Tottuuko huonoon työilmapiiriin ajan myötä?
Tuleeko sitä jotenkin "paksunahkaisemmaksi" eikä enää jaksa välittää niin monesta asiasta? Olen ollut 2 kk uudessa työpaikassa ja työ tuntuu kovin stressaavalta koska työilmapiiri on huono. Mietin vain että tottuuko siihen vähitellen ja jos tottuu niin kauanko siihen menee. Vai pitäisikö vain etsiä toista paikkaa. Tällä alalla vain ne paikat ovat harvassa missä olisi hyvä työilmapiiri - kuulemma.
Kommentit (9)
Se on ihan kamalaa. Ei siihen totu. Tulee vaan katkerammaksi ja väsyneemmäksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:23"]Ai millä alalla? Enemmän kyse on paikan koosta ja yhteishengestä sekä niistä, jotka eivät siellä viihdy ja valittavat siksi koko ajan.
[/quote]
No oisko hoitoala kyseessä...
Puhu esimiehelle. Ole itse esimerkkinä ja puutu ikäviin tilanteisiin, sillä ne yleensä tapahtuvat, kun esimies ei ole kuulemassa.
Olen ollut taimitarhalla, jossa työ oli vaihtelevaa ja minusta ok. Sai olla tarhassa ja ulkona, ei tarvinnut koko ajan olla sosiaalinen. Olin onnellinen, kun pesti päättyi syksyn tultua. Oli niin kyttäysmeininki ja yhtään kiitosta ei omistaja sanonut koko aikana. Osa työntekijöistä oli "outoja", vähän syrjäytyneen oloisia, en tiedä, mistä oli haalittu. En olisi tottunut työilmapiiriin koskaan. Ei kannata jäädä odottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:28"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372
[/quote]
Miten liittyy aiheeseen? Haloo??!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:28"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372
[/quote]
Miten liittyy aiheeseen? Haloo??!
[/quote]
Älkää vaan allekirjoittako yhtään mitään, mitä pakkosyötetään näihin ketjuihin. Todella ikävää lobbausta. Ihmiset haluaa auttaa jotain nuorta, uutta työntekijää, ja joku häiriköi politikoimalla, eikä raukka ymmärrä, että se vain ärsyttää.
Ei totu. Immuuniksi ei tule, paha olo tarttuu. Kyllä sitä voi pari vuotta kestää mutta vaihto on pakollista oman mielenterveyden kannalta
Ai millä alalla? Enemmän kyse on paikan koosta ja yhteishengestä sekä niistä, jotka eivät siellä viihdy ja valittavat siksi koko ajan.