Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sisustanut meillä mun loman aikana!

Vierailija
17.07.2015 |

Tulin illalla kotiin kahden viikon lomareissulta. Mies oli ollut yksin kotina paitsi että anoppi oli käynyt vähän pitämässä aikamiespoikansa taloutta. Meidän ja erityisesti mun tavaroita on viety kirpparille ja kaatopaikalle. Matot on vaihdettu rumiin räsymattoihin, mun vanha laiskanlinna on ties missä ja vanha keinutuoli tuotu tilalle anopin kotoa. Kaikki mun pikkutavarat ja koriste-esineet on poissa kun anoppi ei ymmärrä miksi sellaisia pitää olla. Sängynpeite on vaihdettu myös. Tekstasin anopille etten ole ilahtunut ja että poikansa muuttaa tavaroiden kanssa takaisin lapsuudenkotiinsa viikonlopulla. Käskin miestäni häipymään talosta maanantaihin mennessä ja ajoin 300 km mökille. Tämä taisi olla tässä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei! Heräsin just täällä mökillä ja keittelin kahvit. Miehestä tai anopista ei ole kuulunut mitään ja ihan hyvä niin. Lähden kohta alkoon ja kauppaan ja mun bestis tulee illalla tänne tsemppaamaan minua. Ollaan täällä maanantaihin asti sen kanssa ja sitten kotiin selvittelemään asioita. Kiitos kaikille kommenttia laittaneille! Positiiviset viestit kannustaa ja ymmärrän hyvin niitä, jotka epäilee provoksi. Tämä tilanne on todella erikoinen ja haluan siitä pois nopeasti. Ja kosks mieheni ei kykene irtautumaan äidistään hän on jo ikäänkuin tehnyt valintansa minun ja äitinsä välillä. Minä nyt vaan laitan sen täytäntöön. Tässä jotain hajanaisia kommentteja ja vastauksia teidän viesteihinne.
Meillä ei ole lapsia. Haluan kovasti lapsia, mutta en tämän miehen kanssa, koska hänen äitinsä haluaa kasvattaa itse lapsenlapsensa. Tekee näin jo veljen perheen kanssa, ihan hirveää katsottavaa.
Mitä sisustamiseen tulee, niin meidän tavarat on suurin osa minun perimiä tai meidän miehen kanssa hankkimia. Mies on itse tykännyt sisustaa ja laittaa meidän kotia mutta anoppi haluaa määrätä kaikesta. Talo on myös minun perintöäni ja avioehdon alaista, eli mies ja anopin tavarat saa lähteä, minä jään.
Olin lomamatkalla tuttavapariskunnan kanssa. Matka liittyy meidän yhteiseen harrastukseen. Miehen piti lähteä mukaan, mutta alle viikko ennen matkaa anoppi tekeytyi sairaaksi ja miehen piti jäädä kotiin viemään lääkäreihin ym. Heti kun olin lähtenyt anoppi paranikin ja tuli meille siivoamaan ja sisustamaan. Mies on siis lomalla niinkuin minäkin mutta vietti sen äitinsä kanssa.
En soittanut eilen illalla anopille vaan lähetin tekstiviestin, koska en aio ryhtyä keskusteluun hänen kanssaan enää mistään. Keskustelen ainoastaan mieheni kanssa. Tekstari jonka lähetin oli hyvin suorasukainen. Se etten ole ilahtunut oli ironiaa. Lähinnä käskin anopin painua poikineen ja mattoineen helvettiin.
Mitä vanhoihin tavaroihini tulee ne on viety kaatopaikalle ja kierrätykseen. Siis ihan kaikki! Mitään ei säästetty eli ihan turhaa yrittää saada niitä takaisin. Poliisi ei tällaisiin puutu, mutta mielessä on kyllä käynyt nostaa vahingonkorvauskanne anoppia vastaan. Ongelma on vaan se, että mieheni on ollut tässä mukana joten en tiedä miten kanne menestyisi.
Mies on ihan täysi vätys, jäi sohvalle istumaan ja selittämään ettei voinut mitään kun äiti olisi pahottanut mielensä. No nyt voi loppuelämänsä olla äidilleen mieliksi. Ap

Vierailija
2/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en uskonu siinä kohtaa, kun tuo jätti aviomiehensä tuommosen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini voisi hyvin tempaista jotain tuollaista.

Vierailija
4/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:48"]Mä taas en uskonu siinä kohtaa, kun tuo jätti aviomiehensä tuommosen takia.
[/quote]
No mitä sinä tekisit minun tilanteessani? Kerro toki! Ap

Vierailija
5/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reissussa ja anoppi oli ostanut meille kaksi nojatuolia ja kaksi pientä lipastoa, voi helvetti että kiukutti, en oikein tiennyt mihin ne olisin tunkenut.

Vierailija
6/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että näin on käynyt!! Nostaisin kytkintä itsekin. Ei tuollaista kertakaikkiaan voi katsella. Anoppi on selvästi vähän pipi päästään ja mies hänen tuotos, napanuora heidän välillään ei ole katkennut terveellä tavalla. Surullinen tilanne.

Vierailija
7/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli anoppi sopinut miehen kanssa että miehen mummon kuolinpesästä tuodaan huonekalut MEILLE. Minulle tästä ei mainittu mitään, eikä mitään väliä ollut silläkään että meillä on jo huonekalut. Nyt sitten mietitään mihin mahdutaan susirumien nojatuolien, täysin turhan kirjahyllyn ja toisen keittiönpöydän kanssa. Elleivät muuten lähde niin tilaan kierrätyskeskuksen maksullisen palvelun hakemaan ja lasku menee miehelle. Olen aivan raivona! Ja ennen kuin kukaan tulee pätemään että naiset sisustavat aina kysymättä miehiltä niin MINÄ en ole yhtään huonekalua ostanut mieheltä kysymättä ja hänen kanssaan neuvottelematta. Saman pitäisi koskea miestäkin, mutta ei koske silloin kun pitää olla äidilleen mieliksi. Saatana!

Vierailija
8/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille lasku perään tavaroista! Olihan kuulemma joku haastanut äitipuolensa oikeuteen siitä, että tämä oli antanut ja myynyt kaikki henkilön lapsuusajan tavarat ja lelut etc, jotka henkilö oli esimerkiksi saanut lahjaksi eli äitipuolella ei ollut osaa eikä arpaa noihin tavaroihin mutta tavarat oli myyty/annettu ja tuotto oli jätetty tilittämättä oikealle henkilölle. 

Vierailija
9/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän anoppia. Sen jälkeen kun miehellesi selvisi, että olit hävittänyt suurimman osan hänen tavaroistaan, ei anoppi voinut tehdä muuta kuin kantaa vastaavasti roiniasi pois kodistasi. Se tasapuolisuus!

