yritystä 8 vuotta, nytkö tärppäs?
Av-mamma tässä yrittänyt raskautta 8 vuotta. Nyt on vatsa pyöristynyt ja ruoka maittaa. Leukoja tullut useita ja kiloja kymmeniä. Raskaustesti näyttää negaa. Mutta joko nyt viimein tärppäsi??? Kertokaa toki yksityiskohtaisesti omia pillukiertojanne kuvailemalla. Kiitos!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:37"]Ap mä kyynelehdin ja oon kananlihalla! Mä itken mun miehen kanssa! Nyt oikeesti tää koskettaa mua! Mä oon niin nainen ja tunteet vie mua! Terv mies 42
[/quote] mitä sinäkin naisista ymmärrät ja ole hiljaa jonne.
[/quote] ymmärrän vain sen että rukoilen täällä, en yleensä kommentoi mihinkään mutta ap:n tarina kosketti mua, menin kananlihalle. Jos ap synnytys on liian voimakas niin ota laksatiiveja, toivottavasti kakkasi ei kiinnity liian lujaa, se sattuu, kokemusta on. Hyvää jatkoa ap ja palaa kertomaan taas kuulumisiasi :')
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:37"]Ap mä kyynelehdin ja oon kananlihalla! Mä itken mun miehen kanssa! Nyt oikeesti tää koskettaa mua! Mä oon niin nainen ja tunteet vie mua! Terv mies 42
[/quote] mitä sinäkin naisista ymmärrät ja ole hiljaa jonne.