Tajuavatko vanhemmat naiset ollenkaan, kuinka loukkaavia ovat?
Täällä on keskusteltu paljon ikäerosuhteista. No, minä olen 21-vuotias ja mieheni on 10 vuotta vanhempi. Suhteen ongelma ei todellakaan ole ikäero. Ongelma on se, että vanhemmat naiset suhtautuvat tähän todella halveksivasti. Yleisin mielipide on, että mies ei voi välittää musta tosissaan ja kyseessä on vain pinnallinen seksisuhde, josta puuttuu syvyys ja syvälliset keskustelut. Ihan vain tiedoksi: asia ei ole niin.
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:06"]No kuka tahansa vanhempi mies panee mieluummin tiukkaa pillua ja puristelee kiinteitä tisuja, kuin vanhaa löysää lihaa
[/quote]
Ja kuka tahansa vanhempi maine panee mieluummin kiinteäkroppaista, kovakullista ja väsymättömän kiihkeää miestä kuin löysämunaista roikkopersettä. Paras ratkaisu on ottaa mieheksi mahtava persoona, iästä viis, ja hankkia hyvä rakastaja/rakastajatar.
Tiedän monta miestä, jotka on omaishoitajina 65-68 vuotiaille alzheimerin saaneille vaimoilleen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:06"]No kuka tahansa vanhempi mies panee mieluummin tiukkaa pillua ja puristelee kiinteitä tisuja, kuin vanhaa löysää lihaa
[/quote]
Ja kuka tahansa vanhempi maine panee mieluummin kiinteäkroppaista, kovakullista ja väsymättömän kiihkeää miestä kuin löysämunaista roikkopersettä. Paras ratkaisu on ottaa mieheksi mahtava persoona, iästä viis, ja hankkia hyvä rakastaja/rakastajatar.
[/quote]
*vanhempi NAINEN eikä mikään maine ...tun autocorrect....
No ei mulle nuori tyttöystäväni ole mikään pilluteline. Tutustuttiin ja rakastuttiin ja ollaan oltu yhdessä jo useamman vuoden. Pahiten meillä suhtautui appeni, ei ensin halunnut nähdäkään mua. Mutta on sekin vähitellen tämän hyväksynyt. tietysti olen ylpeä kauniista naisestani, miksi en olisi? Jokainen mies haluaa kauniin ja seksikkään naisen ja ihan taatusti itseään nuoremman. Vaikka se ikä ei ole missään tapauksessa pääasia, niin onhan se hienoa kun itse on nelikymppinen ja vierellä tepastelee minihameeseen pukeutunut parikymppinen seksipommi. Kateellisten miesten katseet on mannaa sielulle. Hyvin meillä menee, hemmottelen naistani minkä ehdin. Ainoa ongelma on , että minä haluaisin lapsen, naiseni ei vielä. Naiseni haluaisi ulkomaille asumaan, minä en kyllä jaksa edes ajatella sellasta. En usko kuitenkaan, että näistä jutuista meille ero tulee, ollaan niin hyvä pari muuten.
Jokin ongelma tuossa suhteessa on, kun satunnaisten "vanhempien naisten" suhtautuminen on noin valtavan suuri ongelma. Sitä on nyt ainakin viikko vatvottu ja provottu joka päivä monen aloituksen voimin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:09"]Sielunkumppaneita hyvinkin.:D, Kyllä siinä sielunkumppanuutta tarvitaankin kun on itse 45v nainen parhaassa iässä ja ukko on eläkkeellä oleva eturauhasvaivainen, mutta toki sitä voi hakea uusia sielunkumppaneita pari vuoden päästä.
