Kiinnostunut miehestä, jolla erittäin hankala exä. Pitäisikö unohtaa?
Nainen tuntuu pompottelevan miestä. Jaksaako tuollaisesta kiinnostua?
Kommentit (11)
En sekaantuisi. Eräänkin miehen nykyinen( mä olin siis silloin ex) laittoi mulle viestejä vielä kuukausien päästä mm. uhkailuja että puukottaa mut...?!:D vaikka siis itse jätin miehen enkä pitänyt yhteyttä yms.
En haluaisi nähdä tuota naista exänä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:01"]
Voi olla, että helpommalla pääset, kun et sekaannu mieheen, joka ei ole irtautunut entisestään...
[/quote] Näin itsekin ajattelin. Harmi vaan, hyvä mies muuten.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:03"]
En sekaantuisi. Eräänkin miehen nykyinen( mä olin siis silloin ex) laittoi mulle viestejä vielä kuukausien päästä mm. uhkailuja että puukottaa mut...?!:D vaikka siis itse jätin miehen enkä pitänyt yhteyttä yms. En haluaisi nähdä tuota naista exänä.
[/quote] Miten tämä liittyy aiheeseen, jos itse olit se ex?
Mistä sitten tunnistaa, että mies on irtautunut entisestään?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:03"]
En sekaantuisi. Eräänkin miehen nykyinen( mä olin siis silloin ex) laittoi mulle viestejä vielä kuukausien päästä mm. uhkailuja että puukottaa mut...?!:D vaikka siis itse jätin miehen enkä pitänyt yhteyttä yms. En haluaisi nähdä tuota naista exänä.
[/quote] Miten tämä liittyy aiheeseen, jos itse olit se ex?
[/quote]
Kunhan annoin esimerkin miten hankalia osa naisista voi olla miestensä suhteen. Kuten tuossa mainitsinkin, voin vain kuvitella miten hankalaksi kyseinen nainen heittäytyisi ollessaan ex.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:07"]Mistä sitten tunnistaa, että mies on irtautunut entisestään?
[/quote]
Yleensä se entinen on jatkanut eteenpäin..
Älä sekaannu! Jos minä saisin valita nyt uudestaan, en olisi tähän alkanut.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:17"]Älä sekaannu! Jos minä saisin valita nyt uudestaan, en olisi tähän alkanut.
[/quote]
Avaisitko tilannettasi lisää...?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:17"]Älä sekaannu! Jos minä saisin valita nyt uudestaan, en olisi tähän alkanut.
[/quote]
Avaisitko tilannettasi lisää...?
[/quote]
Mies ja tämän ex ovat olleet kavereita suhteen päättymisen jälkeen. Jatkuvaa hengailua ja soittelemista. Ei lapsia tms. Minä tulin kuvioihin ja tämä ex ei ollut minulle ok (todella kuvottava akka kaikinpuolin, oikea miestennielijä, monet naiset eivät hänestä pidä) sanoin miehelle että saa nähdä tätä mutta soittelut pitää lopettaa. Mies lopetti, mutta akka soitteli edelleen jatkuvasti. Sanoin miehelle että käskeä tätä exää lakata yhteydenpito, mutta mies ei suostunut. Minä soitin sitten tälle exälle. Pari kk oli puhelin hiljaa ja sitten alkoi taas. Mikä tahansa ongelma tällä olo, soitti aina miehelleni, vaikka seurusteli itsekin. 2 vuotta tätä katselin ja sitten riitti. Soitin taas hänelle ja tuntui uskovan. Nyt on ollut hetken taas soittamatta. Saa nähdä koska taas alkaa. Niin ja miehen kaverit muistuttavat miestäni koko ajan kuinka heidän pitäisi lähteä tämän exän luokse iltaa istumaan yms.
Eli jos nyt saisin päättää, en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen joka ei exäänsä unohda vaikka ei ole ns mitään mikä pitäisi heidät yhteyksissä, esim. Lapset.
Miten se on hankala? Itse en ole ex-naisen kanssa tekemisissä, paitsi lasta koskevissa asioissa. Ei siitä suurempaa harmia ole ollut minulle, tuskin uudelle naisellekaan.
Voi olla, että helpommalla pääset, kun et sekaannu mieheen, joka ei ole irtautunut entisestään...