Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaupunkilaisnaiset ovat niin harvoin vaimomateriaalia?

Vierailija
16.07.2015 |

Eivät osaa kokata, vihaavat siivoamista, miehen tyydyttäminen on prioriteettilistalla jossain siellä häntäpäässä ,ovat hirveän korkeasti koulutettuja jne jne.

Miksi kaupungeista tulee niin vähän vaimokelpoisia naisia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein materiaalia. Eipä mulla provolle muutan

Vierailija
22/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:01"]Eivät osaa kokata, vihaavat siivoamista, miehen tyydyttäminen on prioriteettilistalla jossain siellä häntäpäässä ,ovat hirveän korkeasti koulutettuja jne jne.

Miksi kaupungeista tulee niin vähän vaimokelpoisia naisia?
[/quote]

Osaan kokata, niin osaa mieskin. Kokataan yhdessä, erikseen, itselle, välillä vaan toiselle.

En vihaa siivoamista. En vain pidä siitä kauheasti, kenen mielestä siivoaminen on oikeasti kivaa? Siivoan silti että pysyy koti siistinä. Siivotaan miehen kanssa yhdessä.

Miehen tyydyttäminen on prioriteettilistalla aika korkealla. Ihan samalla tavalla kuin mun tyydyttäminen on korkealla miehen prioriteettilistalla. Jos mies vain käyttäisi mua runkkuapuna niin miksi muakaan kiinnostaisi? Milloin viimeksi annoit naisellesi orkut myös ennen yhdyntää?

Olen hirveästi koulutettu. Tieteellinen jatkotutkinto yliopistolta. Entä sitten, miten se liittyy mihinkään? Miehellä on alempi ammattikorkeakoulututkinto, entä sitten? Palkkaan toki vaikuttaa, mulla kolmannes miehen palkkaa isompi, mutta mitä väliä sillä on? Ei meistä kumpikaan mitään elättäjää itselleen etsinyt vaan tasa-arvoista elämänkumppania loppuelämäksi. Yhteiseloa takana kohta 10 vuotta, ja perheessä myös miehen aloitteesta tehty lapsi.

Ja ei, mieheni ei ole hissukka, nössö tai tossun alla. Kuten sanottu ollaan tasavertaisia. Olen mieheni kanssa vain ja ainoastaan sen takia että rakastan häntä. Tuntuu että monelle miehelle se ei riitä, pitää olla se elättäjä tai päästä muuten pätemään jotta voi olla naisen kanssa. Vaatii vahvan miehen että onnistuu muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mielestä

vaimo = orja

Vierailija
24/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:30"]

Helsinki on näiden naisten päämaja. Vaikka kyseisessä kaupungissa on eniten naisia, he ovat yllättävän samanlaisia keskenään. Miltei kaikki heistä ovat "feministisiä" eli ruuanlaitto, pyykit ym. ei tahdo sujua.

Myös olemus on kuin kitukasvuisen asfaltista kasvavan pajun. Tunkkainen, hauras, mutkikas, itsenäinen ja vakava. Kun seuraavan kerran kävelette Helsingin kaupungissa, on todella helppo nähdä, ketkä naiset ovat esimerkiksi venäläisiä, ketkä kantaväkeä.

[/quote]

Suurin osa näistä "kitusavuisista asvaltista kasvavista pajuista" on kotoisin muualta kuin Helsingistä, ja todella moni maaseudulta.  Tämähän on tilastollinen fakta. Ja ne katukuvassa ahdistuneilta vaikuttavat ihmiset mitä todennäköisemmin ovat juuri niitä junantuomia, joille ruuhka on tarkoittanut ensimmäiset parikymmentä vuotta elämästä kolmea autoa kylänraitilla. Stadissa kasvaneet ovat tottuneet kaupungin "ruuhkiin" ja "ihmisvilinään" jo lapsesta asti, joten liikkuvat itsevarmemmin. Ja pietarilaisille ja moskovalaisille Helsinki onkin sitten rauhallinen pikkukaupunki, joten ihmekös tuo, että ovat rentoutuneen ja itsevarman oloisia täällä kulkiessaan.

Kaupungilla koetusta ahdistuneisuudesta ei voi kyllä sitten päätellä yhtään mitään henkilön kokkaus- tai siivoustaidoista. Tai no, ehkä sen, että ahdistuneimmat ihmiset ovat yleensä suorittajia, joilla on kuitenkin huono stressinsietokyky. Suorittajatyypit pyrkivät pitämään kaikki elämänsä osa-alueet kunnossa, ja suhde siivoamiseen ja ruokaan voi olla pakkomielteinen. 

[/quote]

Taisit käydä lukion psykologian kurssit?