Anoppi sisustanut meillä mun loman aikana!
Tulin illalla kotiin kahden viikon lomareissulta. Mies oli ollut yksin kotina paitsi että anoppi oli käynyt vähän pitämässä aikamiespoikansa taloutta. Meidän ja erityisesti mun tavaroita on viety kirpparille ja kaatopaikalle. Matot on vaihdettu rumiin räsymattoihin, mun vanha laiskanlinna on ties missä ja vanha keinutuoli tuotu tilalle anopin kotoa. Kaikki mun pikkutavarat ja koriste-esineet on poissa kun anoppi ei ymmärrä miksi sellaisia pitää olla. Sängynpeite on vaihdettu myös. Tekstasin anopille etten ole ilahtunut ja että poikansa muuttaa tavaroiden kanssa takaisin lapsuudenkotiinsa viikonlopulla. Käskin miestäni häipymään talosta maanantaihin mennessä ja ajoin 300 km mökille. Tämä taisi olla tässä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:57"]
Provossa ontuu myös se että joku on kaksi viikkoa lomamatkalla ilman miestään.
[/quote]
Taitaisit itse olla kuukauden, jos olisi tuollainen kuvio odottamassa kotona.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:04"]
Oliko ongelma siinä, että sisutajana oli anoppi eikä mies kavereineen?
Kun nainen kavereineen sisutaa miehen kodin tämän reissatessa, niin hänhän on vain tehnyt miehelle palveluksen. Turhasta roinasta (miehen tavaroista) on päästy eroon ja tilalle on tullut parempaa/kauniimpaa eli naisen mielen mukaista huonekalua, tekstiiliä ja muuta tavaraa.
[/quote]
Peukuttaisin tätä 100 kertaa jos voisin.
Olisi kiva kuulla lisää tuosta, miten tuollaisen lapatossun kanssa onnistuu menemään naimisiin asti. Oliko sillä jotain hyviäkin puolia? Itse lankesin tuollaiseen kun se aikansa piiritti. Tossu oli sinnikäs, älykäs ja harjaantunut ottamaan selvää, miten toinen haluaisi hänen olevan. Äidin tapaaminen sitten nopeasti romutti koko suhteen kyllä, kerran pari jaksoi mielistellä minua ennenkuin räjähti.
Tykkään sun asenteesta! Olet selkeästi vahva ihminen etkä anna toisten talloa ylitsesi. Eikä kuulukaan antaa! Siinä on kyllä niin täydellisesti äiti pilannut poikansa.... Sinuna vaatisin vahingonkorvauksia oikeusteitse. Tuo nainen ei lopeta ennen kuin säikähtää itse kunnolla ja alkaa kohtaamaan todellista haittaa teoistaan.
Höpöhöpö ja blaah. Tämä aloitus on kopioitu toisesta ketjusta, hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:13"]Mä niin ymmärrän anoppia. Sen jälkeen kun miehellesi selvisi, että olit hävittänyt suurimman osan hänen tavaroistaan, ei anoppi voinut tehdä muuta kuin kantaa vastaavasti roiniasi pois kodistasi. Se tasapuolisuus!
[/quote]
Oliko tää kommentti mun viesteihin? Jos oli niin olet ymmärtänyt jotain väärin. En ole hävittänyt miehen tavaroita, vaan yhdessä ostettu jotain mutta suurin osa on mun perimiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]Tykkään sun asenteesta! Olet selkeästi vahva ihminen etkä anna toisten talloa ylitsesi. Eikä kuulukaan antaa! Siinä on kyllä niin täydellisesti äiti pilannut poikansa.... Sinuna vaatisin vahingonkorvauksia oikeusteitse. Tuo nainen ei lopeta ennen kuin säikähtää itse kunnolla ja alkaa kohtaamaan todellista haittaa teoistaan.
[/quote]
Kiitos! Täytyy miettiä miten anopin kanssa menetellä. Just nyt mies on se suurempi juttu. Kun kirjoitin ton avauksen olin 50/50 vihainen miehelle ja anopille. Nyt olen lähinnä vihainen miehelleni. Anoppi on menneen talven lumia jo. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:17"]Kiikkutuoli alkoi olla jo liikaa. Muuten melko hyvä. [/quote] Joo, ymmärrän hyvin ettet usko minua. Vaikeeta tätä on nimittäin uskoa itsekin. Minusta ne räsymatot oli kaikista kauheimmat. Ja niitä on tehty jossain todella pitkän aikaa ja suunnuteltu tätä juttua. Ap
[/quote]
provot pitää tehdä taiten. Nämä anoppihullun jutut ei mene oikein läpi. Aamullahan anoppihullulla jäi vissiin jumi päähän, kun oli kaksi etusivua täynnä anopin haukkumisia
Joopa joo. Niin läpinäkyvä provo kuin olla voi. Noin ei yksikään anoppi toimi, eikä nyt ainakaan saa poikaansa mukaan moiseen sekopäisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:23"]Olisi kiva kuulla lisää tuosta, miten tuollaisen lapatossun kanssa onnistuu menemään naimisiin asti. Oliko sillä jotain hyviäkin puolia? Itse lankesin tuollaiseen kun se aikansa piiritti. Tossu oli sinnikäs, älykäs ja harjaantunut ottamaan selvää, miten toinen haluaisi hänen olevan. Äidin tapaaminen sitten nopeasti romutti koko suhteen kyllä, kerran pari jaksoi mielistellä minua ennenkuin räjähti.
[/quote]
No sellainen tasainen ja turvallisen oloinen. Ymmättäjä, jaksoi kuunnella ja nyökkäillä. Tarvitsin olkapäätä myrskyisän suhteen jälkeen. Se oli vaan niin erilainen. Marimekkomies, sellainen raitapaita. Huoh. Oltiin seurusteltu vähän toista vuotta, kun alkoi tämä äidin pillin mukaan tanssiminen. Oikeastaan se alkoi heti kun meidän jutusta tuli vähän vakavampi. En nyt jaksa kirjoittaa yksityiskohtia, sorry. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:17"]Kiikkutuoli alkoi olla jo liikaa. Muuten melko hyvä. [/quote] Joo, ymmärrän hyvin ettet usko minua. Vaikeeta tätä on nimittäin uskoa itsekin. Minusta ne räsymatot oli kaikista kauheimmat. Ja niitä on tehty jossain todella pitkän aikaa ja suunnuteltu tätä juttua. Ap
[/quote]Mä uskon, koska meillä oli alkuun sam,analista ja vieläkin olisi, jos emme olisi muuttaneet pois hänen läheltään. edelleenkään mies ei ikinä vastusat äitiään. yli 40 v olen kestänyt.
[/quote]
Siis sinun anoppisi on kuskannut sinun omaisuuttasi huonekaluista lähtien roskikseen ja kirpparille sinulta lupaa kysymättä?
Kerropa ap yksi asia - miksi anopilla oli pääsy asuntoonne?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:52"]
Kerropa ap yksi asia - miksi anopilla oli pääsy asuntoonne?
[/quote]
Ei tarvitse olla ap arvatakseen, että mies onpäästänyt äitinsä sisään.
Kuva anopista ja pojastaan vaaditaan.
Vaadi nyt ainakin korvaukset niistä tavaroistasi tai jotain. Tsemppiä AP, älä soimaa itseäsi liikaa, kyllä monet on haksahtaneet epäkelpoon mieheen.
No nyt en usko. Illalla provoja manattiin palstalle, mutta tämä on oikeasti liikaa. Ei anopit ihan noin älyttömiä ole. Edes hulluimmat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:09"]No nyt en usko. Illalla provoja manattiin palstalle, mutta tämä on oikeasti liikaa. Ei anopit ihan noin älyttömiä ole. Edes hulluimmat.
[/quote]
Tämä anoppi kyllä on just noin hullu. Ei kunnioita minua yhtään. Kaksi vuotta olisi tullut elokuussa avioliittoa täyteen ja sitä ennen kolmen vuoden seurustelu. Mä panen pelin poikki tässä vaiheessa, en enää viitsi yrittää. Ja mies on niin tossukka ettei uskalla sanoa äidilleen vastaan. Oikeasti, millaista 30-vuotiasta äiti tukistaa jos poika ei heti tee mutä äiti käskee? Tämäkin on neillä nähty. Ap
Tuliko eilen uusintana se Joan Rivers laittaa tuulemaan jakso, jossa se vaihtoi Melissan, eli tyttärensä olohuoneen kalustuksen? ; )