Suututtaa ja itkettää miehen puheet.
Odotan ensimmäisellä kolmanneksella meidän esikoista ja nyt mies alkanut vihjailla jotain kummallisuuksia ja haikailla isyystestistä. Mikä sitä vaivaa, vaikka tietää 100% olevansa isä? Munhan tässä pitäis sekoilla hormonihuuruissa, eikä miehen.
Kommentit (98)
Hanki oma asunto, muuta pois miehen luota ja ilmoita, että lastenvalvoja ottaa yhteyttä, kun isyystesti on ajankohtainen. Parempi lähteä nyt kuin vauva kainalossa.
Sinuna pistäisin sen sukupuolitautitesteihin ja ratsaisin kännykän..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:37"]
Odotan ensimmäisellä kolmanneksella meidän esikoista ja nyt mies alkanut vihjailla jotain kummallisuuksia ja haikailla isyystestistä. Mikä sitä vaivaa, vaikka tietää 100% olevansa isä? Munhan tässä pitäis sekoilla hormonihuuruissa, eikä miehen.
[/quote]Olisko tuo testi niin vaikea, jos toinen haluaa?
Sitten ainakin voisit todistaa, että kato nyt, itse teit.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]
Hanki oma asunto, muuta pois miehen luota ja ilmoita, että lastenvalvoja ottaa yhteyttä, kun isyystesti on ajankohtainen. Parempi lähteä nyt kuin vauva kainalossa.
[/quote]
Tämä.
Ei tuollainen ap ole normaalia :/
Nyt laitat asiat järjestymään, saat asunnon tuota pikaa sosiaalitoimiston kautta kun olet raskaana. Ja lastenvalvojalta sitten ukolle ilmoitus.
Paljon voimia!
Onko sinulla perhettä ja ystäviä keihin tukeutua?
[/quote]
Sinä olet täysi tollo. Mies vain haluaa varmistaa isyystestillä että kyseessä on todellakin hänelle biologinen lapsi. Nykyään on aika yleistä että mies huijataan toisen miehen lapsen isäksi. On paljon todennäköisempää että tuleva isä todella huolehtii tulevasta lapsestaan kun on selkeä todiste siitä että kyseessä oikeasti on biologisesti hänenkin lapsi.
Isolle osalle miehille todellakin on merkitystä että onko lapsi oikeasti hänen vai ei. Kiinnostus lapsen kasvattamiseen romahtaa reippaasti jos on epävarmuutta lapsen todellisesta isästä.
On se vaan saatana naiselle iso asia antaa vakuutus isäehdokkaalle etä se varmati on isä. Miksi, mitä hävettävää tai peättävää siinä on jos olet itsekin varma että se on sen lapsen isä. En ymmärrä miksi akat vauhkoaa isyys testistä!
Meillä oli alusta asti selvää, että tehdään testi. Tiedätkö ap, kuinka monta miestä kasvattaa toisen miehen lapsen luullen häntä omakseen? Tuo dna-testi pitäisi mun mielestä ottaa pakolliseksi. N27
Täällä oli pari päivää sitten miehen kirjoitus samasta asiasta, etsipä se. En muista otsikkoa, mutta oli siihen varmasti 3-5 sivua vastauksia. Anna miehen kustantaa testit, mutta kannattaa nyt viimeistään alkaa sopimaan perheen säännöistä ja kirjata ne ylös. Jos miehesi epäilee sinun olevan käynyt vieraissa, niin hänen epäilyä ei voi sivuuttaa olankohautuksella kumpikaan teistä. Sinä tiedät uskollisuutesi, mutta mies epäilee - suhteenne on siis hyvin vaakalaudalla.
Jos ja kun testi tehdään, ja sieltä tulee se vastaus minkä tiedätkin, niin mitä sitten teet? Mitä mies tekee testiin saakka? Onko hän kuin perseeseen ammuttu karhu, joka kyttää sinua alta kulmiensa ja ei pysty millään iloitsemaan ja osallistumaan raskauteen? Miksi mies on saanut tällaista päähänsä, onko asiaan vaikuttanut jokin tai joku asia? Onko hänellä puhtaat jauhot pussissaan? Tässä on siis todella vakava juttelun paikka ja sinä olet nyt avainasemassa miten keskustelu etenee ja mihin päädytte. Harkitsisin sinuna tarkkaan miten ohjaat keskustelua ja mitä haluat mieheltä kysyä, että saat ne vastaukset mitä tulevaisuutta varten on hyvä tietää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Tämä.
Ei tuollainen ap ole normaalia :/
Nyt laitat asiat järjestymään, saat asunnon tuota pikaa sosiaalitoimiston kautta kun olet raskaana. Ja lastenvalvojalta sitten ukolle ilmoitus.
Paljon voimia!
Onko sinulla perhettä ja ystäviä keihin tukeutua?
[/quote]
Mitä ihmettä? :D
Joo, mä löysin tuolta nyt sen 4 päivää vanhan aloituksen ja kahlasin sen läpi. Tuo ikään viittaava M34 täsmää ja ilmaisun tyylistäkin päätellen se on melkovarmasti mun mieheni tekemä aloitus... Niin tai sitte jollain toisella naisella on samanlainen järjestelmällinen himo varmistuksen varmistaja miehenään.
Ihan uskomatonta! Nyt mua vasta todella suututtaa. Mieheni siis kävi ensin kyselemässä teiltä toisilta naisilta täältä, et miten se kehtais jotenkin "hienotunteisesti" esittää tämän asiansa mulle, että en loukkantuis ja pahoittais sen takia mieltäni. Mies on nyt harrastamassa kavereittensa kanssa, mutta kunhan palaa kotiin, niin saa kuulla kunniansa ja antaa todella hyvän selityksen näistä vauva-palsta sekoiluistaan.
Niin ja jos tässä nyt joku muuttaa, niin sehän on kyllä mies. Tää rivari, jossa asutaan, on nimittäin vanhempieni omistama. ## AP.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:50"]
Sun miehes on käynyt pettämässä suo. Yleensähän sitä epäilee toisista sellaista mitä itse on tehnyt.
[/quote] Tää tulee kieltämättä kyllä ekana mieleen.
Tuolla toisessa ketjussa naiset vähän aikaa sitten rehvastelivat, kuinka puoliso ei tiedäkään ettei ole lapsen oikea isä, joten kyllä itsekin haluan tehdä testit sitten kun se aika tulee. Petollisia naisia on paljon ja tämä on vakava asia.
Aikuisellehan verikoe ei ole juttu eikä mikään - ei isälle eikä äidille. Vasta kun on pidellyt omaa lastaan siinä kun suonta kaivellaan esiin, tajuaa, että vauvalle juttu onkin vähän ikävämpi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"]
[/quote]
Sinä olet täysi tollo. Mies vain haluaa varmistaa isyystestillä että kyseessä on todellakin hänelle biologinen lapsi. Nykyään on aika yleistä että mies huijataan toisen miehen lapsen isäksi. On paljon todennäköisempää että tuleva isä todella huolehtii tulevasta lapsestaan kun on selkeä todiste siitä että kyseessä oikeasti on biologisesti hänenkin lapsi.
Isolle osalle miehille todellakin on merkitystä että onko lapsi oikeasti hänen vai ei. Kiinnostus lapsen kasvattamiseen romahtaa reippaasti jos on epävarmuutta lapsen todellisesta isästä.
[/quote]
Se testi tehdään siinä vaiheessa, kun vauva on syntynyt ja lastenvalvoja ottaa yhteyttä. Jos mies ei raskausaikana usko lasta omakseen, niin miksi tuleva äiti jää kanssaan asumaan? Kuuntelemaan joka päivä, että kenen se mahtaa olla?
Kyllä ne elarit saa maksaa, vaikka ei oman lapsensa kanssa asu.
Jaa hyvän provon oot kehittäny! Ensin tekeydyt mieheksi joka kyselee avltä neuvoja ja nyt sattumalta itse tulet tänne avautumaan samasta aiheesta. Tässä oli sentään yritystä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:18"]
Jaa hyvän provon oot kehittäny! Ensin tekeydyt mieheksi joka kyselee avltä neuvoja ja nyt sattumalta itse tulet tänne avautumaan samasta aiheesta. Tässä oli sentään yritystä!
[/quote]Miksi tämä olisi provo? Etkö usko, että tällaista voisi tapahtua oikeasti? :) Teilläkö miehellesi meni läpi kun selitit suklaanruskean lapsukaisen olevan perinyt värinsä miehen isältä, joka tosin on Ruotsalainen, mutta joku ulkomaan elävä kuitenkin.
Onpa törkeä äijä, kuulostaa siltä että se ei oo joko valmis isäksi, tai sitten varma suhteesta...en tiedä mitä mutta sekoilulta tuo kuulostaa!
Sun miehes on käynyt pettämässä suo. Yleensähän sitä epäilee toisista sellaista mitä itse on tehnyt.