Pelkään että mies on kertonut kaverilleen mitä sanoin
Meillä vierailee viikoittain , melkeinpä päivittäin, miehen kaveri. Ennen miehen kaveri on moikkaillut tullessaan, kysynyt mitä kuuluu ja ollut ns, kohtelias .
Mies tutustui tähän uuteen kaveriin vasta äskettäin , muutama kuukausi sitten ja heistä tuli todella läheisiä. Lähettelee miehelle viestiä öisin, päivisin ja aamuisin ja soittelee jatkuvasti. Pyytää miehen kylään eikä haluaisi päästää pois . Halailee ja on todella takertuva. Ärsytti ja toin julki miehelle epöilyksen että kaveri on mustasukkainen mulle miehen seurasta ja toistepäin. Nyt pelkään että on sanonut.
Niin viikko sitten tuli tilanne kun tämä kaveri laittoi viestin "on se kiva et meen muijaskin edelle ;)"(mies tapasi kaveriaan meidän sovitun menon aikaan ja meno siirtyi) ja mies ihmetteli mulle tätä ääneen , että mitä se tuolla tarkoitti . Ja näytti tämän viestin. En osannut sanoa , mutta tuntui todella ärsyttävältä ja nykyään kun tä kaveri tulee käymään , ei tervehdi, on kylmä ja ei pidä jos olen miehen lähellä . Mitä tämä on??? Alan jo pelätä että kaveri on rakastunut mieheeni .
Kommentit (45)
Ihmettelen kyllä enemmän miestäsi että hän menee mukaan tällaiseen, öisiä viestejä, halailuja..? Really?
Suurempi ongelma tässä on se, että kaveri ylittää kaikki sopivuuden rajat ja oikeasti on häiriöksi. Eikö miestä ahdista noin tunkeileva ja intensiivinen tyyppi, joka tunkee 24/7 elämään, ja ilmeisesti myös parisuhteen väliin?
Toinen juttu on sitten se, että jos mies kertoo ap:n sanomiset eteenpäin, niin se on törppöä ja miestä voi siitä huomauttaa.
Näytä tämä keskustelu miehelle, jos et itse saa kunnollista dialogia aikaiseksi miehen kanssa, täällä on tullut monta hyvää neuvoa.
Mulla aivan samaa tilanne. Olin todella v i t t tu u un teella tuulella ja soitin steredoista "glad to Be a Gay" "ihmisten edessä" "poika nimeltä päivi" "jokainen on vähän h omo" biisejä aina kun hän oli kylässä. Kyläilyt harventuivat.👍
Se on homoseksuaali, jätä se rajalle ja eroa.
Eikö kolmen kimppa kiinnosta?
2 yhden hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Pidä varasi. Heterolta tuntuva maskuliininen mies mies vetoaa naismaisiin miehiin.
Exäni alkoi vierailla yhä useammin ja useammin parhaan ystävänsä kanssa ja ystävä vietti meillä aikaa. Vuoden jälkeen tämän ystävän tapaamisesta yllätin mieheni ja tämän "ystävä" miehen itse teossa omasta makuuhuoneestamme. Siinä avautui silmät. Kuka vain voi olla mitä vain ja elää sellaista kaksoiselämää , että sitä ei ulkopuolinen käsitä .
Tiedän tunteen. Todella oksettavaa tajuta tosiasiat ja mistä naisystävän rahat tulee...
Vierailija kirjoitti:
Pidä varasi. Heterolta tuntuva maskuliininen mies mies vetoaa naismaisiin miehiin.
Exäni alkoi vierailla yhä useammin ja useammin parhaan ystävänsä kanssa ja ystävä vietti meillä aikaa. Vuoden jälkeen tämän ystävän tapaamisesta yllätin mieheni ja tämän "ystävä" miehen itse teossa omasta makuuhuoneestamme. Siinä avautui silmät. Kuka vain voi olla mitä vain ja elää sellaista kaksoiselämää , että sitä ei ulkopuolinen käsitä .
Ihan oikeasti aivan kamalaa mutta mitä teit?
Jätitkö kairaamaan vai poistuitko 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Se on homoseksuaali, jätä se rajalle ja eroa.
Missä vaiheessa AP sanoi että mies olisi toisessa maassa xD
Älä jatka vaan eroa miehestä. Sain itse 8kk tuomion samankaltaisesta tilanteesta kun mies ei myöntänyt ja tiesin totuuden hänen ja mies "kaverin" suhteesta ja sekosin päästä ja tuli mitta täytteen jatkuvasta ku settamisesta. onneksi ei hengestään päässyt.minä opin. Enkä kadu .
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa ry. S. Sä ja tap Paisi edes apn loppuisi nämä saatanan paskat provot.
👍🏻👊🏻💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa ry. S. Sä ja tap Paisi edes apn loppuisi nämä saatanan paskat provot.
Se, että oma elämäsi on niin tylsää, ei tarkoita sitä että joillakin voisi olla tälläsiä ongelmia.
Miehet ei tarvitse enään naisia eivätkä naiset todellakaan miehiä. Herää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla aivan samaa tilanne. Olin todella v i t t tu u un teella tuulella ja soitin steredoista "glad to Be a Gay" "ihmisten edessä" "poika nimeltä päivi" "jokainen on vähän h omo" biisejä aina kun hän oli kylässä. Kyläilyt harventuivat.👍
Myönnän. Olin yhtä lapsellinen miehen homokaverin vieraillessa ja laitoin soimaan Robinia ja luupilla mun korvissa. Mies hermostui ja homo oli hämmillään. Homo oli mukava mies mutta koin aluksi uhkana hänen ja miehen ystävyyden. Nykyään naurattaa oma toimintani, olin todella lapsellinen .
Kuulostaa kyllä paljon siltä että miehesi ystävä on homoseksuaali. Voit kysyä tältä ystävältä että onko kiinnostunut miehestäsi siinä mielessä jos rohkeutta on.
Ravintola morrison ja se on ihan sama kuin mitä mieltä olet yhden illan aikana.
Kyllähän tässä ihan selvää homoerotiikkaa on puolin ja toisin. Ala katsella uutta miestä itsellesi.