Vierailija
10/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"]Ap täällä hei! Heräsin just täällä mökillä ja keittelin kahvit. Miehestä tai anopista ei ole kuulunut mitään ja ihan hyvä niin. Lähden kohta alkoon ja kauppaan ja mun bestis tulee illalla tänne tsemppaamaan minua. Ollaan täällä maanantaihin asti sen kanssa ja sitten kotiin selvittelemään asioita. Kiitos kaikille kommenttia laittaneille! Positiiviset viestit kannustaa ja ymmärrän hyvin niitä, jotka epäilee provoksi. Tämä tilanne on todella erikoinen ja haluan siitä pois nopeasti. Ja kosks mieheni ei kykene irtautumaan äidistään hän on jo ikäänkuin tehnyt valintansa minun ja äitinsä välillä. Minä nyt vaan laitan sen täytäntöön. Tässä jotain hajanaisia kommentteja ja vastauksia teidän viesteihinne.
Meillä ei ole lapsia. Haluan kovasti lapsia, mutta en tämän miehen kanssa, koska hänen äitinsä haluaa kasvattaa itse lapsenlapsensa. Tekee näin jo veljen perheen kanssa, ihan hirveää katsottavaa.
Mitä sisustamiseen tulee, niin meidän tavarat on suurin osa minun perimiä tai meidän miehen kanssa hankkimia. Mies on itse tykännyt sisustaa ja laittaa meidän kotia mutta anoppi haluaa määrätä kaikesta. Talo on myös minun perintöäni ja avioehdon alaista, eli mies ja anopin tavarat saa lähteä, minä jään.
Olin lomamatkalla tuttavapariskunnan kanssa. Matka liittyy meidän yhteiseen harrastukseen. Miehen piti lähteä mukaan, mutta alle viikko ennen matkaa anoppi tekeytyi sairaaksi ja miehen piti jäädä kotiin viemään lääkäreihin ym. Heti kun olin lähtenyt anoppi paranikin ja tuli meille siivoamaan ja sisustamaan. Mies on siis lomalla niinkuin minäkin mutta vietti sen äitinsä kanssa.
En soittanut eilen illalla anopille vaan lähetin tekstiviestin, koska en aio ryhtyä keskusteluun hänen kanssaan enää mistään. Keskustelen ainoastaan mieheni kanssa. Tekstari jonka lähetin oli hyvin suorasukainen. Se etten ole ilahtunut oli ironiaa. Lähinnä käskin anopin painua poikineen ja mattoineen helvettiin.
Mitä vanhoihin tavaroihini tulee ne on viety kaatopaikalle ja kierrätykseen. Siis ihan kaikki! Mitään ei säästetty eli ihan turhaa yrittää saada niitä takaisin. Poliisi ei tällaisiin puutu, mutta mielessä on kyllä käynyt nostaa vahingonkorvauskanne anoppia vastaan. Ongelma on vaan se, että mieheni on ollut tässä mukana joten en tiedä miten kanne menestyisi.
Mies on ihan täysi vätys, jäi sohvalle istumaan ja selittämään ettei voinut mitään kun äiti olisi pahottanut mielensä. No nyt voi loppuelämänsä olla äidilleen mieliksi. Ap
[/quote]
Ja tuon vätyksen kanssa menit naimisiin?

Vierailija
11/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:57"]Provossa ontuu myös se että joku on kaksi viikkoa lomamatkalla ilman miestään.
[/quote]

Ööö....anteeksi kuinka?

Vierailija
12/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin väliaikatietoja jotka on pakko kertoa tänne. Mies soitti pari tuntia sitten. On äitinsä luona ja sanoi että tietää että mulla on joku toinen ja tietää jopa kuka se on. Kuulemma yks karsee tyyppi mun töistä. On kertonut kaikille kavereille että olen pettänyt sitä mun työkaverin kanssa. Tää on niin anopin tyylistä. Laittaa poikansa valehtelemaan kavereilleen että vaimo pettää. Ap

Vierailija
13/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"]Ap täällä hei! Heräsin just täällä mökillä ja keittelin kahvit. Miehestä tai anopista ei ole kuulunut mitään ja ihan hyvä niin. Lähden kohta alkoon ja kauppaan ja mun bestis tulee illalla tänne tsemppaamaan minua. Ollaan täällä maanantaihin asti sen kanssa ja sitten kotiin selvittelemään asioita. Kiitos kaikille kommenttia laittaneille! Positiiviset viestit kannustaa ja ymmärrän hyvin niitä, jotka epäilee provoksi. Tämä tilanne on todella erikoinen ja haluan siitä pois nopeasti. Ja kosks mieheni ei kykene irtautumaan äidistään hän on jo ikäänkuin tehnyt valintansa minun ja äitinsä välillä. Minä nyt vaan laitan sen täytäntöön. Tässä jotain hajanaisia kommentteja ja vastauksia teidän viesteihinne.
[/quote]
Ja tuon vätyksen kanssa menit naimisiin?

