Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa ja itkettää miehen puheet.

Vierailija
16.07.2015 |

Odotan ensimmäisellä kolmanneksella meidän esikoista ja nyt mies alkanut vihjailla jotain kummallisuuksia ja haikailla isyystestistä. Mikä sitä vaivaa, vaikka tietää 100% olevansa isä? Munhan tässä pitäis sekoilla hormonihuuruissa, eikä miehen.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:29"]

61: miten tyhmä miehen pitää olla, ettei tiedä samassa taloudessa olevan naisen kuukautiskiertoa?

[/quote]

No hei! Minä olen nainen enkä edes minä tiedä omaa kuukautiskiertoani! On hieman epäsäännöllinen, enkä merkkaile kalentereihin... Joskus saattaa mies olla juuri kuukautisten aikaan useamman päivän työmatakalla jne. Jos en edes minä jaksa muistella kuukautiskiertojeni päiviä, niin en todellakaan oleta miehenikään niitä tietävän!

Vierailija
42/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:10"]Tuleva lapsenne on ilmeisesti keinohedelmöitetty? Muussa tapauksessahan miehesi ei tietenkään voi tietää 100% varmasti olevansa lapsen isä. Jos näin ei ole, niin sinunkin pitää ymmärtää, että KUKAAN tässä maailmassa ei ole niin luotettava, että voidaan puhua 100%:sta. Ja isyydessä on kyse niin isosta asiasta, että jokaisen naisen tulisi yrittää ymmärtää, jos mies sen 100%:n varmuuden haluaa. Ei se tarkoita, että teitä epäillään suoraan pettämisestä. Se on vain inhimillistä ajatella, että vaikka kuinka vaimo on luotettava ja ihana ja rakas, niin ainakin teoriassa se kaikki saattaa olla valetta. Ihmiset ovat petollisia ja minusta on ainakin parempi selvittää se isyysasia heti vaanpois alta, jos se kerran mietityttää. Ei siis missään nimessä saisi urputtaa, jos mies sen haluaa. Hän on sen oikeutettu saamaan joka tapauksessa, joten miksi ei vaan sanoa "ok", ja asia olisi sillä selvä.
[/quote]

Saattaakin ne klinikalla kin erehtyä ja käyttää väärää spermaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös totuus olekin ihana asia ? Jos ei ole mitään salattavaa , niin miksi vastustaa sitä ? Ihmiset valehtelevat ja pettävät , mutta tuo DNA testi kertoo totuuden ( koko totuuden )  erottaa myös sisarukset ,  jos veli on käynyt hässimässä toisen veljen vaimoa niin senkin testaus pystyy todistamaan täysin aukottomasti. " on siis osittain samoja ketjuja !  Suosittelen jokaista jota asia edes vähänkin epäilyttää teettämään testin . hinnatkin ovat jo suhteellisen edullisia 200-300€  on pikkuraha näin tärkeästä asiasta !

Vierailija
44/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne käytä klinikalla väärää spermaa UUNO ! Ihan vaan tiedox !

Vierailija
45/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isyystesti ei ole isän oikeus vaan LAPSEN oikeus. Eli olisi hyvä saada se siksi pakolliseksi, ja samalla näin perusteltuna asiasta häviää parisuhteeseen kohdistuma paine (miehen naiseen kohdistama epäilys).

Olen itse nainen.

Vierailija
46/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluuloisen kannattaisi varmaan tehdä salaa tämä testi, ettei loukkaa turhaan vaimoa:

https://www.kotitesti.fi/tuote/dna--isyystesti-is%C3%A4-ja-lapsi/00590/

Vierailija
47/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:11"]

Epäluuloisen kannattaisi varmaan tehdä salaa tämä testi, ettei loukkaa turhaan vaimoa:

https://www.kotitesti.fi/tuote/dna--isyystesti-is%C3%A4-ja-lapsi/00590/

[/quote]

Loukkaa?

Paljonkos se mahtaa loukata miestä, jos lapsi ei olekaan oma? Miettiikö ketjun naiset sitä laisinkaan?

Vierailija
48/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:10"]

Tuleva lapsenne on ilmeisesti keinohedelmöitetty? Muussa tapauksessahan miehesi ei tietenkään voi tietää 100% varmasti olevansa lapsen isä. Jos näin ei ole, niin sinunkin pitää ymmärtää, että KUKAAN tässä maailmassa ei ole niin luotettava, että voidaan puhua 100%:sta. Ja isyydessä on kyse niin isosta asiasta, että jokaisen naisen tulisi yrittää ymmärtää, jos mies sen 100%:n varmuuden haluaa. Ei se tarkoita, että teitä epäillään suoraan pettämisestä. Se on vain inhimillistä ajatella, että vaikka kuinka vaimo on luotettava ja ihana ja rakas, niin ainakin teoriassa se kaikki saattaa olla valetta. Ihmiset ovat petollisia ja minusta on ainakin parempi selvittää se isyysasia heti vaanpois alta, jos se kerran mietityttää. Ei siis missään nimessä saisi urputtaa, jos mies sen haluaa. Hän on sen oikeutettu saamaan joka tapauksessa, joten miksi ei vaan sanoa "ok", ja asia olisi sillä selvä.

[/quote]

Mä luulen, että mun mies olisi nimenomaan voinut haluta testin vain IUI- tai IVF-tilanteessa, jossa lääkäri/hoitaja olisi teoriassa voinut sotkea putelit.

Vierailija
49/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]

Hanki oma asunto, muuta pois miehen luota ja ilmoita, että lastenvalvoja ottaa yhteyttä, kun isyystesti on ajankohtainen. Parempi lähteä nyt kuin vauva kainalossa.

[/quote]

Sinä olet täysi tollo. Mies vain haluaa varmistaa isyystestillä että kyseessä on todellakin hänelle biologinen lapsi. Nykyään on aika yleistä että mies huijataan toisen miehen lapsen isäksi. On paljon todennäköisempää että tuleva isä todella huolehtii tulevasta lapsestaan kun on selkeä todiste siitä että kyseessä oikeasti on biologisesti hänenkin lapsi.

Isolle osalle miehille todellakin on merkitystä että onko lapsi oikeasti hänen vai ei. Kiinnostus lapsen kasvattamiseen romahtaa reippaasti jos on epävarmuutta lapsen todellisesta isästä.

[/quote]

Ehdottomasti samaa mieltä. Varsinkin jos nainen on vähän vikkelä perseestään niin miehen epäluulo on ymmärrettävä.

Vierailija
50/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:07"]

Ylipäätään mitä aihetta miehellä on ehdotella mahdollista isyystestiä, jos hän kerran on kuitenkin varma olleensa vain itse asialla? 

[/quote]

Miten voisi olla varma? Ellei kyseessä keinohedelmöitys, ja niin iteasiassa, miten siinäkään tapauksessa voisi olla aivan täysin varma, siis äitikään?

Testejä kehiin, eihän nekään 100% ole, mutta 99.x% kuitenkin.

Vierailija
51/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:37"]

Odotan ensimmäisellä kolmanneksella meidän esikoista ja nyt mies alkanut vihjailla jotain kummallisuuksia ja haikailla isyystestistä. Mikä sitä vaivaa, vaikka tietää 100% olevansa isä? Munhan tässä pitäis sekoilla hormonihuuruissa, eikä miehen.

[/quote]

Isyystestit pitäisi tehdä automaattisesti ettei joku joudu elämään tyhjän takia 18 vuotta velkavankeudessa ja väärin perustein! Kyseessä pitäisi olla automaatio oikeusvaltiossa.

Poikkeuksena sitten jos molemmat myöntävät ettei kyseessä ole isä, niin testi voidaan jättää väliin, tai merkitä mies isäksi jos molemmat näin ovat sopineet/toivovat.

Näin! 

Vierailija
52/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi kun sitä ollaan niin herkkänahkaisia että oikeen loukkaannutaan kun mies haluaa varmuuden.

En ole mies, mutta voisin jotenkin kuvitella, että joku mies saattaa tuntea itsensä hieman  ulkopuoliseksi johtuen tuosta naisen ja lapsen kiistattomasta yhteydestä. Isyystestillä epävarma isä saa sen takuun siitä yhteydestä. Eli näkisin, ettei aina ole kyse siitä, että mies epäilisi naista uskottomuudesta vaan miehen omista syvistä tunteista. Kaikki eivät ole niin luottavaisia, jotkut tarvitsevat enemmän vakuutteluja. 

Kuvittele itsesi miehen asemaan hetkeksi.

Vierailija
53/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ap todella varuillani miehen kanssa, joka vihjailee tollaista. Mun _ex_-mies aloitti kans tollasilla kommenteilla, sitten jossain vaiheessa mua haukuttiinkin joka päivä huoraksi, mut sai ottaa väkisin koska muutkin miehet oli muka niin tehneet, mua sai kohdella kuin likaista lattiarättiä. Mies muuttui ihan hirviöksi ja jouduin katkaisemaan välit kokonaan. Ei ole edes nähnyt lastaan syntymän jälkeen. En sano että sun tilanne olis sama, sitä vaan että tuo ei ole normaalia ja harkitsisin vakavasti eroa.

Vierailija
54/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:23"]Täällä oli pari päivää sitten miehen kirjoitus samasta asiasta, etsipä se. En muista otsikkoa, mutta oli siihen varmasti 3-5 sivua vastauksia. Anna miehen kustantaa testit, mutta kannattaa nyt viimeistään alkaa sopimaan perheen säännöistä ja kirjata ne ylös. Jos miehesi epäilee sinun olevan käynyt vieraissa, niin hänen epäilyä ei voi sivuuttaa olankohautuksella kumpikaan teistä. Sinä tiedät uskollisuutesi, mutta mies epäilee - suhteenne on siis hyvin vaakalaudalla.

Jos ja kun testi tehdään, ja sieltä tulee se vastaus minkä tiedätkin, niin mitä sitten teet? Mitä mies tekee testiin saakka? Onko hän kuin perseeseen ammuttu karhu, joka kyttää sinua alta kulmiensa ja ei pysty millään iloitsemaan ja osallistumaan raskauteen? Miksi mies on saanut tällaista päähänsä, onko asiaan vaikuttanut jokin tai joku asia? Onko hänellä puhtaat jauhot pussissaan? Tässä on siis todella vakava juttelun paikka ja sinä olet nyt avainasemassa miten keskustelu etenee ja mihin päädytte. Harkitsisin sinuna tarkkaan miten ohjaat keskustelua ja mitä haluat mieheltä kysyä, että saat ne vastaukset mitä tulevaisuutta varten on hyvä tietää.
[/quote]
Miehen kustantaa? Nuo on pariskunta ja talous on siis yhteinen ja rahat myös.
[/quote]
Me ollaan pariskunta eikä meillä oo yhteinen talous. Jos mies tahtois jotain niin turhaa, kuin isyystesti niin ihan sais itse maksaa. Mä en oo pettänyt koskaan, eikä mun sitä tarvi todistella.

Vierailija
55/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nähnyt miten hutsahtavasti flirttailet ja naureskelet muiden miesten seurassa.

Vierailija
56/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:37"]

[/quote]

Poikkeuksena sitten jos molemmat myöntävät ettei kyseessä ole isä, niin testi voidaan jättää väliin, tai merkitä mies isäksi jos molemmat näin ovat sopineet/toivovat.

Näin! 

[/quote]

Ahah? Tiedätkö, että on naisia, jotka eivät halua, että lapsen isä tietää olevansa isä?! Syitä on monia, mm. väkivaltaisuus. Jos naisen ilmoitus siitä, että mies EI ole lapsen isä riittäisi, miehellä ei olisi mitään mahdollisuutta todentaa asiaa. Jos tarvittaisiin molempien ilmoitus, ei sekään olisi vedenpitävä, vaan sekin voi olla lapsen vanhempien yhteinen valheellinen sopimus (esim. mies on voinut painostaa naista siihen tms).

Vierailija
57/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs palstan horoilla alkaa puntit tutisemaan, kun miehet alkavat tajuamaan oikeutensa.

Joka 25.s. lapsi ei ole "isänsä" siittämä, vaan ämmän jonkun panon.

Jos isyystesti ei kelpaa, niin pitäkää sitten saksenne kiinni.

Vierailija
58/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:10"]

Kylläpäs palstan horoilla alkaa puntit tutisemaan, kun miehet alkavat tajuamaan oikeutensa.

[/quote] Voivoi!  Ja mihinkähän tutkimukseen tuo siitos tietosi taas perustuu, vai peilaatko sitä omien lehtolapsiesi määrään? 

Vierailija
59/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:10"]

[/quote] Voivoi!  Ja mihinkähän tutkimukseen tuo siitos tietosi taas perustuu, vai peilaatko sitä omien lehtolapsiesi määrään? 

[/quote]

Googlailepa tutkimuksia.

Vierailija
60/98 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:07"]

Ylipäätään mitä aihetta miehellä on ehdotella mahdollista isyystestiä, jos hän kerran on kuitenkin varma olleensa vain itse asialla? 

[/quote]

Yhteenkään ämmään ei voi 100% luottaa, siksi isyystestien tulisi olla pakollisia.