Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisit mökkivierailulle niin veisitkö wc-paperia

Vierailija
08.07.2015 |

mennessäsi tuliaisiksi? ÖÖh minusta jotenkin oudolta kuulostaa. Sitä kuitenkin tuntuvat haluavan. Sen sijaan puutarhatonttuja olen vieny.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea, vie ihmeessä säkillinen.

Vierailija
2/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ohutta keltasta paperia pussillinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisin wc-paperia ison säkin ja nihkeitä perspyyhkeitä myös!!!!

Vierailija
4/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai veisin.  Vien aina omat liinavaatteet, juurikin vessapaperia, ja ruokaa joka säilyy ilman kylmälaitteita. Ja jotain juotavaa. Mökillä kaupat on kaukana.

Vierailija
5/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäntäväki on niin pihi että eivät käytä wc-paperia lainkaan vaan esim vanhoja sanomalehtiä, niin kannattaa ottaa mukaan siltä varalta ja säilyttää autossa rulla.

tosta tuli mieleen että kun olin intissä, niin yhdelä  kurssikaverilla AUK:ssa oli omat wc-paperit mukana. Sitten kun oli rättisulkeiset ja kaiki kamat mitä oli mukana piti näyttää, niin se kaveri seisoi mun vieressä ja työnsi mulle vessapaperirullan koska ei halunut "jäädä kiinni" moisesta nössöilystä. Mä seisoin sitten hölmön näköisenä kun vääpeli tuli tarkistamaan kamat.

Vierailija
6/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toivomus mökkivieraille, että tuovat tuliaisinaan jotain käyttötarpeita, esim. juuri vessapaperia, säkki kompostiherätettä, kertakäyttölautasia, syksyllä ulkotulia, yms, tai sitten ruokaa ja juomaa. Ehkä joku uusi yrtti tai hyötykasvi mökkipuutarhaamme, mutta nekin mieluummin hankimme itse tai annamme vinkin.

Kaikki nurkat ovat notkollaan saunakiuluja ja kauhoja, humoristisia saunanlämpömittareita, puutarhatonttuja, rumia vaaseja, pellavapyyhkeitä ja muuta krääsää. Ei kaivata yhtäkään uutta käyttökelvotonta rojua paikkoja täyttämään ja nää tontut ja muut ovat meistä aivan karseita. Koristetavarat, näyttelyesineet ja astiat hankimme itse makumme ja tarpeen mukaan.

Kun menet mökkivieraaksi, kysy reilusti, mitä tarvitaan. Viimeksi kun ystävämme olivat tulossa ja kysyivät tarpeista, mieheni oli ähräämässä ja kiroilemassa vesipumpun kanssa. Hän huikkasi väliin, että pyydä Arskaa hakemaan tarvikeliikkeestä putkitongit ja joku tietyn kokonen tiivistehela. Ja sellaiset oli sitten tuliaisina ja tulivat tarpeeseen, saatiin tiskivedet hanasta :)

Vierailija
7/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua, puutarhatonttuja, mä hajoon.

Hienoo ihastella tonttua numero 132 ja etsiä sille hyvää paikkaa. Pistetään vierailun ajaksi paraatipaikalle huussipolun kivelle. Vieraiden jälkeen heitetään se heti huussin taakse 17 samanlaisen made in china muovitontun joukkoon sitä varten olevaan isoon lehtikompostiin. Toisaalta kätevää, kun on paljon samanlaisia, ei tuu niin helposti vahinhossa nostettua väärää tonttua siihen huussikivelle, kun tulette ensi kesänä tuomaan uuden tontun.

Jos ihan pakko on tonttu tuoda, niin tuo edes kynttilätonttu, ne on käteviä kokon sytykkeinä tällaisina sateisina kesinä. Palaahan nemuovisetkin, mutta käryää pahalle ja naapurit valittaa mustasta savusta.

Vierailija
8/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraamisen tontun vein. ap

Vierailija
9/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn isäntäväeltä, mitä tuon tullessani kaupasta. Jos listalla on vessapaperia, vien sitä.

Vierailija
10/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:10"]

Keraamisen tontun vein. ap

[/quote]

Hyvä verkkoankkurin paino mutapohjalla. Kivikossa ei kestä eikä pidä.

Vierailija
11/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, viet jotain rumia piha tonttuja? Tiedätkö edes tykkääkö isäntäki semmoisista vai onko sun mielestä kivoja? Vessapaperihan on just hyvä tuliainen mökille, lisäksi veisin kyllä jotain juomaa ja ruokaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi