Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmat kissanristiäiset jotka olet jättänyt väliin, häät, hautajaiset...

Vierailija
16.07.2015 |

u name it.

Itse olen jättänyt menemättä hautajaisiin, sekä siskon tytön kastajaisiin. Soittelivat vielä kun minua ei näkynyt, mutta sanoin etten tuu krapulassa, eikä kiinnosta. Suuttuivat siitä, mutta ei kiinnostanut sekään, vaan haistatin vitut. 

Miten teillä. Oletko keksinyt valkoisen valheen, tai jättänyt vaan menemättä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:03"]

Kissanristiäiset = vähäpätöinen, tyhjänpäiväinen, tyhjästä nyhjäisty tapahtuma/juhla.

Eli tosiaan kastajaiset ja vihkiminen ei ole kissanristiäisiä.

[/quote]

Kastaminen nyt ei kovin kummoinen juhla ole. Pari minuuttia liirumlaarumia ja sitten roiskitaan vettä sen keran päälle, joka ei sitä tule itse edes koskaan muistamaan.

[/quote]Eiköhän se vauvan vanhemmille ole. Ei toki kaikille mutta vieraat eivät päätä onko nimenantojuhla/ristiäiset tärkeät vai ei.

[/quote]

Jokainen päättää omalta osaltaan, eli kyllä ne vieraatkin päättävät.

Kun niitä lapsia alkoi ystäväpiiriin kertymään ei enää töissä käyvä mies kerennyt viikonloppuna palautumaan, kun alkoi olemaan, joulua, juhannusta, pääsiäistä, hautajaista, häätä, kastajaisia, syntymäpäiviä, helluntaita ja velluntaita ja pitkää päivää töissä. Jossain vaiheessa oli pakko lyödä stoppia tuolle touhulle.

-ap

[/quote]Ja aivan pakko haistattaa vitut.

Vierailija
22/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaik jotki kaikenmaailman tuparit ja tuotteiden lanseeraus tilaisuudet tai jonku etäsen tutun synttärit on kissanristiäisiä... mut en vastais hääkutsuun mitää "haista vittu oon krapulas ja tehny sikana duunii senki laiska paska" uhmis, vaan asian voi varmaan sanoa kohteliaammin ellei sit oo joku niin suorasananen rebel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:04"]

Vaikutat tosi viehättävältä persoonalta ap. Varmaan menettivät paljon kun sinua ei kiinnostanut osallistua.

[/quote]

Jos menen niin menen ja jos en mene, niin en mene. Mitä vaikeata siinä on ymmärtää? Jos menen niin menen hyvällä tuulella, enkä huonolla tuulella pää kipeänä krapulassa. Eikö se ole parempi näin? 

Sinun persoonaasi taas ei mahdu että tein pitkiä päiviä töissä ja viikonloput oli tarkoitettu lepäämiseen ja rentoutumiseen. Mutta eihän kotona makaavat AV-loiset sitä voi ymmärtää.

Viehätys vain lisääntyy.. et mitenkään antanut ymmärtää että sinulla oli jokin muukin syy olla menemättä kuin halveksunta läheisiäsi kohtaan. Korostit oikein haistattelua ja tahallista loukkaamisenhaluasi, mitä odotat että siitä päätellään? On aivan eri asia olla aidosti väsynyt tms ja olla menemättä sentähden ja olla silti kohtelias kuin olla tuollainen epäystävällinen moukka. Ja vielä leveillä sillä. Minäkin olen sitä mieltä että mitään eivät menettäneet kun et mennyt, päinvastoin.

[/quote]

[/quote]

Kukaan ei ole leveillyt, vaan olen kertonut faktat. Kuten myöskin aloitus oli faktaa, etten ollut krapulassa menossa vaan lepäämässä kotona rankan työviikon jälkeen. Mitä sillä on merkitystä asiaan? Eihän faktat muutu mihinkään, en siltikään ole menossa, vaan sinulle (lampaalle) tulee vain parempi mieli.

Vierailija
24/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes kutsuu ap:ta lukemattomiin juhliinsa kun ap on noin  töykeä? Kummallista että niitä kutsuja tosiaan joka tuutista tulvii.

Vierailija
25/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]

u name it.

Itse olen jättänyt menemättä hautajaisiin, sekä siskon tytön kastajaisiin. Soittelivat vielä kun minua ei näkynyt, mutta sanoin etten tuu krapulassa, eikä kiinnosta. Suuttuivat siitä, mutta ei kiinnostanut sekään, vaan haistatin vitut. 

[/quote]Vaikka moneen kertaan luin aloituksen en nähnyt siinä vihjeitä että ap tekee rankkaa viikkoa ja haluaa levätä viikonloput ja siksi ei osallistu ja se pitäisi meidän kaikkien ymmärtää.

Lukemasta voi päätellä vain että ap on epäystävällinen ja ylimielinen. Samoin jatkokommenteista.

Vierailija
26/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"]

Miksi kukaan edes kutsuu ap:ta lukemattomiin juhliinsa kun ap on noin  töykeä? Kummallista että niitä kutsuja tosiaan joka tuutista tulvii.

[/quote]

En minä ole ollenkaan töykeä silloin kun menen juhliin. Lisäksi pukeudun siististi, osaan keskustella ja käyttäytyä elegantisti. Siskoni häihin ostin mm. uuden puvun yms. sellaista pientä, ettei mene nuhruisella vanhalla puvulla.

Vierailija
27/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että aloittajan hautajaisiin ei tule ketään. Enkä kyllä usko että kukaan tahtoisi myöskään mennä hänen kanssaan naimisiin. Ikävä ihminen :/

Vierailija
28/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]

u name it.

[/quote]Vaikka moneen kertaan luin aloituksen en nähnyt siinä vihjeitä että ap tekee rankkaa viikkoa ja haluaa levätä viikonloput ja siksi ei osallistu ja se pitäisi meidän kaikkien ymmärtää.

Lukemasta voi päätellä vain että ap on epäystävällinen ja ylimielinen. Samoin jatkokommenteista.

[/quote]

Mulle on ihan sama mitä sinä haluat ymmärtää. En minä käyttäydy kuten sinä. Ei sillä rankan viikon tekemisellä ole mitään merkitystä, vaan lopputulemalla. En mennyt kissanristiäisiin. 

Syytä voi toki itse kysyä, jos on kiinnostunut, mutta mitään huomiota en ole sillä hakenut, koska jätin sen jo aloituksesta kokonaan pois, eli tilanne on aivan päinvastainen mitä kuvittelet.

Vierailija
29/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:40"]

Voi olla että aloittajan hautajaisiin ei tule ketään. Enkä kyllä usko että kukaan tahtoisi myöskään mennä hänen kanssaan naimisiin. Ikävä ihminen :/

[/quote]

Aivan se ja sama tuleeko joku hautajaisiini, koska en ole kuitenkaan paikalla.

Vierailija
30/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:04"]

Vaikutat tosi viehättävältä persoonalta ap. Varmaan menettivät paljon kun sinua ei kiinnostanut osallistua.

[/quote]

Jos menen niin menen ja jos en mene, niin en mene. Mitä vaikeata siinä on ymmärtää? Jos menen niin menen hyvällä tuulella, enkä huonolla tuulella pää kipeänä krapulassa. Eikö se ole parempi näin? 

Sinun persoonaasi taas ei mahdu että tein pitkiä päiviä töissä ja viikonloput oli tarkoitettu lepäämiseen ja rentoutumiseen. Mutta eihän kotona makaavat AV-loiset sitä voi ymmärtää.

