Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden virallisesti ''heteronaisten'' kohdalla lesbotutkasi piippaa?

Vierailija
17.07.2015 |

Ihan tasa-arvon vuoksi kysytään näinkin.

Onko naisista vaikeampi huomata lesboutta kuin miehistä homoutta?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:43"]

Vielä nykyäänkin luullaan, että ihmisen ulkonäöstä voi päätellä sukupuolisen suuntautumisen, kaikille luulijoille tiedoksi: ei voi, eikä tarvitse voida.

[/quote]

Ai väitätkö tosiaan että ei voi? Siis missään tapauksessa? Ei tietenkään kaikista voi, mutta kyllä jokainen itselleen rehellinen ihminen tietää, että monista lesboista ja homoista näkee heti, mitä seksuaalista suuntautumista edustavat. Itse olen ainakin monia tällaisia ihan oikein "arvannut". Eikä siinä ole mitään pahaa. Huvittaa vain tällainen väite, että ei muka voi nähdä ulkoisesta olemuksesta... hehheh.

Vierailija
22/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(44)

Huomasinkin jo perustelusi. Onpa ontuvaa, kaikki naiskoomikot siis lesboja... :-(  Vaikka miehet usein eivät kiihotukaan naisen hauskuudesta tms vitsikkyydestä ja voivat pitää sitä maskuliinisena, on hauskuus silti osa yleistä ihmisyyttä, eikä liity seksuaaliseen suuntautumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:45"]

LESBOT/BI KYSYMYS! Mistä tunnistatte kaltaisenne? Sattuuko useinkin 'vahinkoja', että iskettekin heteroa? . Minua on nimittäin kolme kertaa tullut lesbo iskemään :D kerran baarissa, kerran puistossa aurinkoa ottaessa ja kerran lenkillä. Tietääkseni olen täysi hetero, olen menossa naimisiin ensi kesänä ihan miehen kanssa. Lisäksi olen erittäin naisellinen nainen, en mikään 'rekkalesbon' näköinen (vaikka tämäkin on varmasti vain stereotypia). Mutta siis, onko tämä kaikki vain sattumaa, vai onko mussa sitten jotain lesbomaista? N23

[/quote]

Toiset on itsevarmempia ja pokaa niitä, jotka miellyttävät silmää. Siinähän se sitten selviää, saako vastakaikua. Pakit ei ole kaikille maailmanloppu ja flirtti piristää monen päivää.
[/quote]

Totta. Mietin vaan, kun tuttavapiirissäni ei ole vastaavanlaisia kokemuksia kellään ystävättärellä. Mietin vaan, kun moni puhuu että lesbot tunnistaa lesbon ja homot homon yms :)

Vierailija
24/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole.

Vierailija
25/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:22"]

Jos näen "rekka-lesbon", en kyllä hetkeäkään mieti että tuo on varmaan hetero. Joka kerta käy mielessä että satavarma lepakko. Kaikki tuntemani rekka-lesbot on muuten olleet lesboja. Yhden heistä olen tuntenut nuoresta (hän oli n 15v kun tutustuttiin) ja ensi silmäyksestä tiesin hänen seksuaalisen suuntautumisen, hän itse tuli kaapista pari vuotta myöhemmin.

Moniko teistä tietää "rekka-lesboja" jotka ihan oikeasti ovat heteroita?

[/quote]

Minä taidan olla rekkalesbolta näyttävä hetero, vaikka hiukseni ovatkin pitkät. Lesboksi minut määritellään viimeistään silloin, kun omatoiminen elämäntyylini alkaa käydä selville. Ei kai sitä muuten millään voi olla lapseton viisikymppinen, jonka muinaiset seurusteluyritykset ovat kaatuneet käytännön erimielisyyksiin siitä, mitä sukupuoliroolit ovat ja pitäisikö niitä edes olla olemassa?

Vierailija
26/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole.
[/quote]eli jumpat saman tien oman väittämäsi?

Vierailija
27/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole.
[/quote]eli jumpat saman tien oman väittämäsi?
[/quote]jumpat... Vittu että tämä lumia niskuroi. Eli jumpat saman tien oman väittämäsi?

Vierailija
28/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek nyt ainakin on.

Vierailija
29/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:24"]

Cheek nyt ainakin on.

[/quote]

Onko hän mielestäsi nainen?

Vierailija
30/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]

lesbot ja bi-naiset tunnistaa joskus siitä että nimetön on etusormea pidempi. siitä on tehty tutkimuksia. mullaon myös ja olen bi, ystävällini ainakin kans ja on lesbo. tiedän kyllä bi-naisia joilla näin ei ole.

[/quote]

Sormieniko vuoksi ihmiset niin usein päättelevät, että minä olen lesbo? Jopas nyt. Toisen käden nimetön on minulla etusormea pitempi ja toisen taas lyhyempi. Olenko minä siis bi? Itse olen aina luullut olevani hetero, mutta ehkäpä sormeni tietävät toisin?

Vierailija
31/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 07:43"]

Vielä nykyäänkin luullaan, että ihmisen ulkonäöstä voi päätellä sukupuolisen suuntautumisen, kaikille luulijoille tiedoksi: ei voi, eikä tarvitse voida.

[/quote]

Missä kohtaa avauksessa sanottiin, että päättely pitäisi tehdä ulkonäön perusteella?

Minä tunnistan homomiehen melko nopeasti ja siinä on vaikuttavana monet muut tekijät enemmän, kuin ulkonäkö. Eleet, puhesoundi ja puheiden sisältö/kiinnostuksen kohteet, antaa paljon enemmän osviittaa, kuin itse ulkonäkö. Koskaan ei ole vielä homotutkani pettänyt. Olen siis ravintola-alalla ja työkavereina ollut lukematon määrä hinaajia.

Lepakoita on toki vaikeampi tunnistaa rekkalesboja lukuunottamatta.

Vierailija
32/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:05"]Sini Sabotage [/quote]Sini Sabotage kyllä paneskelee nee... ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa.

[/quote]

Eli tulee pettymään sikamaisiin suomimiessikoihin pelehdittyään tarpeeksi monen afrikaanon kanssa ja eheytymään lepsoksi.

Vierailija
33/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:24"]

Cheek nyt ainakin on.

[/quote]

Onko hän mielestäsi nainen?

[/quote]

Et kysynyt minulta, mutta vastaan silti: en todellakaan yllättyisi, vaikka olisikin. Naismaisempi kuitenkin, kuin keskiverto nainen.

Vierailija
34/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen

Vierailija
35/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink

Vierailija
36/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti

Vierailija
37/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni

Vierailija
38/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Harkki, Olga Temonen, Jonna Tervomaa, Maija Vilkkumaa, Liisa Jaakonsaari, Helena Petäistö, Sofi Oksanen, Kristiina Komulainen, Jekku Berglund, Sini Sabotage, Mikaela Ingberg, Tuuli Petäjä-Siren, Mira Kasslin

Vierailija
39/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Rehn

Vierailija
40/72 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Siegfrieds

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä