Naisilla kuukauskivut, meillä miehillä ei :)) vituttaako???
myöntäkää vaa
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"] Me naiset ei jouduta käymään inttiä ! Ja jos munille osuu joku ni se sattuu enemmän ku kolaus pimpsaan! [/quote]Toisaalta taas jos muniin koskettaa hellästi, niin ilmeisesti se tuntuu paljon paremmalta kuin hellä kosketus pimpsaan, joka ei tunnu yhtään pahalta, mutta ei myöskään yleensä tee iloiseksi. Monet naiset eivät ikinä masturboi tai halua seksiä ja naisen jalkovälissä on vähemmän itsestäänselviä erogeenisiä kohtia kuin miehellä. On myös joitakin olosuhteita, joissa naisen alapää on suuremmassa vaarassa kuin miehen, mutta yleensä näin ei toki ole. -Mies 29v + 1v- [/quote] Mistäs sä ton tiedät ku et ole nainen? Mä olen nainen ja oon ylpeä siitä. En ikinä todellakaan vaihtaisi vaginaani penikseen. En todellakaan. Penis on herkkä ja ei kestä kovia iskuja, vagina kestää vaikka mitä. Joten miksi vaihtaisin kuukautiset johonkin tuntoherkkään elimeen? Ei kiitos.
[/quote]No se on hyvä että olet ylpeä ja minusta naisen vartalo ja alapää on yhtä hyvä kuin miehen.
Muuten minusta tuntuu että anatomian tietämyksesi on ala-astetytön luokkaa, vai luuletko että miehellä ei ole jalkovälissä muuta kuin penis? Peniksellä voi vaikka vetää kuorma-autoa ja sitä voi talloa korkokengillä, mutta jotenkin se voi silti kestää. On penis toki silti useimpia ruumiinosia kipuherkempi.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:05"]
Ei vituta. Mä pystyn synnyttämään. Mies ei.
[/quote]
Eikun tän takia miesten täytyy käydä armeija eli haitalta vaikuttaa. Niinhän se on, että argunentoidaan niin kuin milloinkin on edullista. Mies ei kyllä ole niin tyhmä, ettei tällaisat lapsusta huomaisi. Ei riitä että mieskin pystyy käymään armeijan vaan asevelvollisuus täytyy suorittaa tavalla tai toisella (tai saada vapautus). Naisella tällaista synnytyspakkoa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:03"]
Ennemmin menkat kuin kaksi nahkasäkkiä ja nakki kesähelteillä haarojen välissä..
[/quote]
Transmiehenä voin sanoa että teen pian itsemurhan jos ei säkkejä ja nakkia ala kohta kuulua.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:03"]Hei Pikku-Jonne, täällä taas! <3 Pusi pusi <3 ja oletpas sinä kasvanut kovasti! Posketkin niin somasti pyöristyneet. Kyllä te isin kanssa olette tosiaan jo isoja miehiäja sitten kun kasvat vielä vähän lisää ja partaakin tulee, niin saat ihan ikioman partaveden!
Otapa tästä keksi ja lasi maitoa. Kohta on sitten iltasuihkun aika.
[/quote]
Pikku huora huutelee Toivottavasti joku päivä tännekkin saadaan sharialaki niin sinutkin voidaan polttaa elävältä.Vitun huora
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:07"]
Ei vituta. Mulla ei oo boolsseja joten mä pääsen helpommalla ku sä!
[/quote]Tuota vertausta en oikein ymmärrä. Ei yksikään mies luopuisi kiveksistä, mutta useimmat naiset luopuisivat kai menkoista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
En usko, että kukaan lasta haluava nainen luopuisi kuukautisista.
[/quote]Joo, mutta jos voisi saada lapsia ilman kuukautisia ja kuukautisethan jatkuvat, vaikka lapsiluku olisi täynnä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:08"]
Ennemmin menkat kuin kaksi nahkasäkkiä ja nakki kesähelteillä haarojen välissä..
[/quote]Ei se nyt niin hirveää ole...oikeastaan helle on juuri parasta, koska silloin paikat näyttävät oikein lihaisilta ja muhkeilta lämpötilan takia ja on mukava vähän kurkata peilistä tai tunnustella. Sitä voi oikein jännittää että missähän asennossa ja miten muhkeina ne siellä ovat.
Eipä kyllä menkoistakaan välttämättä mitään suurempaa haittaa ole.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Naisexpertti taas vauhdissa :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"] Me naiset ei jouduta käymään inttiä ! Ja jos munille osuu joku ni se sattuu enemmän ku kolaus pimpsaan! [/quote]Toisaalta taas jos muniin koskettaa hellästi, niin ilmeisesti se tuntuu paljon paremmalta kuin hellä kosketus pimpsaan, joka ei tunnu yhtään pahalta, mutta ei myöskään yleensä tee iloiseksi. Monet naiset eivät ikinä masturboi tai halua seksiä ja naisen jalkovälissä on vähemmän itsestäänselviä erogeenisiä kohtia kuin miehellä. On myös joitakin olosuhteita, joissa naisen alapää on suuremmassa vaarassa kuin miehen, mutta yleensä näin ei toki ole. -Mies 29v + 1v- [/quote] Mistäs sä ton tiedät ku et ole nainen? Mä olen nainen ja oon ylpeä siitä. En ikinä todellakaan vaihtaisi vaginaani penikseen. En todellakaan. Penis on herkkä ja ei kestä kovia iskuja, vagina kestää vaikka mitä. Joten miksi vaihtaisin kuukautiset johonkin tuntoherkkään elimeen? Ei kiitos.
[/quote]
Hän tietää, koska hän tietää kaiken naisista. Siitä huolimatta että hän ei ole ikinä naista hellästi alapäästä koskenut. Eikä hän ole koskaan päässyt naisen kanssa niin pitkälle että tietäisi masturboiko tämä tai ei ja nauttiiko tämä seksistä vai ei. Hän on koskenut vain itseään hellästi :) Mutta hän TIETÄÄ naisista kaiken. Hän on mm. tarkkaillut naisia ruokakaupoissa. Siksi hän TIETÄÄ.
Menkat on täydellinen syy kiukutteluun ;) tehän sitä joudutte kestämään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:08"]
[/quote]Ei se nyt niin hirveää ole...oikeastaan helle on juuri parasta, koska silloin paikat näyttävät oikein lihaisilta ja muhkeilta lämpötilan takia ja on mukava vähän kurkata peilistä tai tunnustella. Sitä voi oikein jännittää että missähän asennossa ja miten muhkeina ne siellä ovat.
Eipä kyllä menkoistakaan välttämättä mitään suurempaa haittaa ole.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Naisexpertti taas vauhdissa :)
[/quote]Niin. Eikö olekin mukavaa että ajattelen noin positiivisesti enkä antagonistisesti tai provosoivasti. Aloittaja provosoi ja suututti ja naiset taas provosoivat takaisin, mutta minä en ottanut mitään selvää kantaa tässä.
-Mies 29v + 1v-
Joo, kyllähän ne menkat vituttaa. Mutta muuten naisena on mukavaa. Eli ei tartte sääliä, en vaihtais!
Ei. En edes tunne kipua kunhan vetää pari 1g panadolia :)