[/quote]
Sulla on paha olla ja siihen, et saa apua kirjoittamalla noita sun pahantahtoisia viestejä. Juttele vaikka miehesi kanssa ja yritä miettiä muita asioita.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:36"]Sitten ymmärrätte kun omat lapset on nuoria tyttöjä ja naisia. Eipä sitä haluaisi että 20-vuotias tytär seukkaa 35 -vuotiaan kanssa tai jotain vastaavaa. [/quote]Ei tietenkään. Fakta kuitenkin on että 35 v mies pystyy jo varojensakin puolesta tarjoamaan 20v naiselle ihan jotain muuta kuin 20v kolli.... Win-win-tilannehan tuo inon. Mies saa nuorta pillua ja nuori pillu saa paljon materiaa. Yksinkertainen vaihtokauppa
[/quote]Tämähän siinä inhottavaa onkin. 35v kurppa on sen 20 vuotiaan, vielä kuitenkin monesti aika naivin tytön kanssa vain sen nuoren pillut takia. Ja eihän se tyttö sitä voi tajuta, nuori ja kokematon kun on, mutta nämä vanhemmat naiset sen tietää niin kuin sinäkin ukkelit, (kun kerran osasit sen tänne kirjoittaakin) ja sen takia tyttöä säälivät ja varoittelevat. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin mies joka luulee,että nuoret tytöt antavat muka rahasta nuoret vehkeensä käyttöön. Rakkaudesta ne raukat sen tekee ja luulevat ,että mieskin, mutta vielä mitä . Mies on vain nuoren pillun perässä ja luulee,että raha korvaa muun. Muka hyvä vaihtokauppa. Raha vastaan nuoren naisen elämä. Ja paskat sanon minä.
[/quote]Sinäkö sen tiedät, rakastaako mieheni minua vai ei? Joku tuntematon idiootti keskustelupalstalla? Anna mun nauraa. 31-vuotias mieheni rakastaa minua, vaikka olenkin 10 vuotta nuorempi. Olen siis ap.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"]Jokin ongelma tuossa suhteessa on, kun satunnaisten "vanhempien naisten" suhtautuminen on noin valtavan suuri ongelma. Sitä on nyt ainakin viikko vatvottu ja provottu joka päivä monen aloituksen voimin.
[/quote]
Ikishän se niitä aloituksia tekee. Joka päivä uusia
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"]
Jokin ongelma tuossa suhteessa on, kun satunnaisten "vanhempien naisten" suhtautuminen on noin valtavan suuri ongelma. Sitä on nyt ainakin viikko vatvottu ja provottu joka päivä monen aloituksen voimin.
[/quote]
Sama tuli mieleen että johonkin kipupisteeseen on isketty.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:50"] Miksi olisivat kateellisia kun ovat ite aikanaan saaneet panna nuorta, kiinteää ja hyvännäköistä miestä.Ai kadehtia pitäisi jos joku nuori antaa kurppanan höylätä itteään.Vähän todellisuudentajua. [/quote]
Öh, jos minä nussin 25-vuotiaana 35-45-vuotiaita miehiä, niin eivät ne mitään kurppanoita ole. [/quote] Tätä palstaa kun lukee, niin kaikki 30+ ikäiset todellakin on kurppanoita, mummoäitejä, hedelmättömiä jne. Nytkö se poikkeus sitten löytyi? Yllätys yllätys: miehistä! :D
[/quote]
Näinpä :D
[/quote]Ja kaikki alle 25-vuotiaat ovat mistään tietämättömiä teinejä.
[/quote]
Just:)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:09"]
Sielunkumppaneita hyvinkin.:D, Kyllä siinä sielunkumppanuutta tarvitaankin kun on itse 45v nainen parhaassa iässä ja ukko on eläkkeellä oleva eturauhasvaivainen, mutta toki sitä voi hakea uusia sielunkumppaneita pari vuoden päästä.
[/quote]Hae apua, kuka sun muroihin on kussut?
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:09"]Sielunkumppaneita hyvinkin.:D, Kyllä siinä sielunkumppanuutta tarvitaankin kun on itse 45v nainen parhaassa iässä ja ukko on eläkkeellä oleva eturauhasvaivainen, mutta toki sitä voi hakea uusia sielunkumppaneita pari vuoden päästä.
[/quote]
Sulla on paha olla ja siihen, et saa apua kirjoittamalla noita sun pahantahtoisia viestejä. Juttele vaikka miehesi kanssa ja yritä miettiä muita asioita.
