Jos antaa takaapäin niin onko pettämistä?
Annoin vahingossa alakerran miehelle talkoissa. Nyt riitelevät.
Kommentit (29)
Jos ei ole katsekontaktia ei ole pettämistä. Tarkistettu netistä
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:42"]
On. Sanonta, mitä silmä ei nää, ei koske perssilmää.
[/quote]
APUA :D Nauran ääneen kun kuulen Juha Tapion laulavan noilla sanoilla...
No mä en ainakaan laske sitä pettämisex. Tavallaan se ei oo niin intiimii kun esim lähetyssaarnaaja on.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:42"]
[/quote]
APUA :D Nauran ääneen kun kuulen Juha Tapion laulavan noilla sanoilla...
[/quote]
Ne on alkuperäiset sanat. Levy-yhtiö pakotti muuttamaan
mitä silmät ei nää, ei koske perssilmää, lopulta takaapäin työnnetään, ehkä tänään, ehkä tänään, mä löydän oikeen reiän...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:47"]mitä silmät ei nää, ei koske perssilmää, lopulta takaapäin työnnetään, ehkä tänään, ehkä tänään, mä löydän oikeen reiän...
[/quote]
Reps kiitos illan parhaat naurut
Takaapäin nyt on ihan kunnon rakasteluasento doggie style. Peräreikäpano on sitten toinen juttu.
Joo ei oo pettämistä. Eihän se nähny ketä se pani.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nyt se lumppu soittelee ovikelloa. En kyllä avaa yöllä sille ovea
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:52"]Joo ei oo pettämistä. Eihän se nähny ketä se pani.
[/quote]
O.K , eli tällä logiikalla kukaan sokea ei koskaan petä, vaikka panisi niin prkl. pitkin kyliä?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:52"]Joo ei oo pettämistä. Eihän se nähny ketä se pani.
[/quote]
O.K , eli tällä logiikalla kukaan sokea ei koskaan petä, vaikka panisi niin prkl. pitkin kyliä?
[/quote]
Enään en ihmettele miksi panon aikana kumppanit pitää silmiä kiinni. Ette vain tulisi petettyä
Takaapäin-liitot ovat kestäviä...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:01"]Nyt se lumppu soittelee ovikelloa. En kyllä avaa yöllä sille ovea
[/quote]
Huuda postiluukusta: "Ei oo pettämistä! Se pani takaapäin!"
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:01"]Nyt se lumppu soittelee ovikelloa. En kyllä avaa yöllä sille ovea
[/quote]
Huuda postiluukusta: "Ei oo pettämistä! Se pani takaapäin!"
[/quote]
Menet aamu yöstä huutamaan ton : "Ei oo pettämistä! Se pani takaapäin!"
Ei ole itse anna vai takaapäin,Baari tutuille
Ei ole pettämistä, jos antaa pilluun. Jos antaa anaalia, niin on pettämistä.