Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian nuori sitoutumaan vanhempaan mieheen?

Vierailija
16.07.2015 |

Olen 22 - vuotias ja seurustellut pian kolme vuotta nyt 38 - vuotiaan miehen kanssa. Meillä on kaikki ihan hyvin, rakkautta, seksiä ja yhteinen talous. Mies haluaisi jo alkaa asunnon oston ja perheen perustamisen, mutta itseäni se ei vielä kiinnosta.
Luulin olevani valmis jo sitoutumaan, ajattelin, että tässä on elämäni mies. Viime aikoina olen kuitenkin jatkuvasti ihastunut eri miehiin ja huomaan ajattelevani jotenkin moraalittomasti, että millaista olisi jonkun muun kanssa ja kuinka saisin muita miehiä vieteltyä. En kuitenkaan ole pettänyt.
Miten on mammat, lähdenkö kokeilemaan muita uroita (ihania flirttailevia miehiä on paljon!) vai jäänkö ihan hyvän miehen kanssa. Kokemukset vetäisivät kovasti puoleensa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan noin vanhaan ukkoon olis sekaantunut edes maksusta. Varsinkaan noin vanhan kanssa en haluaisi perustaa perhettä.

Vierailija
2/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se tapahtui kuin vahingossa. Meillä vaan "klikkasi" ja kovaa. Luulin että tämä olisi ikuista, mutta tässä ollaan. Seksin aikanakin ajattelen muita miehiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et ole päässyt jakamaan toosaasi tarpeeksi monelle miehelle ja nyt kaduttaa ja mietityttää?

Vierailija
4/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:01"]eli et ole päässyt jakamaan toosaasi tarpeeksi monelle miehelle ja nyt kaduttaa ja mietityttää?
[/quote]

No käytännössä.
Ap

Vierailija
5/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä, joihin voi vastata vain ihan itse. 

Mitä odotat? Sitä, että joku sanoo vanhaksi ukoksi ja toinen heittää "anna palaa". 

Vain sinä tiedät!

Vierailija
6/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin paljon epävarmuutta, niin mieti vielä. Silloin kun on tosi rakkaus kyseessä, ei käy muut mielessä. Eihän tuo teidän ikäero nyt ihan järkyttävä ole, mutta sinä olet vielä aika nuori perheen perustamiseen ja miehellä taas alkaa olla viimeiset vuodet käsillä, jolloin enää kannattaa lapsia hankkia. Joten ymmärrän, että miehesi kiirehtii, hän ei varmasti halua olla pikkulasten isänä yli 50-vuotiaana. Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä reippaasti yli 20 v, eikä ole ikinä seksin aikana tarvinnut muita miehiä ajatella. Toki mielelläni katselen komeita ja seksikkäitä miehiä, mutta siihen se jää, katseluun. Ja olen ollut koko ajan varma, että tässä on elämäni mies.

Vierailija
7/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa miehen mennä ja perustaa se perhe jokun kanssa joka siihen on valmis. Olet nuori vain kerran. Nauti siitä ja tee juuri niitä asiaoita joita itse haluat. Älä niitä joita muut haluavat sinun tekevän

Vierailija
8/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä tyttö ala tekemään lapsia, jos et ole asiasta varma! Ihan sama minkäikäinen kumppanisi on, mutta kyllä pitää molemmilla olla halu ja varmuus hankkia lapsia, ei se ole mikään sellainen asia, jota kokeillaan onnistuisko ja olisko kivaa.

Vierailija
9/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 23v, mullakin vanhempi mies. Ikinä en perustaisi perhettä tämän ikäisenä. Jos se olisi miehelleni ongelma, niin antaisin hänen mennä.
En koe olevani valmis äidiksi, samaa sanoisin lähes kaikista tuntemistani ikäisistäni äideistä.

Vierailija
10/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki mahdollisuudet johonkin kuumaan itsesi ikäiseen mieheen, etenkin, jos olet urheilullinen. Älä missään nimessä perusta perhettä noin vanhan kanssa. 

Vierailija
11/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:01"]Sulla on kaikki mahdollisuudet johonkin kuumaan itsesi ikäiseen mieheen, etenkin, jos olet urheilullinen. Älä missään nimessä perusta perhettä noin vanhan kanssa. 
[/quote]
Oli, ei kukaan täyspäinen ap:n ikäluokkaa oleva mies ota papparaisen entistä seksilelua itselleen.

Vierailija
12/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on tämä nyt jo niin älä hyvä nainen tuhlaa nuoruuttasi jämähtämällä tuohon ja ajattelemaan muita miehiä seksin aikana 22-vuotiaana. Olit muutenkin ihan lapsi kun aloit seurustella. Nauti nuoruudestasi, se on oikeasti vain kerran eikä sitä saa enää takaisin jos/kun myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
13/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ikäisesi mies ja tilette onnellisiksi.Rakastunut jo 30 v naimisissa

Vierailija
14/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Olen miettinyt lähtöä, mutta pelkään miehen reaktiota ja mahdollista väkivaltaisuutta; en olisi edes uskaltanut lähteä. Mutta kerran se kirpaisee. En halua myöskään tuhlata hänen aikaansa.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi