Kaunis on nainen
Harvalla naisella nykyään edes näyttää olevan kunnon rintoja. Muuta kuin lihavilla. Paitsi tekorintoja ja ne on rumat.
Kommentit (88)
Koskahan mammat opppii että jos mies pitää naisella pienistä rinnoista ei se tee miehestä homoa.
Jos mies pitää miehen rinnoista se tekee siitä homon!
Mä olen kateellinen. Voin rehellisesti sanoa. Mä haluaisin isot tissit. Mulla on kamalat löysät riipparit imetyksen jäljiltä, mulla on siis aina ollut riipparit, mun tissit kasvoi teininä tosi nopeasti ja ovat aina olleet lättänät ja roikkuvat, ja imetykset vaan pahensivat. Nykyään olen myös jo vähän lihonnutkin, joten ilman liivejä mun tissit vaan lepäilevät mahan päällä. Ja sitten tiedän, että mieheni kuolaa isoja rintoja.
Seksikkäät on rinnat ap:n linkkaamalla naisella, vaan kyllä pienetkin rinnat voivat olla seksikkäät ja usein ovatkin. Mielestäni rinnat eivät ole kuin urheilusuorituksia, jotka voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen senttien tai sekuntien perusteella, vaan pikemminkin kuin jäätelömakuja, joista jokaisella on omat suosikkinsa, ja monet (itseni mukaanlukien) pitävät lähes kaikista niistä.
Tissit on isot kyllä ja mukavan näköisetkin, mutta persettähän hänellä ei sitten ole ollenkaan. Näkyy jo edestäpäin, että muuten on poikamainen kroppa. Ei hyvä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:09"]
Enkä sitten ole kateellinen. Tuollaiset olisi itsellä kamalat. Ahdistaisi tuo etumuksen paino ja miehet näkisi pelkät kävelevät tissit. Ei kiitos.
[/quote]
Muijahan haluaa, että pelkästään ne nähdään, tissit. Kiva kun on tissit.
Normaalit fiksut naiset tietenkin eri asia kuin tisseillään julkisuutta hakevat.
Tuolla ja esim. sillä Kate Uptonilla on kyllä isot tissit, mikä on kiva niille jotka sellaisista pitää, mutta muu kroppa pelkkä suora pötkylä. Tai kai joku voi pitää sellaisestakin, mutta itse tykkään eniten vartalossa jonkinlaisista kurveista.
Aina jaksaa huvittaa, miten miesten käsityksen mukaan nainen on "kaunis" kun sillä on isot rinnat. Ikään kuin tissien koolla ja kasvoilla olisi mitään tekemistä keskenään :D
Itselläni on suunnilleen tuollaiset tissit. Onneksi luin tämän ketjun, niin tajuan olla menemättä tänä kesänä rannalle, kun rintani ovat tuollaiset hirvitykset, jotka roikkuu navassa asti. Oikeasti ihmiset: D-kupit roikkuu väkisinkin, ellei ole leikattu tai pumpattu!
Omenavartaloisilta tuollaisia rintoja löytyy usein, vaikkei siis olisi lihava. Usein sellaisilla ei ole kyllä paljonkaan takamusta. Päärynävartaloisilla sitten toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:05"]Omenavartaloisilta tuollaisia rintoja löytyy usein, vaikkei siis olisi lihava. Usein sellaisilla ei ole kyllä paljonkaan takamusta. Päärynävartaloisilla sitten toisinpäin.
[/quote] Mulla on sellainen kroppa että lihon naamasta, rinnoista ja tulee pömppis. En ole laihana isorintainen, mutta en rinnatonkaan. Kuitenkin mulla oli E-kuppi kun olin pikkasen pyöreä, hoikkana C.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:05"]Omenavartaloisilta tuollaisia rintoja löytyy usein, vaikkei siis olisi lihava. Usein sellaisilla ei ole kyllä paljonkaan takamusta. Päärynävartaloisilla sitten toisinpäin.
[/quote] Mulla on sellainen kroppa että lihon naamasta, rinnoista ja tulee pömppis. En ole laihana isorintainen, mutta en rinnatonkaan. Kuitenkin mulla oli E-kuppi kun olin pikkasen pyöreä, hoikkana C.
[/quote] En tiedä mikä tälläinen vartalotyyppi on kun mielestäni en ole omena vaikka lihominen menee tiettyihin ruumiinosiin. Hoikkana olen tiimalasi.
Eipä tuossa vartalossa muuten kehuttavaa olekaan kun ne isot tissit
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:33"]
Miten 24-vuotiaan rinnat voi riippua noin pahasti?!
[/quote]
Se on katsos se painovoima. Sitäpaitsi nuo eivät ole mitkään "riipparit". Isoja tissejä maa vetää puoleensa... ja katseita.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 06:22"]
Mun on sanottava nyt miehen näkökulmasta että ihan nätti tyttö mutta nuo rasvasäkit pilaa kokonaisuuden. Puolet pienemmät olis täydelliset eikä näyttäis niin luonnottomilta. Kuin jotkut valtavat kasvaimet rinnan korkeudella....
[/quote]
Puhu vain omasta puolestasi, jos edes olet oikeasti mies.
Ei nuo todellakaan liian suuret olet. Liian suuret olis vielä lähes puolet isommat kuin nuo.
-M28-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]
Voi voi... onpa siinä nyt taas laitettu nainen paikalleen. Blaah...
[/quote]
Mitä viestilläsi yrität sanoa?
[/quote]
Naisella ei siis ilmeisesti ole muuta funktiota kuin nätiltä näyttäminen ja kiihokkeena toimiminen (not).
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]
Voi voi... onpa siinä nyt taas laitettu nainen paikalleen. Blaah...
[/quote]
Mitä viestilläsi yrität sanoa?
[/quote]
Naisella ei siis ilmeisesti ole muuta funktiota kuin nätiltä näyttäminen ja kiihokkeena toimiminen (not).
[/quote]
Tarkoitan sanoa, että tällaiset ketjut ovat aikamoista paskaa.
Mä alan olla tosi iloinen ettei mulla oo hyvää&seksikästä kroppaa - pysyy pinnalliset miehet kaukana. Ainakin nykykropalla tiedän ettei kukaan oo mun kaa vaan kropan tajua
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:03"]Itselläni on suunnilleen tuollaiset tissit. Onneksi luin tämän ketjun, niin tajuan olla menemättä tänä kesänä rannalle, kun rintani ovat tuollaiset hirvitykset, jotka roikkuu navassa asti. Oikeasti ihmiset: D-kupit roikkuu väkisinkin, ellei ole leikattu tai pumpattu!
[/quote] D-kuppi on aika laaja käsite. Esim. 65D ei todellakaan ole mikään roikkuva lollo, ei edes iso.
Miten niin nykyisin nuoret naiset eivät enää voi olla isotissisiä ja laihoja? Naurettavaa :D itse 20v, pituutta 160, painoa 41 kiloa ja d kupin rinnat (luomut :D)
Kauniit ovat, ottaisin mielelläni. Kroppa turhan riuku ja kasvot tyypilliset jenkkibimbon. Kate Upton on kokonaisuutena aivan mielettömän kaunis ja ihana, hälle oon aivan rehellisesti sanottuna kateellinen.