täydellinen nainen
Miehet! Minkälainen on mielestäsi täydellinen nainen ulkonäöltään?
Naisetkin saavat vastata.
Kommentit (25)
Heteronaisena Megan Fox ja Jessica Alba on todellisia jumalattaria, varsinkin kun molemmat on vielä lapsiakin tehneet. Toki myös nips nips sakset ja muut resurssit helposti saatavilla mutta silti.
Ei kardashianista pidä mutt jos ulkonäöstä puhutaan niin Kendall jenner on jotain aivan muuta
Mä olen kyllästynyt jo nimeen Megan Fox. Ja luulen että jokainen minusta kiinnostunut mies on myös kyllästynyt megaaniseen kettuun.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:06"]Ei kardashianista pidä mutt jos ulkonäöstä puhutaan niin Kendall jenner on jotain aivan muuta
[/quote] Niin onkin. Kendall Jenner on Kardashianin klaanin ainoa malliksi päässyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:10"]Mä olen kyllästynyt jo nimeen Megan Fox. Ja luulen että jokainen minusta kiinnostunut mies on myös kyllästynyt megaaniseen kettuun.
[/quote]
Mun silmissä se on ruma leikelty lehmä
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:10"]Mä olen kyllästynyt jo nimeen Megan Fox. Ja luulen että jokainen minusta kiinnostunut mies on myös kyllästynyt megaaniseen kettuun.
[/quote]
Mun silmissä se on ruma leikelty lehmä
[/quote] Samaa mieltä. Leikelty nimenomaan.
Nalkuttamaton, pihtaamaton , eikä loisi miehen lompakolla. Suomesta, saatika av-palstalta sellaista ei tosin todellakaan löydy.
Juuri nyt yksi kaupan kassa.
-Mies 29v + 1v-
Näin naisen näkökulmasta, ulkonäöltään täydellisiä ovat mm. Jessica Alba, Shakira, Jennifer Lopez, Eva Longoria, Catherine Zeta-Jones, Mila Kunis.. Jessica Simpson myös todella kaunis, nuorempana aivan järjettömän kaunis. Minusta myös Megan Fox on aivan upea, mutta saisi olla muutama kilo lisää hoikassa varressa. Moni Victoria`s secret malli on myös aika täydellisiä.
Jessica Simpson
T. Heteronainen