Kerro tässä kaikki, mikä ahdistaa!
Kommentit (22)
Terveysongelmat, yksinäisyys, työttömyys.
Oon ruma (akne, rumat hampaat, kaksoisleuka), mulla on adhd ja oon hukassa.
Se ettei oo kavereita. Mikä sua ahdistaa Ap?
LASKUT! Ulosottoonki jo menny vaikka kuinka paljon enkä saa stopattua tätä millään. Pari vuotta sitten tililleni tuli rahat jotka voitin oikeudessa n.3000€ kaikki laitoin laskuihin, soitin eri perintätoimistoihin ja maksoin kaiken mitä tietouteeni sain. Silti niitä posti kantelee päivästä toiseen postiluukusta ja joudun heittämään avaamattomana ne roskiin koska ei ole varaa. Sähkön ja vuokran maksan aina, mutta kaikki ne muut laskut, en kestä..:/
Kaverittomuus. Se ettei ole tarpeeksi rahaa. Kaikista suurin ahdistuksenaihe on mun lihavuus. Olen jo vanha akka enkä pysty syömään terveellisesti ja säännöllisesti. Vedän koko ajan kaikkea shaissea naamaani enkä pysty lopettamaan, vaikka miten ajattelisin asioita tai yrittäisin toimia toisin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]LASKUT! Ulosottoonki jo menny vaikka kuinka paljon enkä saa stopattua tätä millään. Pari vuotta sitten tililleni tuli rahat jotka voitin oikeudessa n.3000€ kaikki laitoin laskuihin, soitin eri perintätoimistoihin ja maksoin kaiken mitä tietouteeni sain. Silti niitä posti kantelee päivästä toiseen postiluukusta ja joudun heittämään avaamattomana ne roskiin koska ei ole varaa. Sähkön ja vuokran maksan aina, mutta kaikki ne muut laskut, en kestä..:/
[/quote]
Oletko ollut yhteydessä velkaneuvojaan? Selviäisi, onko sinulla mahdollisuus saada esim. sosiaalista luottoa.
Sairaudet perheessä, taloustilanne, koti-ikävä...
Miehet! Vittu kun ne vaan leikkii tunteilla eikä niihin voi luottaa YHTÄÄN.
Mulla on kasvain vasemmassa rinnassa. Se todella ahdistaa.
elämän rajallisuus, en saa kaikkea. se että rakastan vanhempaa miestä. se että säälin häntä ja haluan antaa hänelle perheen. se että en silti halua olla hänen kanssaan, enkä edes voi. se että keikun juuri ja juuri ulosoton ovilla ja opintolainaa on 10 000 kun kaikilla kavereilla saman verran säästötilillä. se että vaikka minua sanotaan kauniiksi en pysty muuta kuin vihaamaan itseäni enkä uskalla olla oma itseni, tai olen unohtanut kuka olen. päivästä 95 prosenttia olen pääni sisällä vankina miettien miltä näytän nyt, miksi tuo toinen on kauniimpi. kadulla en uskalla nostaa katsetta maasta. olen ostomaanikko, ostan jatkuvasti uusia vaatteita ja mikään ei riitä, niitä no satoja. oikeastaan olen koukussa kaikkeen mahdolliseen koukuttavaa paitsi huumeisiin: sokeriin, alkoholiin, kusipäihin. olen läheisriippuvainen ja minulla on add. minulla on rumimmat rinnat jotka olen nähnyt ja pelkään kaikkea yliluonnollista. en tiedä kuka olen enkä opi rakastamaan itseäni vaikka yritän. olen vain liian ruma, sisältä ja ulkoa. en tule koskaan saavuttamaan unelmiani koska kykyni eivät riitä niihin. vihaan itseäni. vihaan köyhyyttä.
on ikävä kotiin mutta en tiedä missä koti on.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"]Mulla on kasvain vasemmassa rinnassa. Se todella ahdistaa.
[/quote] Älä odota. Mene heti lääkäriin. Toivottavasti on hyvänlaatuinen.
Paineet töissä, tiedän että pärjään siellä mutta minua ammuttiin ja se jättää tottakai traumoja. Se että asutaan eri maissa miehen kanssa. Äänet käytävässä. Ei tule uni. Mulla alkaa ens viikolla loma, en tiiä mitä teen kun työ on se tärkein juttu.
Elän välivaiheessa. Olen lomalla. En haluaisi palata tyäpaikalleni.
En pääse töihin, olen sairaalassa. Tennis ja jooga jäänyt viikoksi pois, tunnen itseni ihan pullukaksi. Virka-ase otettiin pois, pitää käydä radalla. Pitäisi kai lähteä käymään suomessa vanhempia katsomassa. Asunto lähtee kohta vaihtoon.
Syrjäytyminen, yksinäisyys, terveys, talous.
Oon ihastunut pitkästä aikaa. En usko että mistään voisin löytää yhtä hyvää ja sopivaa miestä minulle. Ahdistaaa kun Se ei ole pyytänyt mua fbssä kaveriksi :D nyt mä pyysin. Ja nyt vasta ahdistaakin. Poistanko kaveripyynnön ja äääää... En ikinä pyydä ketään kaveriksi. Joo on mulla ongelmat. Haluisin nähdä sen ja en oikein voi kun kaverin kautta....
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]LASKUT! Ulosottoonki jo menny vaikka kuinka paljon enkä saa stopattua tätä millään. Pari vuotta sitten tililleni tuli rahat jotka voitin oikeudessa n.3000€ kaikki laitoin laskuihin, soitin eri perintätoimistoihin ja maksoin kaiken mitä tietouteeni sain. Silti niitä posti kantelee päivästä toiseen postiluukusta ja joudun heittämään avaamattomana ne roskiin koska ei ole varaa. Sähkön ja vuokran maksan aina, mutta kaikki ne muut laskut, en kestä..:/
[/quote]
Oletko ollut yhteydessä velkaneuvojaan? Selviäisi, onko sinulla mahdollisuus saada esim. sosiaalista luottoa.
[/quote] En ole ollut, vaikka paras ratkasuhan se olisi.. Nyt vaan pitäisi saada taas itteensä niskasta kiinni ja ryhtyä toimiin vieläkun siihen olisi mahdollisuus. Nää laskuasiat on vaan saanut mut jo niin masentuneeks raha-asioissa etten oo tehny sitä. Tuntuu et koitan jotenkin alitajusesti pakoilla/piileskellä tätä koko rahasotkua. Kiitos että vastasit, pitääpä nyt käydä vähän googlettelemassa tota velkaneuvontaa jos saisin siitä vähän potkua perseelle!
Olen todella ihastunut ystävääni jonka kanssa olen harrastanut muutaman kerran seksiä. Selvinpäin. En jostain syystä kehtaa kertoa asiasta koska pelkään saavani pakit. Ei mulla muuta.