[/quote]
Tai lue vaikka hyvä kirja.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:36"]Sitten ymmärrätte kun omat lapset on nuoria tyttöjä ja naisia. Eipä sitä haluaisi että 20-vuotias tytär seukkaa 35 -vuotiaan kanssa tai jotain vastaavaa. [/quote]Ei tietenkään. Fakta kuitenkin on että 35 v mies pystyy jo varojensakin puolesta tarjoamaan 20v naiselle ihan jotain muuta kuin 20v kolli.... Win-win-tilannehan tuo inon. Mies saa nuorta pillua ja nuori pillu saa paljon materiaa. Yksinkertainen vaihtokauppa
[/quote]Tämähän siinä inhottavaa onkin. 35v kurppa on sen 20 vuotiaan, vielä kuitenkin monesti aika naivin tytön kanssa vain sen nuoren pillut takia. Ja eihän se tyttö sitä voi tajuta, nuori ja kokematon kun on, mutta nämä vanhemmat naiset sen tietää niin kuin sinäkin ukkelit, (kun kerran osasit sen tänne kirjoittaakin) ja sen takia tyttöä säälivät ja varoittelevat. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin mies joka luulee,että nuoret tytöt antavat muka rahasta nuoret vehkeensä käyttöön. Rakkaudesta ne raukat sen tekee ja luulevat ,että mieskin, mutta vielä mitä . Mies on vain nuoren pillun perässä ja luulee,että raha korvaa muun. Muka hyvä vaihtokauppa. Raha vastaan nuoren naisen elämä. Ja paskat sanon minä.
[/quote]Sinäkö sen tiedät, rakastaako mieheni minua vai ei? Joku tuntematon idiootti keskustelupalstalla? Anna mun nauraa. 31-vuotias mieheni rakastaa minua, vaikka olenkin 10 vuotta nuorempi. Olen siis ap.
[/quote] rakastaa tietenkinja muiden miesten kateellisuus nuoresta mehusta on hyvä lisä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:50"] Miksi olisivat kateellisia kun ovat ite aikanaan saaneet panna nuorta, kiinteää ja hyvännäköistä miestä.Ai kadehtia pitäisi jos joku nuori antaa kurppanan höylätä itteään.Vähän todellisuudentajua. [/quote]
Öh, jos minä nussin 25-vuotiaana 35-45-vuotiaita miehiä, niin eivät ne mitään kurppanoita ole. [/quote] Tätä palstaa kun lukee, niin kaikki 30+ ikäiset todellakin on kurppanoita, mummoäitejä, hedelmättömiä jne. Nytkö se poikkeus sitten löytyi? Yllätys yllätys: miehistä! :D
[/quote]
[/quote]
No on ne. Tämäntapainen sanonta tuli vastaan, en muista tarkkoja sanamuotoja mutta idea osuu aika nappiin:
Parikymppinen tietää mistä elämässä on kyse.
Kolmekymppinen rupeaa miettimään mitä se voisi olla.Nelikymppinen miettii ettei koko kysymykseen ole vastausta.
Viiskymppinen ei enää piittaa koko jutusta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:11"]
[/quote]
[/quote]
No on ne. Tämäntapainen sanonta tuli vastaan, en muista tarkkoja sanamuotoja mutta idea osuu aika nappiin:
Parikymppinen tietää mistä elämässä on kyse.
Kolmekymppinen rupeaa miettimään mitä se voisi olla.Nelikymppinen miettii ettei koko kysymykseen ole vastausta.
Viiskymppinen ei enää piittaa koko jutusta.
[/quote] Pitää harvinaisen hyvin paikkaansa :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:20"]
Ikis tuli tähänkin ketjuun
[/quote]
Kukas se on?
[/quote]40-vuotiailla kurppanoilla on etusormi alapeukuttamisesta kulunut
Vanhempana sanon tähän vain yhden asian: rakastakaa ketä haluatte, muista piittamatta. Huomisesta ei tiedä kukaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:09"]
Sielunkumppaneita hyvinkin.:D, Kyllä siinä sielunkumppanuutta tarvitaankin kun on itse 45v nainen parhaassa iässä ja ukko on eläkkeellä oleva eturauhasvaivainen, mutta toki sitä voi hakea uusia sielunkumppaneita pari vuoden päästä.
[/quote]Hae apua, kuka sun muroihin on kussut?