Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tänä vuonna yksinäisten juhannus ketjua?

Vierailija
18.06.2026 |

Taas saa merkata yhden vuoden lisää yksinäisestä juhannuksesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se voi olla vaikka tämä ketju. Jutellaan täällä. 

Vierailija
2/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna katson kun yleltä tulee juhannustanssit  siinä minun illan huipennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut juhannuksena menoa sukulaiselle mutta auto remontissa juhannuksen yli et ollaan yksinään sitten kotosalla. Kai tuossa olisi kokko mutta kun ei ole kavereita niin ahdistaa ajatus mennä sinne yksinään tuijottamaan kokkoa ja ahdistua ja iskeä suru kun muut siinä vaan on porukoissa ja heillä on hauskaa keskenään. Kai se juhannus menee niinkin et siivoaa ja purkaa ruohonleikkurin kun lakkasi veto toimimasta ja katsella telkkaria ja nettiä.

Tuntuu vuosi vuodelta pahemmalta kaikki juhlapyhät ja juhannus on pahin.

Vierailija
4/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin kun saan olla yksin kissan kanssa. Keitetään hyvät kahvit, katsotaan telkkaria, valjaillaan ulkona ja loikoillaan.

Vierailija
5/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tosiaan avata jonkun virallisen ketjun. Itsekin hengaan yksinään himassa, selvinpäin. Fudista, leffoja, lukemista ja sensellaista.

Vierailija
6/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kivempi viikonloppu kaupungissa, kun kadut tyhjenevät. Oispa aina juhannus.

Vierailija
7/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tosiaan avata jonkun virallisen ketjun. Itsekin hengaan yksinään himassa, selvinpäin. Fudista, leffoja, lukemista ja sensellaista.

Tässähän on jo aloitus eikai sen niin virallinen tarvitse olla.

Vierailija
8/8 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan ns.omapiha juhannusta. Nyt kökin kerrostalossa eikä noi asvalttiviidakot houkuta. Ei saa juhannuskoivuja oven pieleen,ei pääse pihasaunaan,ei voi kuulostella hiljaisuutta jjossa linnut laulaa ja puun lehdistö humisee,ei pääse hiiligrillaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän