Anoppi sisustanut meillä mun loman aikana!
Tulin illalla kotiin kahden viikon lomareissulta. Mies oli ollut yksin kotina paitsi että anoppi oli käynyt vähän pitämässä aikamiespoikansa taloutta. Meidän ja erityisesti mun tavaroita on viety kirpparille ja kaatopaikalle. Matot on vaihdettu rumiin räsymattoihin, mun vanha laiskanlinna on ties missä ja vanha keinutuoli tuotu tilalle anopin kotoa. Kaikki mun pikkutavarat ja koriste-esineet on poissa kun anoppi ei ymmärrä miksi sellaisia pitää olla. Sängynpeite on vaihdettu myös. Tekstasin anopille etten ole ilahtunut ja että poikansa muuttaa tavaroiden kanssa takaisin lapsuudenkotiinsa viikonlopulla. Käskin miestäni häipymään talosta maanantaihin mennessä ja ajoin 300 km mökille. Tämä taisi olla tässä.
Kommentit (64)
Kiikkutuoli alkoi olla jo liikaa. Muuten melko hyvä.
Mies ja sen veli on ihan samanlaisia. Veljen vaimo on kanssa niin vätys ettei sano mitään. Niillä anoppi kasvattaa lapset ym. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:17"]Kiikkutuoli alkoi olla jo liikaa. Muuten melko hyvä.
[/quote]
Joo, ymmärrän hyvin ettet usko minua. Vaikeeta tätä on nimittäin uskoa itsekin. Minusta ne räsymatot oli kaikista kauheimmat. Ja niitä on tehty jossain todella pitkän aikaa ja suunnuteltu tätä juttua. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:09"]No nyt en usko. Illalla provoja manattiin palstalle, mutta tämä on oikeasti liikaa. Ei anopit ihan noin älyttömiä ole. Edes hulluimmat. [/quote] Tämä anoppi kyllä on just noin hullu. Ei kunnioita minua yhtään. Kaksi vuotta olisi tullut elokuussa avioliittoa täyteen ja sitä ennen kolmen vuoden seurustelu. Mä panen pelin poikki tässä vaiheessa, en enää viitsi yrittää. Ja mies on niin tossukka ettei uskalla sanoa äidilleen vastaan. Oikeasti, millaista 30-vuotiasta äiti tukistaa jos poika ei heti tee mutä äiti käskee? Tämäkin on neillä nähty. Ap
[/quote]No tuo kyllä kuulostaa aika pahalta :D Läpsäyttääkö pyllyllekin?