka tämäkin on varmasti vain stereotypia).
Mutta siis, onko tämä kaikki vain sattumaa, vai onko mussa sitten jotain lesbomaista?
N23
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:51"]
Tanja Poutiainen.
[/quote]
Tanja on pitänyt aiheesta tiedotustilaisuudenkin, jossa kertonut että ei ole lesbo.
[/quote]
Tämä on varmaankin seksistisintä (ja heterofobisinta) paskaa mitä ole av:lta lukenut.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:45"]
LESBOT/BI KYSYMYS! Mistä tunnistatte kaltaisenne? Sattuuko useinkin 'vahinkoja', että iskettekin heteroa? . Minua on nimittäin kolme kertaa tullut lesbo iskemään :D kerran baarissa, kerran puistossa aurinkoa ottaessa ja kerran lenkillä. Tietääkseni olen täysi hetero, olen menossa naimisiin ensi kesänä ihan miehen kanssa. Lisäksi olen erittäin naisellinen nainen, en mikään 'rekkalesbon' näköinen (vaikka tämäkin on varmasti vain stereotypia). Mutta siis, onko tämä kaikki vain sattumaa, vai onko mussa sitten jotain lesbomaista? N23
[/quote]
Toiset on itsevarmempia ja pokaa niitä, jotka miellyttävät silmää. Siinähän se sitten selviää, saako vastakaikua. Pakit ei ole kaikille maailmanloppu ja flirtti piristää monen päivää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:38"]
Kielinainen Saara. Jennifer Lawrence
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:52"]
Krista Kosonen voisikin olla, ainakin bi.
[/quote]
Ja onkin, bi.
[/quote]
Eikö Krista joskus sanonut että oli "yrittänyt" olla bi, mutta se ei ollut hänen juttu? Näin muistelisin.
[/quote]jep