Puhut kauhean rumasti muille ihmisille. Aloituksessasi et kertonut mitään tuollaista vaan vain ettei kiinnosta ja haistakaa vittu. Täällä on tullut jo muita kertomuksia miksi ei olla lähdetty juhliin ja miten asia on hoidettu ja ne ovat saaneet yläpeukkuja ja ymmärrystä. Ei ole kyse siitä että pitäisi aina lähteä joka juhlaan vaikka ei jaksaisi/haluaisi vaan siitä kuinka muita kohtelee. Asiat voi hoitaa tahdikkaasti tai inhottavasti ja sinä edustat jälkimmäistä tapaa.[/quote]

Vierailija
31/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä häitä, hautajaisia, rippi- tai ylioppilasjuhlia kissanristijäisinä. En myöskään kastejuhlaa taikka nimiäisiä. En tosin ole mikään juhlijatyyppi, joten usein kieltäydyn kohteliaasti jonkin verukken perusteella. Viimeaikoina suvussa kaikki tällaiset tilaisuudet ovat olleet usean sadan kilometrin päässä, joten olen kieltäytynyt pitkään matkaan vedoten.

Häihin en mene vaikka naapurissa olisivat, ellei kyse ole lähisukulaisen häistä, tyyliin sisarukset tai äiti. Häät ovat minusta nykyisin ihan kammottavia pirskeitä, kestävät tuntikausia ja muka pitäisi olla hauskaa. Muista juhlista sentään pääsee nopeammin pois, eikä tarvitse esittää niin superhilpeää. Lisäksi häälahjatoiveet ovat menneet nykyisin älyttömyyksiin. En ole muiden juhlien kohdalla koskaan nähnyt kutsussa lahjalistaa tai tilinumeroa, nämäkin minua vähän närästävät. Ja kyllä, vastaan hääkutsuunkin kieltävästi vastauspyyntöpäivään mennessä.

Vierailija
32/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt, etten käy ystävieni lasten juhlissa. Niissä ehtii hyvin harvoin jutella kunnolla kenenkään kanssa, enkä viihdy lastenkutsuilla ollenkaan.

Vierailija
33/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhut kauhean rumasti muille ihmisille. Aloituksessasi et kertonut mitään tuollaista vaan vain ettei kiinnosta ja haistakaa vittu. Täällä on tullut jo muita kertomuksia miksi ei olla lähdetty juhliin ja miten asia on hoidettu ja ne ovat saaneet yläpeukkuja ja ymmärrystä. Ei ole kyse siitä että pitäisi aina lähteä joka juhlaan vaikka ei jaksaisi/haluaisi vaan siitä kuinka muita kohtelee. Asiat voi hoitaa tahdikkaasti tai inhottavasti ja sinä edustat jälkimmäistä tapaa."

Jätit lukematta. Kyllä se ketjussa lukee, että niitä jankutussoittoja tuli vaikka sanoin etten ole menossa. Jos aikuinen ihminen ei ymmärrä hyvällä, niin vika on hänessä itsessään.

Itse annan palautetta sen mukaan mitä itse saan. Niin metsä vastaa ..

Kirjoitit itse asiallisesti, joten vastaukseni on asiallinen.

Vierailija
34/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:43"]

En pidä häitä, hautajaisia, rippi- tai ylioppilasjuhlia kissanristijäisinä. En myöskään kastejuhlaa taikka nimiäisiä. En tosin ole mikään juhlijatyyppi, joten usein kieltäydyn kohteliaasti jonkin verukken perusteella. Viimeaikoina suvussa kaikki tällaiset tilaisuudet ovat olleet usean sadan kilometrin päässä, joten olen kieltäytynyt pitkään matkaan vedoten.

Häihin en mene vaikka naapurissa olisivat, ellei kyse ole lähisukulaisen häistä, tyyliin sisarukset tai äiti. Häät ovat minusta nykyisin ihan kammottavia pirskeitä, kestävät tuntikausia ja muka pitäisi olla hauskaa. Muista juhlista sentään pääsee nopeammin pois, eikä tarvitse esittää niin superhilpeää. Lisäksi häälahjatoiveet ovat menneet nykyisin älyttömyyksiin. En ole muiden juhlien kohdalla koskaan nähnyt kutsussa lahjalistaa tai tilinumeroa, nämäkin minua vähän närästävät. Ja kyllä, vastaan hääkutsuunkin kieltävästi vastauspyyntöpäivään mennessä.

[/quote]Ja tuossa ei ole mitään moitittavaa. Noin minäkin saatan joskus tehdä. Terv se Lammas jonka persoonaan ei kuulemma mahdu että kaikki eivät halua osallistua joka juhlaan.

Ap:n persoonaan ei mahdu että minä en "paheksu" hänen juhlimattomuuttaan vaan halveksuvaa käytöstään.

Minäkään en katsonut tarpeelliseksi selittää että olen asiallisesti ilmoittanut ajoissa etten johonkin tapahtumaan osallistu ja niinpä ap määritteli minut kotona makaavaksi av-loiseksi, lampaaksi joka tekee kuten kaikki muutkin, jolla ei riitä tajua että ihmiset ovat erilaisia jne. Hyvin syvällisen ja elämää nähneen kuvan ap itsestään antaakin.

Vierailija
35/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:49"]

[/quote]Ja tuossa ei ole mitään moitittavaa. Noin minäkin saatan joskus tehdä. Terv se Lammas jonka persoonaan ei kuulemma mahdu että kaikki eivät halua osallistua joka juhlaan.

Ap:n persoonaan ei mahdu että minä en "paheksu" hänen juhlimattomuuttaan vaan halveksuvaa käytöstään.

Minäkään en katsonut tarpeelliseksi selittää että olen asiallisesti ilmoittanut ajoissa etten johonkin tapahtumaan osallistu ja niinpä ap määritteli minut kotona makaavaksi av-loiseksi, lampaaksi joka tekee kuten kaikki muutkin, jolla ei riitä tajua että ihmiset ovat erilaisia jne. Hyvin syvällisen ja elämää nähneen kuvan ap itsestään antaakin.

[/quote]

Ja sinähän et päätä missä on moitittavaa ja missä ei ole. Etkö näe omaa lapsellista naiviuuttasi. Minäkin voisin sanoa, että sinun tavat ovat moitittavia, mutta minun tavat eivät ole.

Vierailija
36/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt skipata Linnan juhlat, ihan viime minuuteilla.

Vierailija
37/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet sukujuhlat on jäänyt välistä. Asumme tosi kaukana suurimmasta osasta sukulaisista, joten lähes joka kerta juhlat vaatiin 800-1200km autoilua (siis yhteensä viikonlopun aikana) ja yöpymistä jossain. Lisäksi minulla on vuorotyö, joten aika usein menee viikonloput töissä. Varsinkin hautajaiset tulee usein niin lyhyellä varoitusajalla, että ei pääse tulemaan, vaikka haluaisikin.

Toisaalta aika usein tulee lähdettyä, jos kutsu on tullut ajoissa. Työvuoroja toivomalla saa monesti järkättyä 3pv viikonloppuvapaan, joten ajaminen ei ole avan niin rankkaa. Majoittumaan pääsee yleensä jonkun suulaisen luo ja ei se hotellissa asuminenkaan ihan loputtomia maksa. Ja juhlissa näkee "kätevästi" suurimman osan suvusta kerralla ja näin pysyy yhteys vähän etäisempiinkin sukulaisiin.

Vierailija
38/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:53"]

Olen päättänyt skipata Linnan juhlat, ihan viime minuuteilla.

[/quote]

Onnea, pääsit poliisia karkuun

Vierailija
39/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sinähän et päätä missä on moitittavaa ja missä ei ole. Etkö näe omaa lapsellista naiviuuttasi. Minäkin voisin sanoa, että sinun tavat ovat moitittavia, mutta minun tavat eivät ole.

[/quote]Tottakai voit sanoa että tapani ovat moitittavia ja olen naivi koska en haistattele ihmisille ja käyttäydyn asiallisesti. Minusta hyvät käytöstavat ja toisten kunnioittaminen eivät ole moitittavia tai lapsellisia asioita mutta näkemyksensä kullakin.

Vierailija
40/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Kuka sen päättää? Mustakin on moitittavaa haistatella vittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän