Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää. Olen 33, enkä ilmeisesti pääse aknesta ikinä eroon. (ov)

Vierailija
16.07.2015 |

Minulta loppuu keinot. Naama on täynnä sekä kipeitä ihonalaisia pahkuroita, mustapäitä ja pienempää epäpuhtautta, lisäksi vielä finniarvet ja isot ihohuokoset. Olen varmaankin kokeillut kaikkia keinoja tähän, joista olen kuullut. Kuten: 

-Roaccutan. Auttoi puoleksi vuodeksi. Sitten finnit palasivat. En halua kuuria uudestaan, koska kuivatti silmät pysyvästi ja maksa-arvot nousivat. 

-Tetrasykliini. Auttaa aina sen aikaa kun tätä syö. Mutta kuka haluaa popsia loppuelämänsä antibioottia? Alkavat sattua mahaan.

-Diane nova. Ei suurta vaikutusta. 

-Spirix. Ei mitään vaikutusta

-Viljaton ruokavalio. Ei. 

-Maidoton ruokavalio. Ei. 

-Erinäiset ihovoiteet: epiduo, skinoren, differin, rozex, a-vitamiinipohjaiset, homeopatiat, teepuuöljyt, taikapähkinäsaippuat, kansanparantajat - ei. 

Onko jollakin ihanalla naisella vielä jotain vinkkiä antaa? Salaisuutta, perimätietoa, mitä tahansa? 

Epätoivoinen finninaama

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä kokeillut sita äntibioottista kasvovettä? Tosin ei sekään varmaankaan auta, jos olet kokeillut noita eri antibioottejakin, mutta kysyn silti.

Ootko ollut raskaana?

Vierailija
2/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua luontaistuotekaupasta. Toimii!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ja vuosia jo 47. Välillä itkettää.

Vierailija
4/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tauti alkoi 12-vuotiaana ja on siitä lähtien ollut pysyvä seuralainen ja merkittävä itsevarmuuden tappaja.  

Vierailija
5/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpotti kun lopetin naaman pesun niillä apteekin kuivattavilla myrkyillä eli pesunesteillä. Iho ärsyyntyy ja rasvoittuu vain lisää kun naamaa kuivattaa jollain kemikaaleilla. Pesen vedellä pari kolme kertaa päivässä. Olen huomannut että stressi aiheuttaa eniten finnejä, eli jos on stressiä niin siitä kannattaa hankkiutua eroon.

Vierailija
6/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen?

Vierailija
7/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua, kokeiltu, ei. 

Antibiioottikasvovesi, en ole kokeillut mutta pitänee kaivaa lisätietoa, tosin klindamysiini ei ole tuonut apua. 

Olen ollut kolme kertaa raskaana, ei ongelmia raskautua, ilmeisesti ei siis ole mitään PCO:takaan. 

Vierailija
8/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs ne kemialliset kuorinnat ja laserhoidot plastikkakirurgilla?

Vierailija
9/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, painoindeksi 23. Joskus olen ollut tuhdimpikin, mutta en muista sen vaikuttaneen ihon kuntoon. 

Vierailija
10/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut infrapunasaunaa? Liity jollekin kuntosalille ja käy kokeilemassa joku "kuuri". Mulla selkeä parannus, mutta iho-ongelmia oli lähinnä tiettyyn aikaan kierrosta. Juusto, suklaa ja lisäaineet iholle pahimmat mitä suusta alas laittaa.

Vierailija
11/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naama parani raskauden aikana ja sen jälkeen on jäänyt paremmaksi.

Vierailija
12/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta reilu 20 mutta kärsinyt koko nuoruuden aknesta. Kunnes aloin syödä pillereitä, Freya nimistä. Auttoi mutta tod näk jos lopettaisin niiden syömisen niin akne palaisi .. tai ainakin iho menisi huonommaksi. Voimia sinulle<3 pillereitä suosittelen ainakin puoli vuotta kokeiluun jos kuitenkin tilanne noin kurja:)

Vierailija
13/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:27"]

Suolasaippua, kokeiltu, ei. 

Antibiioottikasvovesi, en ole kokeillut mutta pitänee kaivaa lisätietoa, tosin klindamysiini ei ole tuonut apua. 

Olen ollut kolme kertaa raskaana, ei ongelmia raskautua, ilmeisesti ei siis ole mitään PCO:takaan. 

[/quote]

Lähinnä tarkoitan tuolla raskauskyselyllä sitä, että joillain raskaus vie iho-ongelmat.

Mun miehellä on ollut antibioottista kasvovettä (en muista antibioottia), mutta hänellä tuli kyllä aina takaisin, tosin pitemmän ajan päästä kuurista. Hänellä on tetrasykliini auttanut, mutta niin, että hoitaa sitten Clindoxylillä paikallishoitona, jos finnejä alkaa tulla. Mutta toki nää on niin ihmiskohtaisia juttuja.

Vierailija
14/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

Vierailija
15/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemiallisia kuorintoja, kyllä, ei merkittävää tehoa, yhdestä sain katkenneita verisuonia nenään joten en uskalla enää lotrata niiden kanssa. 

Kosmetologien laserhoidot - kalliita ja tehottomia

Lääkärien tekemä laser - olen ymmärtänyt että tehoaa enemmänkin arpiin eivätkä tulehdukseen, ei kokemusta

Vierailija
16/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko söit diane novaa? Mulla se auttoi, mutta vasta useamman kuukauden päästä. Iho oli kuin unelma niitä syödessäni.

Vierailija
17/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi e-pillerit. Kuukausi aloittamisesta akne oli lähes hävinnyt ja olen vihdoin "babyface" :)

Vierailija
18/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane novaa söin useamman vuoden, kun tarvitsin myös ehkäisyä. Eivät merkittävästi auttaneet, ehkä veivät rasvoittumista vähäsen. 

Juu, se on ikävä ongelma kun naamassa on välillä niin paljon visvaisia onteloita ettei kehtaa edes suudella ketään. Ehkä joku päivä ymmärrät. Toivotaan. 

Vierailija
19/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Miinala (Tiilikainen?)vai mikä se missi nyt oli, kertoi jossain kevään Oliviassa jonkun jutun auttaneen akneen ihmeellisesti ja pysyvästi. Löytyisiköhän guuglesta. Se kertoi siinä kokeilleensa jo kaikkea ja että melkein itki ilosta tämän toimivan keinon löydettyään! Että se on mielestään ihme. Sori kun en muista mitään kunnolla.

Vierailija
20/131 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko raskaudella/imetysajalla mitään vaikutusta ihoosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi