Mihin tarvitsen naista?
En mihinkään.
Osaan kaikki kodin työt, kuten vesivahingon korjauksen, jonka hiljan tein.
Auto ei tuota ongelmia, saan purkit auki, digiboksin toimimaan eikä tietokonekaan aiheuta harmaita hiuksia.
Jaksan lapioda lunta jo ihan kuntoilun takia, eikä mikään muukaan ole liian raskasta tai vaikeaa. Puhumattakaan ylivoimaisesta.
Palkkani on hyvä ja sijoituksetkin ovat tuottaneet reilusti.
Voin pitää lomaa niin paljon kuin haluan milloin tahansa.
Olen reilu, ystävällinen, livenä vaatimaton ja auttavainen.
Viimeksi autoin pahassa puutteessa ollutta naista. Lisäksi vaihdoin hänelle talvirenkaat ja lainasin rahaa.
Täytyy olla Jumalalle kiitollinen, että on tehnyt minusta sen mikä olen.
Olen terve eikä minulla ole riippuvuuksia.
Olen kaikkiruokainen, eli kaikki mitä syön myös maistuu hyvälle.
Pidän kulttuurista, taiteesta, musiikista, teatterista, tanssista, matkailusta, kilpa-autoilusta, rata-ammunnasta, keilailusta ja vaikka mistä.
Elämä on niin kertakaikkisen ihanaa, että teen mitä hyvänsä, nautin siitä.
En ole ikinä huonolla tuulella.
Miksi siis ottaisin vaimon?
Kommentit (7)
Uskomatonta, että meitä on muitakin! Olet moderni mies, riippumaton naisesta, joka ei elämääsi tuo mitään parempaa tietyn pisteen jälkeen. Mitään sellaista, mitä et voisi itse luoda oikeasti, tai edes keinotekoisesti. Naiset ovat rakastettavia, kauniita ja hyviä ihmisiä siinä missä miehetkin, mutta elä helvetissä naista ota, jos asiat on noin hyvin. Nauti itsestäsi yksilönä, elä riesaksi eukkoa ota.
Mikä tän keskustelun idea oikee on :D
No jos sä et pillua kaipaa niin mikäs sun on ollessa. Tosin pillua saa halutessaan huorilta tai baarisutturoilta. Joten nauti elämästäsi!
Sama juttu, mutta vaihdetaan listastasi sukupuoli ja korjaillaan harrastuslistaa hieman. En aivan tajua, mitä "viimeksi autoin pahassa puutteessa ollutta naista" tarkoittaa, mutta olen itsekin avuliasta lajia. Ja jumalia ei ole, joten minun ei tarvitse niitä kiitellä.
Outoa tässä omillaan viihtymisessä on se, kuinka suureksi ongelmaksi ja pohtimisen aiheeksi se muodostuu joillekin muille, puolituntemattomillekin. Ajan saatossa olen varmasti diagnosoitu moneen kertaan.
Nauti vapaudestasi!