Krapula lääke on olemassa!
Miksi tätä ei kerrota julkisesti??? Nappasin tänä aamuna hirmu krapulaani pari pamia ja buranaa niin jo tunnin päästä loppui vapinat ja ahdistukset!
Sitten pystyin juomaan ja juomaan normaalisti. Kahvi ja röökikin mastui niinkuin en olisi eilen juonut mitään :) Ainut mitä pamit ei poistanut on h*lvetinmoinen jano. Oon kitannu ainakin viisi litraa vissyä. Suosittelen kaikille :)
Kommentit (24)
Joskus on pakko ottaa rauhoittava, kun juomisen jälkeisenä aamuna sekä syke että ahdistus nousee miljoonaan. Ei pitäisi juoda.
No ei mulla kyllä ganja mitään poista, lievittää vaan muutamaks tunniks ehkä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:51"]
No ei mulla kyllä ganja mitään poista, lievittää vaan muutamaks tunniks ehkä.
[/quote]
Mulla oksettava olo lähtee 10-15 minuuttia piipullisesta/jointista. Sitten pystyy juomaan aamukahvin ja syömään jotain. Jos vain ganja olisi laillista niin tuskin hommaisin krapulaa. Sillon kun poltin enemmän niin juominen jäi melkein kokonaan pois. Pitäisi oikeastaan alkaa taas kasvattamaan niin voisi vaikka lopettaa juomisen kokonaan. Paremmat fiilikset siitä gugusta saa kuin viinasta ikinä. Plussana välttyy krapuloilta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:01"]
Xanoria ja Panacodia oon syöny krapulaan.
nim. ei krapulaa 20 vuoteen, vaikka 24-36 olutta päivässä joka päivä
[/quote]
Mahtaa olla maksa ja muutkin sisuskalut aika mahtavassa kunnossa. Pari kertaa olen juonut yli 30 kaljaa ja vaikka siihen käytin koko päivän ja illan se on järkyttävä määrä. Jos todella juot noin paljon ja siihen napit päälle niin onneksi olkoon että olet ylipäätään hengissä.
Sama juttu mulla. Otan ehkä kaksi kertaa vuodessa kunnolla alkoa mutta krapulaa en halua kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:29"]Sama juttu mulla. Otan ehkä kaksi kertaa vuodessa kunnolla alkoa mutta krapulaa en halua kärsiä.
[/quote]
Siis miten ton reseptin saa? Ei varmaan sillai et menee sanomaan lääkäril et tarvii bentsoi krapulaan?
Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti.
[/quote]
Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti. [/quote] Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4
[/quote]
Heh, tässä keskustelussa näkyy kuinka huumeet kelpaa kunhan ne on reseptikamaa. Ganjakin tehoaa krapulaan ja jos sillä päihteilee niin krapulaa ei tule. Pameja ei anneta krapulaan kuin ehkä katkolla? En tiedä kun en ole koskaan käynyt. Jotain ahdistusta valittamalla ehkä irtoaa resepti? Vakituiseen niitä nappeja ei kannata ottaa kun viekkarit on kuulema pahemmat kuin heroiinilla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti.
[/quote]
Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4
[/quote]
Sano että sul on paha esiintymiskammo ja joudut töiden/koulun takia esiintymään.
Xanoria ja Panacodia oon syöny krapulaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti. [/quote] Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4 [/quote] Sano että sul on paha esiintymiskammo ja joudut töiden/koulun takia esiintymään.
[/quote]
Niin että mikä vain tekosyy kelpaa kunhan saa pameja. Hah! Sulla ainakaan ole varaa moralisoida miedomman päihteen käyttäjiä.
Bentsojen lisäksi ainakin piri ja ganja poistaa darran, kuulemma myös subu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti. [/quote] Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4 [/quote] Sano että sul on paha esiintymiskammo ja joudut töiden/koulun takia esiintymään.
[/quote]
Niin että mikä vain tekosyy kelpaa kunhan saa pameja. Hah! Sulla ainakaan ole varaa moralisoida miedomman päihteen käyttäjiä.
[/quote]
Kuka tässä on moralisoinut päihteitesi käyttöä? Käytä vaan vapaasti jos reseptin olet saanut.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:01"]Xanoria ja Panacodia oon syöny krapulaan.
[/quote] Auttaakohan Panadol ja Xanor niihin tuskiin kun maksasi on sökö ja teet viimeisilläsi kuolemaa? Onneksi on morfiini...
Kyllä saa. Ei kadulta mutta oikeat nettiyhteyshenkilöt.
Ei saa mutta oikeat nettiyhteys ja henkilöt. En tarkoita Silkroad.
Ei ole mullakaan. Paksuja,ne ainoat jotka auttaa Tilaan luotettavalta henkilöltä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:57"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"]Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulakin vaatii kolmiolääkkeet. Kumma ettei lääkkeitä saa ihan suoraan sillä että on paha krapula? Viikonlopun kun kaataa niin nappi tai pari helpottaa kummasti. [/quote] Niin mutta mitä sanot lääkärille et saat noit krapulalääkkeitä. Mä haluun kans. Numero 4 [/quote] Sano että sul on paha esiintymiskammo ja joudut töiden/koulun takia esiintymään. [/quote] Niin että mikä vain tekosyy kelpaa kunhan saa pameja. Hah! Sulla ainakaan ole varaa moralisoida miedomman päihteen käyttäjiä. [/quote] Kuka tässä on moralisoinut päihteitesi käyttöä? Käytä vaan vapaasti jos reseptin olet saanut.
[/quote]
Ei ole reseptiä yhtään mihinkään. Kunhan vain totesin että kyllä kama kelpaa kunhan vain luvalla, reseptillä saa.