Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan

Vierailija
15.07.2015 |

Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?

Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)

Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.

Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.

Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta. 

Kommentit (234)

Vierailija
141/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote]   Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote

[/quote]

Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :)  Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä.

T: 53

Vierailija
142/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:40"]

Ihana idea! Uskaltaisikohan sitä tulla mukaan, en nimittäin enää jaksa luottaa tällaisiin some-tutusteluihin saatuani _neljät_ oharit peräjälkeen... siis ollaan sovittu että nähdään eikä enää vastatakaan mitään, tai ettei yhtäkkiä enää viestitellä.

[/quote]

Tuohon pitää vaan tottua... Mulla aivan samoja kokemuksia. Ihmiset valittaa, että aikuisena ei enää tutstu kehenkään uuteen ihmiseen ja ystävystyminen on vaikeaa, mutta tuntuu ettei ihmiset enää jaksa tutustua toisiinsa kunnolla. Ei jakseta ottaa yhteyttä tai ei edes sanota suoraan asioita, jos joku mättää, vaan feidataan ihan surutta. Pitkäjänteisyyttä tutstua toiseen kunnolla ei ole.

Tästä huolimatta olen saanut muutamia hyviä ystäviä netin kautta :) Mutta feidauksiin on totuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalaiselle av-mammalle kaveria. Toivon,että olet suvaitsevainen ja avarakatseinen,niin todennäköisesti tullaan ainakin mun puolesta toimeen. Olen 31v kahden lapsem äiti. Tykkään lukea,urheilla,neuloa ja eläimet on lähellä sydäntä. Mulla on aika kansainvälinen sydän,joten ole kuka vaan,tutustutaan :)

av-pohjanmaa@outlook.com

Vierailija
144/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote]   Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote

[/quote]

Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :)  Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä.

T: 53
[/quote]

Nainen pian 22 Oulun seudulta

Vierailija
145/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:40"]

Ihana idea! Uskaltaisikohan sitä tulla mukaan, en nimittäin enää jaksa luottaa tällaisiin some-tutusteluihin saatuani _neljät_ oharit peräjälkeen... siis ollaan sovittu että nähdään eikä enää vastatakaan mitään, tai ettei yhtäkkiä enää viestitellä.

[/quote]

Tuohon pitää vaan tottua... Mulla aivan samoja kokemuksia. Ihmiset valittaa, että aikuisena ei enää tutstu kehenkään uuteen ihmiseen ja ystävystyminen on vaikeaa, mutta tuntuu ettei ihmiset enää jaksa tutustua toisiinsa kunnolla. Ei jakseta ottaa yhteyttä tai ei edes sanota suoraan asioita, jos joku mättää, vaan feidataan ihan surutta. Pitkäjänteisyyttä tutstua toiseen kunnolla ei ole.

Tästä huolimatta olen saanut muutamia hyviä ystäviä netin kautta :) Mutta feidauksiin on totuttava.
[/quote]

Surettaa, kun oli jo kerennyt ajatella että siinäpä mukava ihminen. Ja sitä alkaa myös kyseenalaistaa omia sosiaalisia taitojaan, kun tulee yhtäkkiä monta tuollaista... mutta niin kai se on, että on vain totuttava sellaiseen.

Vierailija
146/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote]   Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote [/quote]   Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :)  Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä.   T: 53 [/quote] Nainen pian 22 Oulun seudulta

[/quote]

Voidaan alkaa mailikavereiksi. Etäisyyttä sen verran, ettei ainakaan kahville meno tuosta noin vain onnistu :/

En ole varmaan koskaan käynyt Oulussa, muistaakseni. Ellen sitten ihan pienenä vanhempien kanssa. Pohjois-Suomessa muuten kyllä tullut reissailtua :)

Vierailija
147/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesta etelään muutama vuosi sitten työn perässä muuttanut kaipailee aikuisia ihmisiä elämäänsä. Kolme alle viisivuotiasta lasta pitää minut kiireisenä, mutta silloin kun aikaa jää, ompelen, kudon, valokuvaan, teen puutarhaa uusiksi, luen ja fillaroin, sekä postcrossaan. Pk-seutu, vajaa tunti Helsingistä. Ikää huimat 37v.

emilia.h.virtanen@gmail.com (nimi arvottu nimipäiväkalenterista ja sarjiksesta, sori jos jossakin on oikeasti tämän niminen henkilö!)

Vierailija
148/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote]   Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote [/quote]   Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :)  Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä.   T: 53 [/quote] Nainen pian 22 Oulun seudulta

[/quote]

Voidaan alkaa mailikavereiksi. Etäisyyttä sen verran, ettei ainakaan kahville meno tuosta noin vain onnistu :/

En ole varmaan koskaan käynyt Oulussa, muistaakseni. Ellen sitten ihan pienenä vanhempien kanssa. Pohjois-Suomessa muuten kyllä tullut reissailtua :)
[/quote]

Joo. :) Mä meen nyt tekemään sen sähköpostin.

Vierailija
149/234 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"]

Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin?

[/quote]

Mistä päin oot? Kuulostat samanlaiselta kuin minä :) 

Vierailija
150/234 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
151/234 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon seudulta ketään?

Olen alakouluikäisen tytön kolmekymppinen äiti, ja kaipaisin juttu- ja (kävely)lenkkiseuraa, tai mahdollisesti kaveria aloittamaan kanssani joku uusi, miel. liikunnallinen harrastus (painoa pitäisi saada pois...)

Jännitän alkuun uusia ihmisiä, mutta tuttujen kesken olen puhelias. Aikoinaan ollut paljonkin kavereita, mutta elämäntilanteiden erilaisuuden ja sitten sairastamani masennuksen myötä ovat jääneet matkan varrelle.

En ole facebookissa/somessa (enkä haluakaan olla). Alkuun voisi vaihtaa ajatuksia sähköpostilla, mutta eniten toivoisin tosiaan kavereita, joita nähdä livenä :)

Vierailija
152/234 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
153/234 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen suunnalta mäkin oon mutta vähän muita täällä ilmottautuneita tamperelaisia nuorempi. Oon 18-vuotias, eläinrakas, avarakatseinen ja huumorintajuinen. Tykkään mm. lukea kirjoja, leipoa ja tehdä pitkiäkin kävelylenkkejä. Oon hyvin puhelias ja kerron mielelläni itsestäni lisää meilillä. Iälläsi ei ole niin väliä, sama ns "aaltopituus" on tärkeintä :)
sipulikeitto96@luukku.com

Vierailija
154/234 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:39"]

Salon seudulta ketään?

Olen alakouluikäisen tytön kolmekymppinen äiti, ja kaipaisin juttu- ja (kävely)lenkkiseuraa, tai mahdollisesti kaveria aloittamaan kanssani joku uusi, miel. liikunnallinen harrastus (painoa pitäisi saada pois...)

Jännitän alkuun uusia ihmisiä, mutta tuttujen kesken olen puhelias. Aikoinaan ollut paljonkin kavereita, mutta elämäntilanteiden erilaisuuden ja sitten sairastamani masennuksen myötä ovat jääneet matkan varrelle.

En ole facebookissa/somessa (enkä haluakaan olla). Alkuun voisi vaihtaa ajatuksia sähköpostilla, mutta eniten toivoisin tosiaan kavereita, joita nähdä livenä :)

[/quote]

Harmi, olen turusta :(

Vierailija
155/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ylilaudan jonnet eivät huomaa tätä ketjua ja pilaa kaikkea spämmäämällä törkyä sähköpostiosoitteisiin.

Vierailija
157/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljän lapsen äiti Keski-Suomesta. Olisi kiva saada ystäviä täältäpäin, vaikka lenkkeily tai kahvittelu seuraksi. Muualtakin olevat käy, vaikka maili kavereiksi. ystaviavailla@outlook.com

Vierailija
158/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turun seutu, ikää 40, en ole fb ssa. Kauhean mukavaa olisi tavata täältä nurkilta uusia ihmisiä. Toki kirjoitellen tutustuen, mutta itse kaipaan seuraa vaikka lenkille, syömään, leffaan, kylään höpöttelemään. Mulle matka ei ole este, eli ei tarvii asua Turussa mutta näillä seuduilla... Salo, Loimaa, Laitila.. Mikä ettei.. Auto kulkee hyvän asian takia

Vierailija
159/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:35"]

Moooi! Olen kolmekymppinen ihan kohta eroava äiti Ylä-Pirkanmaalta. Oikeita ystäviä ei enää ole ja kavereitakin ihan liian vähän... Saattaa johtua siitä että puhun aina itsestäni tai sitten en keksi mitään puhuttavaa. Samaistun teihin, jotka koette olevanne outoja :) Olen ikuinen laihduttaja, aloitteleva saliharrastaja, tykkään lukea Harry Pottereita ja jos mulla olisi tietokone pelaisin Simsiä :D Jos outo ja arvaamaton, teinin tasolle jäänyt keski-ikäistyvä äippä ei pelota niin ole kiva ja viestitä mulle, haluan oppia kuuntelemaan muidenkin murheita: kaveriposti@suomi24.fi

[/quote]

Täällä oli useampikin tampereelta, ja osa oli laittanut mailiosoitteetkin. Jos vaan jaksat kahlata keskustelun läpi alusta :)

Vierailija
160/234 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:10"]

Täällä Turun seutu, ikää 40, en ole fb ssa. Kauhean mukavaa olisi tavata täältä nurkilta uusia ihmisiä. Toki kirjoitellen tutustuen, mutta itse kaipaan seuraa vaikka lenkille, syömään, leffaan, kylään höpöttelemään. Mulle matka ei ole este, eli ei tarvii asua Turussa mutta näillä seuduilla... Salo, Loimaa, Laitila.. Mikä ettei.. Auto kulkee hyvän asian takia

[/quote]

Kelpaisiko kaveriksi kolmekymppinen nainen turusta? :)

Muutkin turun seudulta kaveria kaipaavat voivat mailailla:  VilhelmiinaOksanen@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan