Pelkään että mies on kertonut kaverilleen mitä sanoin
Meillä vierailee viikoittain , melkeinpä päivittäin, miehen kaveri. Ennen miehen kaveri on moikkaillut tullessaan, kysynyt mitä kuuluu ja ollut ns, kohtelias .
Mies tutustui tähän uuteen kaveriin vasta äskettäin , muutama kuukausi sitten ja heistä tuli todella läheisiä. Lähettelee miehelle viestiä öisin, päivisin ja aamuisin ja soittelee jatkuvasti. Pyytää miehen kylään eikä haluaisi päästää pois . Halailee ja on todella takertuva. Ärsytti ja toin julki miehelle epöilyksen että kaveri on mustasukkainen mulle miehen seurasta ja toistepäin. Nyt pelkään että on sanonut.
Niin viikko sitten tuli tilanne kun tämä kaveri laittoi viestin "on se kiva et meen muijaskin edelle ;)"(mies tapasi kaveriaan meidän sovitun menon aikaan ja meno siirtyi) ja mies ihmetteli mulle tätä ääneen , että mitä se tuolla tarkoitti . Ja näytti tämän viestin. En osannut sanoa , mutta tuntui todella ärsyttävältä ja nykyään kun tä kaveri tulee käymään , ei tervehdi, on kylmä ja ei pidä jos olen miehen lähellä . Mitä tämä on??? Alan jo pelätä että kaveri on rakastunut mieheeni .
Kommentit (45)
Kaveruussuhteissakin monesti on ”keherruskuukausi” alussa, jolloin ollaan tosi tiiviisti tekemisissä. Mutta kyllähän tuo nyt kuulostaa kaikkinensa todella kummalliselta. Miten miehesi suostuu? Miksi hän perui teidän menon tavatakseen kaveria? Miehesi tuossa kuuluisi vetää jonkinlaiset rajat.
Voi olla ettei miehesi oikeasti ymmärrä tuossa olevan mitään erikoista, joillain ihmisillä vaan puuttuu tunneäly, tai sit haluaa vaan olla "hyvä jätkä" ripustautuvalle, mahdollisesti hyvinkin yksinäiselle kaverille. Se mikä ei ole hyväksyttävää on, että tuo kaveri käyttäytyy noin tökerösti sun ja miehesi kotona; ei tervehdi, tunkee kylään ym..ja kaiken huippu, että olet huolissasi siitä, että miehesi on kertonut tuolle kaverille sun sanomisesi???? Kyllä minä itse jo tuossa ärähtäisin suoraan tuolle kaverille, että meidän kotona ei käyttäydytä näin. Sinä olet emäntä siinä kodissa, hän on vain vieras!! MIehelle pitäisi myös pitää puhuttelu, onko tosiaan noin puusilmä miellyttäjä, että katselee tällaista sivusta.
Ap'n elämä on selvästi tosi tylsää kun täytyy tehdä näitä täysin tyhmiä provo-aloituksia.
Kyllä tässä tosiaan on vähän gay-vivahdetta ilmassa. Ehkä olet poikaystäväsi elämässä pelkkä kulissi.
Nestori, missä olet?