Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa viiva ilmestynyt, jos tullut?

26.09.2006 |

Enpä muista enää edellisistä kerroista, että missä vaiheessa se " poikaviiva" on ilmestynyt mahaan. Molemmilla kerroilla sen on tullut tosi tummana ja reilusti navan yli, mutta missä vaiheessa, sitä en muista.

Miten teillä muilla, onko muistikuvia tai ajankohtaista tietoa?

t. Benja 32+2... poikaa ja viivaa odotellen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eka oli tyttö, nämä kaksoset poikia. Ihan samanlaiset viivat.

Vierailija
2/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmestynyt nyt kun viikkoja oli täynnä päälle 30. Edellisissä raskauksissa paljon aikaisemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaesa haalea viiva tuli suurin piirtein rv20. Aluksi se oli vaan navan alapuolella ja loppua kohti viiva tummui ja nousi myös navan yläpuolelle. Poika tuli!

Nyt odottelen viivaa, et millonka ilmestyy. Tai sit sitä ei tälläkertaa tule. Nyt on ihan tyttöolo, kun raskaus on ollut niin erilainen verrattuna ensimmäiseen. Saapi nähdä.

Hanna rv 15+

Vierailija
4/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se viiva ilmestyi jo ennen rv 12! Ei se kovin tumma ole eikä ole tummunut sen jälkeen. Jatkuu tasan napaan saakka (jostain luin et tyttö tekee napaan saakka, poika sen yli). Olisi kiva kyllä tietää, että onko viiva aina pojan merkki. Rakenneultrassa lääkäri ei nähnyt sukupuolta.

Mairanne ja riehu-Tuuti 20+4

Vierailija
5/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä viivaa kait sitten aina välttämättä tulekaan? Minullakin mielikuva, että viiva tullut aikaisemmilla viikoilla kuin missä nyt mennään. En tosin usko sen viittaavan sen enempää poikaan kuin tyttöönkään; toisillahan nuo pitää paikkaansa ja toisilla ei. Minulla siis kaksi raskautta; molemmista poikia (toisesta yksi, toisesta 2) ja viiva oli vahva. Nytkin odotan ultran mukaan poikaa, mutta siis sitä viivaa ei ole ilmestynyt. Mielenkiinnolla odottelen, ilmestyykö se sitten vielä jossain vaiheessa.

t. Benja