[/quote]
Joo niin tein ja hälytyskellot on kyllä soineet monta kertaa. Tyhmä olen ollut, ihan helvetin tyhmä. ap

Vierailija
14/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran omituinen kertomus, että uskon sen olevan totta. Tuollaisia ihmisiä kuin ao:n anoppi on oikeasti olemassa. He suunnittelevat tekosensa tarkasti; tässäkin anopin ilmeisenä tarkoituksena lienee ollut saada poika palaamaan kotiin, mikä onnistuikin. Ap:na olisin kyllä pistänyt anopin maksamaan hävittämänsä tavarat.

Vierailija
15/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:02"]

No niin väliaikatietoja jotka on pakko kertoa tänne. Mies soitti pari tuntia sitten. On äitinsä luona ja sanoi että tietää että mulla on joku toinen ja tietää jopa kuka se on. Kuulemma yks karsee tyyppi mun töistä. On kertonut kaikille kavereille että olen pettänyt sitä mun työkaverin kanssa. Tää on niin anopin tyylistä. Laittaa poikansa valehtelemaan kavereilleen että vaimo pettää. Ap

[/quote]

Jos tämä on totta niin nostat edottomasti kunnianloukkaussyytteen. On meinaan astetta vakavampi juttu soitella vieraille ihmisille ja panetella toista, olkoonkin että kyseessä on entinen puoliso.

Vierailija
16/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:06"]

Itse asiassa mä pitäisin paremminkin todennäköisenä, että tuollaisia on. Riittävän kiltti ja epäuskoinen miniä, siltä ottaa aikansa tajuta missä mennään. Samaten anopilla ottaa aikansa kokeilla, miten pitkälle voi mennä ennenkuin lähtee tukka omasta päästä. Siihen mennessä miniä on jo niin tottunut makaamaan tulessa, ettei älyä toimia ennen kuin anoppi kantaa häntä lapiolla. [/quote]

Ei tässä provossa tökkinyt anoppi, sillä pahempaakin on nähty, vaan miniän tekstari.           

Vierailija
17/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:02"]

[/quote]

Älä nyt enää samaan provoon tätäkin sekoita! Eihän se sisustuskaan mennyt läpi, tämä olisi ollut parempi ilman sitä aloitusta omana ketjuna.

Vierailija
18/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:22"]

Joopa joo. Niin läpinäkyvä provo kuin olla voi. Noin ei yksikään anoppi toimi, eikä nyt ainakaan saa poikaansa mukaan moiseen sekopäisyyteen.

[/quote]

Valitettavan monella miniällä on kokemusta siitä, että kyllä toimii. Mutta sen sijaan miniä ei toimi noin, eli kylmän viileästi vaan tekstailee anopilleen. Ei, kyllä oikeasti poliisit ottavat tuollaisetkin asiat selvitettäväksi. Saatko sinä edes vakuutuksesta mitään korvausta, jos et tekisi ilmoitusta poliisille?

Vierailija
19/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon !!!
Minun anoppi on juuri sellainen. Hän on hyvää ihminen ja ahkera siivoamaan. Sisustus ja tavaroiden järjestely on hänen heikko kohta.
Pitää vain välillä jarruttaa hänet, liikaa on liikaa.

Vierailija
20/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt ap vaan poliisille tekemään rikosilmoitusta!
Voi luoja jos mun anoppi tommosta tekis, niin vimonen veto hältä kyllä olis.
Onneksi mieheni vihaa äitiään, niin ei ole ongelmia anopin kanssa.
Tsemppiä ap tohon tilanteeseen! Äläkä välitä provon huutelijoista, niiden elämä on liian täydellistä, jotta voisivat ymmärtää muilla olevan paskamaisempaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi