Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin eilen käteistä pankista

Vierailija
25.02.2022 |

Laitoin eilen pankkiin pyynnön, että nostan 50.000 euroa käteistä tililtä maanantaina.
Tänään tuli ihme kysely, että mihin tarkoitukseen rahat tulevat.
Vi2ako se niille kuuluu, omianipa nuo on.
Tässä tilanteessa on hyvä olla reilusti käteistä saatavilla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pankkihan nähnyt rahat tilillä koko ajan, on tietoinen mistä rahat ovat tilille aikanaan tulleet. Ei pankille kuulu yhtään, mihin itse olet omat käteisrahasi käyttämässä.

Tilanne eri kun pankki ottaa rahaa vastaan tilille, silloin voivat yrittää kysellä mistä peräisin...

Täysin älytön vaatimus siis. Asiakas voi sanoa mitä tahansa kuten aion ostaa auton yksityiseltä tms eikä kukaan saa tai voi seurata ostatko lopulta sen auton siltä "Matilta" tai et jota suunnittelit, mutta koeajon perusteella ei olisi ollutkaan sen arvoinen...

Itse olin aikanaan samassa tilanteessa ja pankki kysyi miksi nostan kerralla paljon käteistä. Olin lähdössä reissuun isolla porukalla ja aikomus tuoda käytetty kauppakassi samalla reissulla Saksasta.

Päätin siinä samantien, että nostan koko tilin tyhjäksi ja siirryin toisen pankin asiakkaaksi.

Vierailija
22/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ostaa panttilainaamosta romukultaa. On kohta kovaa valuuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin nostavani yhden määrän joka on pikkusumma tuohon verrattuna. Pankki ei kuulemma suosittele, ei kuulemma kannata käyttää käteistä. Nostan silti jos itse haluan.

No eipä ole ihme, että pankki sanoo noin. Jos pankit saisi päättää niin kukaan ei käyttäisi käteistä vaan kaikki olisi kortilla ja pankin talutusnuorassa.

Vierailija
24/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehd saman tempu. Annan käteiset tytön ja  pojan perheille. Talletussuoja ei koske suuria  talletuksia H ´eillä   on  käytössä   meidän  omistamat perheasunnot. Kun asunnot antaa  lapselle ei kunta  koskaan voi  viedä niitä   tai niiden tuotttoa muistisairaan vanhuksen  5000  e /ruokaan ja lääkkeisiin. Hoitollaitokset  nylkevät  suurten  ikä luokkien  työelkkeet ja  sijoituset. Jos  ollet vaikka  65-vuotias  asuinkunmppani. vihitty tai  ei,   miehesi joutuu  sarastuneena   asumaan  palvelutalossa, sinne hoitoon menee  myös sinun eläkkeesi  ,mahdolinen pieni vuokratulo, joka on  ylitöillä   hankittu.   Metstuolokin otetaan vaikka vain laskeallinen, eikä koskaan myyyty metsää , Suomi  ryöstää   "ahkerat " vanhukset.   Ikänsä koti.äitnä ollut siskosi  ei  maksa  hoidostaan mitään. vanhus on heti demeniko, kun  2 viikkoa popsinut Espoonsairaalan  omia lääkket.itä.  2 x aamu  , 2x päivä,   2x ilta  Yön jälkeen makaa jo koko vuorokauden . Et-aasialainen hoitaja," nukuu , nukuu, paaljon nukuu."

Vierailija
25/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit on kiireisiä nyt

Vierailija
26/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on murenemassa. Vain vuosi ja Putin on poissa. Ja Venäjä syvässä vuosikymmenien lamassa. Mikä on enemmän tai vähemmän normaali tila sille valtiolle.

Vierailija
27/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus: "Hypistelen seteleitä kotona ja käytän kirjanmerkkeinä".

Mikä olisi tarkoitus johon pankki ei suostu luovuttamaan ihmisen omalla tilillä olevia rahoja?

Terrorismin tukemiseen, voisi olla ettei rahaa tule vaikka omia.

Hyvä syy on myös: Ostan plllua ja useimmat hooratsut ei ota kuin käteistä.

Vierailija
28/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maksa millään MobilePaylla, tuskin edes osaisin. Ei kiinnosta olla kännykän orja ja kantaa sitä mukana joka paikkaan.

En minäkään maksa. Ja mitä se auttaa, vaikka maksaisit ostoksesi sekunnissa, kun ne tavarat pitää kuitenkin kerätä pois sieltä kassan kaukalosta. Helposti kertyy jonoa joka tapauksessa: seuraavat asiakkaat joutuvat odottelemaan joka tapauksessa.

Vierailija
29/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Joo, käteistä on hyvä olla jonkun verran, mutta loppujen lopuksi se on vain paperia.

No mitä digiraha sitten on? Jotain sähkövirtaa!

Paperi on sentään paperia.

Vierailija
30/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä kannattaa aina olla varalla, se on totta. Tuo summa, mitä ap kirjoittaa, on kuitenkin ihan älytön. Mutta jonkin verran kannattaa olla ihan jo esim laajaa sähkökatkoa varten, silloin pankkikortit tai automaatit eivät toimi.

Vierailija
31/31 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, näiden "huolestuneiden" trollialoitusten ainoa tarkoitus on horjuttaa ihmisten uskoa pankkeihin ja talouteen ja aiheuttaa kolkytluvun lama-ajan kaaos. Kun tarpeeksi monta kertaa toistelee tällaisia "käteinen loppuu ja kortit ei käy!!"-juttuja, ihmiset alkavat oikeasti panikoitua. Älkää uskoko tätä trollaamista, ja poistattakaa nämä aloitukset täältä.

Opetelkaa erottamaan trollien aloitukset! "Huoli taloudesta", "mihin paeta" ja "onko viisasta ärsyttää Venäjää?"-jutut ovat trolleja. Niissä on myös usein hieman omituista suomea.

Olen ihan samaa mieltä, mutta hyvä pitää 10g ja 100g kultaharkkoja varalta kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän