Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kovia kokenut nainen. Kyllä vai ei?

Vierailija
16.07.2015 |

Mies, uskaltaisitko alkaa vakavaan, perheen perustamiseen tähtäävään parisuhteeseen naisen kanssa jolla on epävakaa tausta (vanhempien alkoholismia ja mt-ongelmia, perheväkivaltaa, toisen/molempien vanhempien kuolema nuorena) vai kelpaako ensisijaisesti vain ns. normaaleissa oloissa kasvanut? Et tietäisi asiasta etukäteen, vaan se tulisi ilmi tapailuvaiheessa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ihmisillä tuntuu olevan arvot perseellään ja positiivisuus hukassa ja myös muiden ihmisten kannustaminen, niin ei oo tietoakaan! Aplle poimi vaan parhaat vinkit! Ei kannata latistajia uskoa! Kyynisyys puhuu ei sinä se järki! ;)

Vierailija
2/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo henkilöt jotka puhuu tässä ketjussa negatiiviseen sävyyn aloittajan aloittamasta aiheesta, niin puhuu vaan omasta kyynisesti värittyneestä maailmankuvasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:42"]

Mitenköhän mahtaa vanhemmuus sujua, jos oma lapsuus on rikki? Kummasti tapaavat siirtyä nämä traumat sukupolvelta toiselle.

[/quote]

Tämä juuri minua pelottaa tai ainakin mietityttää. Ei ole turvaverkkoja eikä selviytymismalleja. Enkä ole ihan varma edes, millaista ns. normaali lapsiperhe-elämä on? Mitä nyt ystävien perheitä seurannut sivusta :). 

-Ap
[/quote] Eikö ihminen opi ja on asioita mitä on hyvä miettiä, mutta voiko joskus turha huoli ja epävarmuus ja miettiminen aiheuttaa ajatuskierteen? Ajatuksilla on aikamoinen voima! Ja ihminen voi aina oppia pois tietystä ajattelusta! (Negatiivisesta) ..... Määrittää itse oman onnistumisen elämässä! Ei muut!

Vierailija
4/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:05"]

Mun mielestä huono lapsuus ei tasan sulje pois onnea tai perheenperustamista tai edes sitä onnistumista rakastamisesta! Eikä omien vanhempien virheitä tarvitse kantaa mukaan tai ylipäätänsä raahata menneisyyttä matkassa! Usko itseen on paras valttikortti! ;)

[/quote]Se ei vain ole aina siitä uskosta kiinn.
[/quote] No mistä se on kiinni? Estääkö joku elämästä elämää omin ehdoin? Eikö ihmisellä ole mahdollisuus vaikuttaa omaan elämään? Kannattaa herätä tämmösille kysymyksille :)

Vierailija
5/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:25"]

Mies, uskaltaisitko alkaa vakavaan, perheen perustamiseen tähtäävään parisuhteeseen naisen kanssa jolla on epävakaa tausta (vanhempien alkoholismia ja mt-ongelmia, perheväkivaltaa, toisen/molempien vanhempien kuolema nuorena) vai kelpaako ensisijaisesti vain ns. normaaleissa oloissa kasvanut? Et tietäisi asiasta etukäteen, vaan se tulisi ilmi tapailuvaiheessa.

[/quote]

Minkäs sitä vanhempien alkoholismille tai mt-ongelmille mahtaa. Tärkein että ei ole katkeroitunut menneisyydestään ja osaa luottaa parempaan huomiseen!

M43

Vierailija
6/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:13"]Kokemukset kasvattaa minkäs itse omalle menneisyydelleen voi ! Itselläkin tosi rikkinäinen lapsuus ja välillä on ollut huonoja aikoja ja entinen paras kaverikin joka on kasvanut hyvässä perheessä sanoi että en voi syyttää menneisyyttä että menee huonosti se ei varmaan ymmärrä että en sitä syytäkään vaan esim kyllä isän kuolema on vaikuttanut tähän päivään asti ja muut lapsuuden rankat vaiheet !
[/quote] Sepä siinä onkin,että jos menneisyyttä syyttää, niin pääseekö elämässä eteenpäin? Entä itseä muihin vertailemalla?

Vierailija
7/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:25"]

[/quote]

Minkäs sitä vanhempien alkoholismille tai mt-ongelmille mahtaa. Tärkein että ei ole katkeroitunut menneisyydestään ja osaa luottaa parempaan huomiseen!

M43
[/quote] Nimenomaan, vanhemmat ovat tehneet omat valintansa, tärkeämpää on rakentaa itse uutta tilalle ja olla tyytyväinen omaan itseen :)

Vierailija
8/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
9/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksa olla kenenkään isähahmo ja skitsoilun maalitaulu.

Vierailija
10/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taustat niin kiinnosta vaan miten tällä hetkellä menee.

Vierailija
11/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, mutta en suorilta tuon takia lemppaa.

Vierailija
12/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menneisyydellä oo merkitystä, ei kannata et etes ajatella tuolta kantilta itseä...Ihminen ihastuu toiseen semmoisena kuin se on ja oma menneisyys ei liity nykyhetkeen...tärkeintä että on itse sinut asioiden kanssa, muu on vain plussaa :)

Vierailija
13/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määrittää oma itse sitä kautta tai omia tulevia suhteita mitä omassa elämässä on tapahtunut? Kannattaa miettiä tuota kysymystä :)

Vierailija
14/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tunnun ainaki omalle miehelle kelpaavan :) ( = taustalla masennusta, isä alkoholisti, lapsuuden perheessä paljon väkivaltaa). Toki mennyt elämä mussa myös jollain tavalla näkyy (heikko itsetunto, ahdistun helpommin kun muut jne), mutta ihmeppä se ois jos ei näkyis..harva ihminen on tunteeton kone.

Vierailija
15/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sitä ihminen lapsuudelleen voi. Jos se on ollu huono niin sitten on. Sille ei jälkeenpäin enää mitään voi. Jokainen on oman onnensa seppä. Itselleen voi tehdä hyvän elämän vaikka olis mistä paskasta kotoisin.

Vierailija
16/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, ja jos joku katsoo vain toisen taustoja, niin eikö sekin jo kerro vähän, että mikä toiselle merkkaa....Ihminen ihastuu toiseen semmoisena kuin se on!

Vierailija
17/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse sinut menneisyytesi kanssa? 

Vierailija
18/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tämä kysymys on osoitettu? Ainakin itse olen ja jos kohtaan uuden ihmisen niin en ajattele mielessä omaa mennyttä tai sitä hyväksyykö joku asioita omassa elämässä mitä on tapahtunut...keskityn muihin asioihin, kuten millainen toinen on, mitä kivoja asioita toisessa on ja yritän elää tässä hetkessä...

Vierailija
19/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin en aloittaisi "perheen perustamiseen tähtäävää suhdetta" minkäänlaisen naisen kanssa.

Mitenköhän mahtaa vanhemmuus sujua, jos oma lapsuus on rikki? Kummasti tapaavat siirtyä nämä traumat sukupolvelta toiselle.

Vierailija
20/44 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää perhettä perustaisi kenenkään naisen kanssa. Naisilla ei ole mitään muuta kuin miehen rahat mielessä ja lapset on se ylin ase millä hyökätään miehen rahojen kimppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan