Mitä söisit nyt, jos haluamasi juttu ei lihottaisi tai...
et olisi sille allerginen tai mitään muitakaan käytännön esteitä ei olisi?
Kommentit (105)
Kokonaisen aurajuuston ja jonkun ällömakean erikoiskahvin kaikilla strösseleillä, kermavaahdolla ja muilla höysteillä. Myös ben&Jerry jugurtti-hunaja jäätelö maistuisi.
Mä haluaisin maistella kaikkia erilaisia ranskalaisen keittiön herkkuja alkuruuista jälkiruokiin asti... siis oikean aidon gourmetkokin tekemänä.
Söisin kokonaisen Ben & Jerry's -törpön (0,5 l) ja palanpainikkeeksi Rainbow toffee duo - pussin. Näin olen yhtenä päivänä hurjana tehnytkin.
Söisin omenoita, pähkinöitä, luumuja, kiivejä, kaikkea mille olen allerginen.
Sushia, punaviiniä ja pussillisen salmiakkia jälkkäriksi! Tai sitten Reissumiestä, jossa on päällä jotain oikein hyvää tuorejuustoa, salaattia ja graavilohta sekä palan painikkeeksi kannutolkulla inkivääriteetä.
Syön juuri avokadoa, porkkanoita ja saksanpähkinöitä ja olen oikein tyytyväinen :)
Pizzan savuporolla, kebabilla, pekonilla ja majoneesilla
Juustonaksuja ja juustonaksuja ja juustonaksuja ja juustonaksuja ja juustonaksuja ja juustonaksuja ja suklaata.
Valkosta paahtoleipää kermajuustolla
Juustonaksuja, smetanapizzaa, dr. Pepperiä, tacoja, juustoista pastaa, kana-jalapeno-kermaviili tortilla.
Juustoja ja punaviiniä. Paljon. Päivittäin. Makean nälkään juustokakkuja ja tuhdin kuuman kahvijuoman tai kaakaon. Kylmäsavulohimäti-juustokakkua voisin kanssa syödä voileipäkakkujen ohella jonain päivänä.
Vastaleivottuja korvapuusteja ison maitolasin kanssa. Suolaisista herkuista haluaisin nyt ison satsin mausteisia ranskiksia joita dippaisin hesen kurkkumajoneesiin:)
Köyhiä ritareita mansikkahillolla ja vaniljalla maustetulla löysäksi vatkatulla kermavaahdolla.
Tai sitten lettuja tai pannukakkua vaikka ihan pelkästään sokerin kera.
Tai ehkä sittenkin mansikoita ja kermavaahtoa.
Tai kyllä mansikkatäytekakkukin olisi hyvää.
Juustoinen pannupizza, jossa tuplajuusto, pestoa, tomaattia ja mozzarellaa. Makkaraperunat tuplamausteilla, paljon sipulia. Saatanasti jotain ihanaa siideriä lasipullosta ja sittem salmiakki mix pussi. Ah nam olen puhunut. En ole ikinä edes syönyt noista päöruuista kumpaakaa:-((((((((
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:14"]
Köyhiä ritareita mansikkahillolla ja vaniljalla maustetulla löysäksi vatkatulla kermavaahdolla.
Tai sitten lettuja tai pannukakkua vaikka ihan pelkästään sokerin kera.
Tai ehkä sittenkin mansikoita ja kermavaahtoa.
Tai kyllä mansikkatäytekakkukin olisi hyvää.
[/quote]
Mansikat kermavaahdolla ei lihota.
Lihomisesta en huolehtisi lainkaan. Sanotaan siis, että söisin nyt jos vielä saisin. Jos vielä joku toimittaisi tähän aikaan, niin tilaisin kinkku-pepperoni-tonnikala-tuplajuusto pitsan.
Ai jaa, ettei kermavaahto sitten lihotakaan. Ei kai sitten, eihän siinä ole kuin n. 30 % rasvaa...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:11"]Juustoja ja punaviiniä. Paljon. Päivittäin. Makean nälkään juustokakkuja ja tuhdin kuuman kahvijuoman tai kaakaon. Kylmäsavulohimäti-juustokakkua voisin kanssa syödä voileipäkakkujen ohella jonain päivänä.
[/quote] Mikä siinä muuten on, että punaviini ei lihota? Ennen join valkkaria nykyään punkkua ja mielestäni punkunjälkeisenä aamuna ei turvota.
Sipsejä dipillä ja rutkasti lakuja :)