Komensin poikani kaveria ja tämän äiti pisti poikien välit poikki
Ipana teki koko ajan pikku kiusaa muille ja usean huomauttamisen jälkeen sitten korotin ääntä aika paljon. Teksti oli kyllä ihan painokelpoista.
Kommentit (10)
Mun lapselleni riittää kyllä nätistikin sanominen, kunhan sanoo asiansa eikä kiertele. Huutamalla saa aikaan vain tilanteen pahenemisen.
Monet ihmiset kuvittelevat esiintyvänsä asiallisesti, mutta tiukasti, kun ovat oikeasti täysin törkeitä. Aapeeenä miettisin, onko oma käytös varmasti asiallista.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:46"]Mun lapselleni riittää kyllä nätistikin sanominen, kunhan sanoo asiansa eikä kiertele. Huutamalla saa aikaan vain tilanteen pahenemisen.
Monet ihmiset kuvittelevat esiintyvänsä asiallisesti, mutta tiukasti, kun ovat oikeasti täysin törkeitä. Aapeeenä miettisin, onko oma käytös varmasti asiallista.
[/quote]Äänen korottaminen ja huutaminen ovat kyllä eriasioita.
Ekaks ajattelin etta ihan oikein teit! sitten tuli mieleen etta itse laitoin yhteen kaveriini valit poikki hieman vastaavan tapauksen johdosta, jossa ex-kaverini varmaan ajatteli juurikin etta olimpas herkka hipiainen, mutta todellisuudessa talla oli jo pidempaan jatkunut 'inho' lastani kohtaan ja se etta han.mitattomasta asiasta rupesi lastani komentamaan naama punaisena ja tuli selvaksi ettei mikaan kelpaa mita lapseni tekee. erikoiseksi asian tekee etta kyseinen henkilo on opettaja, ja yleisen mielipiteen mukaan hanen oma lapsensa on se mauhukakara, ei suinkaan minun.
Lapsille ei aleta räyhäämään eikä korottamaan ääntään. Asiat kerrotaan rauhallisesti mutta napakasti. Ymmärrän vastapuolen äitiä täysin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:45"]Lapsille ei aleta räyhäämään eikä korottamaan ääntään. Asiat kerrotaan rauhallisesti mutta napakasti. Ymmärrän vastapuolen äitiä täysin.
[/quote]ettet vaan itse olisi se äiti?
Kirjoitatko tekstin tänne, niin painan sen ja teen siitä kirjan? Tekijänoikeudet tietty sulla.
No eipähän kiusaa sun poikaas enää! Hyvä juttu tekstistäsi päätellen!
Äiti oli varmaan kasvatusalan ammattilainen, eikä hänen kullannnuppunsa ollut tietenkään mitenkään osallinen kiusaamiseen. Ihan hyvä, että laittoi välit poikki, saattepahan olla jatkossa rauhassa.
Oletko puhunut kyseisen äidin kanssa, onko hän sanout tehneensä näin ja perustellut jollakin tavalla? Vai lasten käsityksistäkö on kyse vai mistä? Onko tapaus kuinka tuore? Oletko yrittänyt ratkaista asiaa jollakin tavalla?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:39"]Oletko puhunut kyseisen äidin kanssa, onko hän sanout tehneensä näin ja perustellut jollakin tavalla? Vai lasten käsityksistäkö on kyse vai mistä? Onko tapaus kuinka tuore? Oletko yrittänyt ratkaista asiaa jollakin tavalla?
[/quote]
Joo, koitin puhua, mutta ei suostu keskustelemaan asiasta. Väittää, että poika järkyttyi, kun huusin ÄLÄ. --- LOPETA TOI. MUUT EI TYKKÄÄ!!!. Taitaa äiti olla joku tapaloukkaantuja. Mutta poika on ihan kiva, mutta kuriton.
AP