Keiden virallisesti ''heteronaisten'' kohdalla lesbotutkasi piippaa?
Ihan tasa-arvon vuoksi kysytään näinkin.
Onko naisista vaikeampi huomata lesboutta kuin miehistä homoutta?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole.
[/quote] Täällä yksi hetero nainen, jok kumoaa tämän sinun "tieteellisen tutkimuksen". Minun nimetön on n. 1cm pidempi kuin etusormeni ja ihan hetero olen :) N21
Eikös Helena Petäistö ole ihan avoimesti lesbo?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:33"]Anu Harkki, Olga Temonen, Jonna Tervomaa, Maija Vilkkumaa, Liisa Jaakonsaari, Helena Petäistö, Sofi Oksanen, Kristiina Komulainen, Jekku Berglund, Sini Sabotage, Mikaela Ingberg, Tuuli Petäjä-Siren, Mira Kasslin
[/quote]
Helena petäistö on julkilesbo
Wilma Slitsevski (miten kirjotettiinkaan)
Heidi Hautala
Itse olen tälläinen, monet luulevat lesboksi vaikka en sovi perinteiseen lesbo-stereotypiamuottiin. Monille tulee yllätyksenä että olenkin hetero. Mutta eipä tuo haittaa, olen sinut seksuaalisuuteni kanssa ja jos olisin lesbo niin ei olisi ongelmaa sitä avoimesti kertoa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:37"]Ulla Tapaninen
[/quote]
Hän on lesbo.
Kielinainen Saara. Jennifer Lawrence
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:05"]Itse olen tälläinen, monet luulevat lesboksi vaikka en sovi perinteiseen lesbo-stereotypiamuottiin. Monille tulee yllätyksenä että olenkin hetero. Mutta eipä tuo haittaa, olen sinut seksuaalisuuteni kanssa ja jos olisin lesbo niin ei olisi ongelmaa sitä avoimesti kertoa.
[/quote]vai oletko sittenkään hetero?
Vielä nykyäänkin luullaan, että ihmisen ulkonäöstä voi päätellä sukupuolisen suuntautumisen, kaikille luulijoille tiedoksi: ei voi, eikä tarvitse voida.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:43"]
Vielä nykyäänkin luullaan, että ihmisen ulkonäöstä voi päätellä sukupuolisen suuntautumisen, kaikille luulijoille tiedoksi: ei voi, eikä tarvitse voida.
[/quote]
mutta aina voi arvuutella :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:37"]Ulla Tapaninen [/quote] Hän on lesbo.
[/quote]
Onko muka virallisesti tullut ulos kaapista ja itse kertonut suuntautumisestaan??
Molemmat PMMP:n tytöt. Anna Abreu, Krista Kosonen, Iina Kuustonen.
Krista Kosonen voisikin olla, ainakin bi.
Suurin osa pitkätukkaisista blondeista; koska ainoo tuntemani lesbon perusteella.
Kata Kärkkäinen