Haluaisin naisen av:lta ♡
(toisen ketjun innoittamana)
Olen 37-vuotias akateeminen sinkkumies, elämä on kaikin puolin kunnossa, on työ, oma asunto ja auto. Lapsia ei ole, mutta jossain vaiheessa niitäkin haluaisin. Harrastan paljon urheilua ja huolehdin muutenkin itsestäni. Yksi pahe löytyy, nimittäin av-palsta ja siksi kokeilen voisiko täältä löytyä sielunkumppani. :) Eli edellytän naiselta aktiivista av-harrastusta! Ehkä voisimme tulevaisuudessa yhdessä loikoilla sohvalla läppäri sylissä ja lueskella av:ta...? Ulkonäöstä sen verran, että olen 179cm pitkä, hoikka/treenattu ja hiukset tumman ruskeat. Takana on yksi pitkä parisuhde ja muutamia lyhyempiä.
Nyt siis ihanat ja fiksut av-naiset, jotka olette sinkkuja, kertokaahan itsestänne! Ei varatuille :) Asun Pirkanmaalla. Voit myös lähestyä yksityisesti sähköpostilla avmies2015@gmail.com
ps. tämä ei ole provo :)
Kommentit (41)
Nyt ei tuu uni silmään, ennenkuin tiedän mikä on AV!
Sulta puuttuu sun kuvauksesta se av-mammoille tärkein tieto, eli onko paksu lompakko ja eihän avioehtoa tehdä ?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:27"]Nyt ei tuu uni silmään, ennenkuin tiedän mikä on AV!
[/quote]
Aihe Vapaa/tämä keskustelupalsta
Mut anyway, taidan myös olla liian nuori sulle. Onnea kuitenkin yritykseen! :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:27"]Nyt ei tuu uni silmään, ennenkuin tiedän mikä on AV!
[/quote]
Av = alustava varaus
Mä olisin kiinnostunut, mutta ikäero taitaa olla liian suuri, ja mun äo liian pieni akateemiselle miehelle :D (Tarkalleen ottaen en edes tiedä mikä on akateeminen. Tiedän, että liittyy opiskeluun ja akateemiset ihmiset ovat fiksuja, en muuta.) Mutta tsemppiä ap, toivotaan että löydät sopivan naisen! :) N20
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:23"]minäkin haluaisin av-mamman :3
t. av-mamma
[/quote]
Minä myös!
T. Toinen av-mamma
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:23"]minäkin haluaisin av-mamman :3
t. av-mamma
[/quote]
Minä myös!
T. Toinen av-mamma
[/quote]
Rakkaustarinan alku? <3
Mä laitan sulle viestiä! ♡ t. Sen toisen ketjun ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]Mä laitan sulle viestiä! ♡ t. Sen toisen ketjun ap
[/quote]
Aww. Romanttista!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]
Mä laitan sulle viestiä! ♡ t. Sen toisen ketjun ap
[/quote]
Mahtavaa!
-ap
Minkälaisia keskusteluja luet av:lla? Minusta tämä on aika oleellista, koska täällä on miljoona aihetta ja itse av:n selaaminen ei kerro niin paljon kuin palstailun sisältö. Eli kerrohan oman palstailusi lyhyt historia.:)
mä oon sulle liian vanha (46v), mutta ehkä sulla synkkaa sen toisen ketjun ap:n kanssa! Onnea matkaan!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:26"]
Minkälaisia keskusteluja luet av:lla? Minusta tämä on aika oleellista, koska täällä on miljoona aihetta ja itse av:n selaaminen ei kerro niin paljon kuin palstailun sisältö. Eli kerrohan oman palstailusi lyhyt historia.:)
[/quote]
Kyllä mä luen aiheita laidasta laitaan. Kiinnostaa sekä "vakavat" yhteiskuntakeskustelut ja politiikka, mut toisaalta myös huuhaa ja seksi. Av:n paras puoli on juuri se, että ihmiset pääsevät anonyymisti ilman sensuuria kertomaan mitä oikeasti ajattelevat. Kiinnostava aihe voi olla Kreikan talouskriisi tai perseenpyyhkimistekniikka.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:36"]
[/quote]
Kyllä mä luen aiheita laidasta laitaan. Kiinnostaa sekä "vakavat" yhteiskuntakeskustelut ja politiikka, mut toisaalta myös huuhaa ja seksi. Av:n paras puoli on juuri se, että ihmiset pääsevät anonyymisti ilman sensuuria kertomaan mitä oikeasti ajattelevat. Kiinnostava aihe voi olla Kreikan talouskriisi tai perseenpyyhkimistekniikka.
-ap
[/quote]
Ihan hyvä vastaus. Haittaako että mulla on pari lasta?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:36"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Ihan hyvä vastaus. Haittaako että mulla on pari lasta?
[/quote]
Ei haittaa.
-ap
Kerro nyt vielä mitä mieltä olet Kreikan talouskriisistä? Entä minkä alan akateeminen olet, sitä kysyttiin jo aiemmin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:48"]
Kerro nyt vielä mitä mieltä olet Kreikan talouskriisistä? Entä minkä alan akateeminen olet, sitä kysyttiin jo aiemmin?
[/quote]
Kreikan tilanne on äärimmäisen vaikea ratkaista. Molemmat vaihtoehdot olivat huonoja, koska isoimmat virheet on tehty jo vuosia sitten. Uusi tukipaketti on ok, jos rahaa annetaan vain uudistuksia vastaan.
Olen taustaltani yhteiskuntatieteilijä, mutta nykyinen työ ei suoraan liity koulutukseeni.
Oh, olen 26v lapseton opiskelijasinkku Treelta, mutta liian ujo tavatakseni ketään av:lta. :( Toivottavasti onnistaa ♡
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:42"]
Oh, olen 26v lapseton opiskelijasinkku Treelta, mutta liian ujo tavatakseni ketään av:lta. :( Toivottavasti onnistaa ♡
[/quote]
Äh, älä turhaan ujostele, elämä menee hukkaan. :) Kirjoita tuonne sähköpostiin, katsotaan mitä tapahtuu!
-ap
minäkin haluaisin av-mamman :3
t. av-mamma