Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan
Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?
Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)
Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.
Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.
Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta.
Kommentit (234)
Oonko enää av-kelpoinen yh-palstamamma, kun lapsukainen jo 13v? Joskus silloin vuosina 2002-2005 palstailin av:lla hyvinkin aktiivisesti, nyt taas alkoi kiinnostaa. Ei kylläkään lisääntyminen, vaan pelkkä palstailu.
Hei!
Olen 24- vuotias nainen ja muutin töiden sekä opiskelun perässä Helsinkiin. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, jotka ovat täältä päin :)
Voisin tähän kirjoittaa lyhyesti jotain itsestäni, eli.. Asun koirani kanssa ja lapsia mulla ei ole. Vapaa- ajalla tykkään lenkkeillä pitkiä lenkkejä koirani kanssa, käydä salilla, lukea, katsoa leffoja, kierrellä kaupungilla ja shoppailla, leipoa jne. Olisikin mukava saada ystäviä, joista olisi seuraa vapaa- ajan rientoihin "tyttöjen iltoihin" ja ihan vaan vastavuoroiseen kyläilyyn :)
Laittakaa rohkeasti viestiä, osoite on ninni638@gmail.com.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:42"]
Laitan kirjanmerkkeihin. Jos vaikka huomenna uskaltautuisi tekemään s-postin ja lähettelemään teille viestejä.
[/quote]
Vähän pidempään näköjään sain tätä rohkeutta keräillä kuin olin ajatellut. Eipä tässä, menenpä tekemään itselleni uuden spostiosoitteen sitten nyt. Vieläköhän kehtaa kelleen viestiä laitella? :s
Pohjois-Suomesta ei sitten kukaan ystävää kaipaa?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:42"]
Laitan kirjanmerkkeihin. Jos vaikka huomenna uskaltautuisi tekemään s-postin ja lähettelemään teille viestejä.
[/quote]
Vähän pidempään näköjään sain tätä rohkeutta keräillä kuin olin ajatellut. Eipä tässä, menenpä tekemään itselleni uuden spostiosoitteen sitten nyt. Vieläköhän kehtaa kelleen viestiä laitella? :s
[/quote]
Olen 23-vuotias ja asun tällä hetkellä Tampereella, jonne muutin opiskelun perässä pari vuotta sitten. Asun avomieheni kanssa, lapsia ei ole. Jutteluseuraa kaipaisin, ystävyydeksi kehittyminen olisi mahtavaa. Jotenkin vaikea tähän heti alkuun kertoa tämän enempää itsestään :s Olen luonteeltani introvertti, pidän lapsista, eläimistä, vanhoista esineistä sekä luonnosta ja maaseudusta.
Sähköposti: saippuakuplassa360@gmail.com
Tämä tuntuu vähän hölmöltä, mutta täytyy kokeilla kun vaikutti niin kivalta idealta.
Olen myös parikymppinen tamperelainen. Moni vanha ystäväni on muuttanut pois ja vaikka olen luonteeltani hieman introvertti ja ujohko uusien ihmisten seurassa, olisi mukava käydä jonkun kanssa vaikka kahvilla, elokuvissa tai sitten siellä drinkillä. Olisi siis mukava löytää tuttavia lähialueelta, mutta toki muualtakin olevat voivat kirjoittaa. Iällä tai vastaavilla ei ole merkitystä, tärkeintä minullekin olisi tulla hyvin juttuun.
Tein tätä varten sähköpostin, av.kavereita@hotmail.com, eli sinnepä viestiä jos joku kiinnostui :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:03"]Minä kans! :) aaveemamma@outlook.com
olen 10-vuotiaan tytön 30-vuotias äiti. saa kirjoitella :)
[/quote]
Moi, mistäpäin Suomea olet?
Piti vaan tulla tähän kommentoimaan, että mahtava idea tämä ketju, ja toivottavasti kaikki löytävät kaverin tai kavereita. :) Yksin ei ole hyvä olla, aikuista seuraa kaipaa vaikka lapsia olisikin seurana.
Olisko pohjois-Pohjanmaalta ketään? Olen 24v nainen :)
Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"]
Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin?
[/quote]
Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"]
[/quote]
Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :)
[/quote]
No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote
tää ketju oli varmaa pelkeästään naisille
Ihana idea! Uskaltaisikohan sitä tulla mukaan, en nimittäin enää jaksa luottaa tällaisiin some-tutusteluihin saatuani _neljät_ oharit peräjälkeen... siis ollaan sovittu että nähdään eikä enää vastatakaan mitään, tai ettei yhtäkkiä enää viestitellä.