Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?
Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.
Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.
Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.
Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?
Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen? Silikonit ei ole enää nykyään mitenkään harvinaiset ja kuka tahansa voi ne halutessaan käydä laitattamassa.
Jos haluaisi, niin toki saisi kumitissit kuka vaan.
Jotta on järkeä laittaa niin pitäisi olla muutenkin kaunis. Muutenhan ne menis ihan hukkaan. Siitä varmaan kateus kun kaikki ei ole siinä asemassa, että niistä hyötyisi.
N25
Kauniit naiset harvemmin tarvitsee silikoneja. Onko antaa esimerkkejä ketä operaatio on kaunistanut?
Ja vanhempana roikkuu kuin yksinäiset appelsiinit hedelmpussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen? Silikonit ei ole enää nykyään mitenkään harvinaiset ja kuka tahansa voi ne halutessaan käydä laitattamassa.
Jotta on järkeä laittaa niin pitäisi olla muutenkin kaunis. Muutenhan ne menis ihan hukkaan. Siitä varmaan kateus kun kaikki ei ole siinä asemassa, että niistä hyötyisi.
N25
Kauniit naiset harvemmin tarvitsee silikoneja. Onko antaa esimerkkejä ketä operaatio on kaunistanut?
En ole nyt tuo, jolta kysyit, mutta olen aika varma, että monella kauniilla naisella on silikonirinnat. Joku on vain halunnut isommat, jollakulla on rintojen kehityshäiriö (tubulaariset rinnat), jotakuta on häirinnyt eriparirinnat tai muu rintojen muoto. Eikös Angelina Jolie poistattanut molemmat rintansa? Nyt hänellä on siis silikonit. Kuten varmasti monella muullakin julkkiksella (ja taviksella).
Vierailija kirjoitti:
Ainahan näyttävämpiä naisia on muut olleet kateellisia, ei sitä vaan kehdata suoraan myöntää.
Itsekkin olin nuorempana, kunnes itsekkin otin silarit ja tulin sinuiksi itseni kanssa.
Tässäpä se vastaus tulikin. Ihan tiedoksi itsekkin=itsekin. Eli se mitä aivokapasiteetista puuttuu, korvataan muulla. Usein itärajan tytöillä tätä ongelmaa. Lappeenrantaan jostain syystä kasaantunut valkoroskaa enemmänkin. Sinänsä harmi. Nuoria kauniita naisia pilaamassa lähtökohtiaan, valitettavasti usein vanhempien tuella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Jos käy asennuttamassa muoviperseen rintalastan päälle, kuten Iida, niin se tekee kauniimmaksi? Yleensä nämä eivät ole mitenkään kauniita ja silikonilla yritetään kompensoida tätä. Esimerkiksi Janni Hussi on todella kaunis ja silikonit pilaisi ulkonäön täydellisesti. Nyt Janni on raikkaan näköinen ja yksi kauneimpia Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä jos on pieni tai olematon tai syövän sairastanut tissinen että ottaa silarit.Muuten katson että se on huomion hakua varsinkin julkkiksilla tai niiksi yrittävillä.Antaa aivottoman ja mitään osaamattoman kuvan ihmisestä.
Ehkä vähän asian vierestä, mutta mitä vikaa oikeastaan olisi siinä, jos ihminen hakee jollakin huomiota? Eri yhteyksissä tulee ilmi, että hakee huomiota…Miksei saa hakea? Mikä se seuraus on mitä pelätään? Että saa joidenkin huomion kiinnittymään johonkin? Ja tämä on huono, koska…?
No ei kai se huono ole mutta niin kuin sanoin antaa mitään muuta osaamattoman kuvan kuin vain halun olla esillä varsinkin jos ovat ylisuuret kireät pallot kurkussa saakka ja ne todella huomaa.Sinun tisseistähän en tiedä .Kirjoitin siis julkkiksista oletko sinä sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä jos on pieni tai olematon tai syövän sairastanut tissinen että ottaa silarit.Muuten katson että se on huomion hakua varsinkin julkkiksilla tai niiksi yrittävillä.Antaa aivottoman ja mitään osaamattoman kuvan ihmisestä.
Ehkä vähän asian vierestä, mutta mitä vikaa oikeastaan olisi siinä, jos ihminen hakee jollakin huomiota? Eri yhteyksissä tulee ilmi, että hakee huomiota…Miksei saa hakea? Mikä se seuraus on mitä pelätään? Että saa joidenkin huomion kiinnittymään johonkin? Ja tämä on huono, koska…?
Mitä sillä huomiolla oikein tehdään? Mitä sitten tapahtuu, kun väistämättä vanhenee ja lakastuu, ja huomio vähenee? Kestääkö pää, jos itsetunto on rakentunut huomion varaan?
Kannattaa katsoa Avalla pyörivää Botched-sarjaa jossa hyvin karuja puoskaroituja lopputuloksia joita yritetään joten kuten korjata, ja jokaisen miettiä että haluaako itse kärsiä sellaisista pieleen menneistä rintaimplanteista, persimplanteista, poski-implanteista ja huulitäytteistä lopun ikää. Siinä menee elämästä paljon aikaa hukkaan jos jotain epäonnistunutta, epämuodostuneeksi muodostuvaa, elimistön hylkimää, kroonista tulehdusta tai kuolioita aiheuttavaa pitää korjailla ja rempata, ehkä monta vuottakin, ja kärsiä sairaslomasta toiseen eikä pysty elämään normaalia elämää eikä näyttäytyä muille.
Hyvältä ystävältäni poistettiin äsken toinen rinta rintasyövän vuoksi. Kun olen nähnyt hänen pitkän ja hitaan toipumisensa leikkauksesta, kivut ja sen kaiken, niin ajatus siitä että 18-vuotias tyttö, teini vielä, tieten tahtoen ja tahallaan alistaa itsensä kirurgiselle toimenpiteelle joka ei ole ollenkaan riskitön, ja on hänelle täysin turha, tuntuu irvokkaalta. Kateellinen en ole millään tavalla, lähinnä surullinen siitä että tuokaan tyttö ei näe elämässä jotain järkevämpää ja pitemmälle kestävää tapaa tehdä itsensä tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos silarit ovat sellaiset pallot, ne ovat irvokkaan näköiset. Anteeksi, että sanon näin suoraan, mutta näin se on. Siis jos joku on innostunut sellaisesta epäluonnollisesta tyylistä, niin mikäs siinä, kaikin mokomin. Mutta ihan samalla tavalla kuin joku muukin äärimmäisyyksiin menevät tyyli, sellainen kerää katseita. Mulla on ollut aika erikoinen tyyli nuorempana ja kampauksia laidasta laitaan. Mua on tuijotettu ja kaikenlaista on tultu sanomaan. Jos joku valitsee sellaisen sexbätäng-tyylin, niin sekin on erikoinen. Ja mun henkilökohtaisesti on vaikea katsella sellaisia pinkeitä pallosilareita. Mä ymmärrän, että ne vastaavat varmasti jonkun ihmisen estetiikantajua, mutta mun silmään ne näyttävät irvokkailta. En tietenkään sanoisi tätä kenellekään, mutta nyt kun kysyit asiaa, niin kerron. Uskon, että en ole ainoa, jonka silmään ne näyttävät pahalta.
Voi tietenkin olla, että sulla ei ole tällaisia pallosilareita, mutta kun puhuit räjähdysmäisestä kasvusta ja siitä, että kaikki tuijottavat, niin väkisin tulee tämä vaihtoehto mieleen.
Sama itsellä. Kyllä mun ilmeestä varmaan näkee, jos nään jollakin sellaset epämiellyttävän näköiset, varsinkin kun itse hankkinut. Itse en ikinä laittais.
Kun elämässä tekee valintoja niin seuraukset on myös kestettävä.
Silkoneista botoksista liukenee kehoo jotain mikä vaikuttaa aivotoimintaan.
Kyllä olen todella surullinen jos jonkun itsetunto on jo 18-vuotiaana niin huono, että pitää mennä leikkuupöydälle sen takia. Lisäksi pidän todella sairaana sitä kehitystä, että silikonirinnat ja muut operaatiot on nykyään niin normi juttu, ettei kaikki tunnu edes tietävän millainen on normaali naisvartalo. Sehän se ajaa teinitkin haluamaan kauneusleikkauksia kun ne omat oikeasti ihan hyvät rinnat ei näytä samalle kuin seksikkäiden mallien kuvissa...
Ei minulla sinänsä ole sitä vastaan mitään, jos joku henkilö ottaa silikonit, hänellä on varmaan siihen syynsä. Erityisen hyvin ymmärrän niitä, joiden rinnat on kärsineet esim syövän tai lasten takia, ja haluavat siksi silikonit, tavallaan "menetettyjen tilalle". Mutta jättitisseille ja niiden esittelylle ei heru kyllä mitään ymmärrystä, sitä en kertakaikkiaan voi ymmärtää. Surkean huonosta itsetunnosta sen täytyy kertoa että hakee huomiota muovitisseillä....
En osaa sanoa mikä niitä naisia vaivaa jotka kritisoi.
Veikkaan vahvasti kateutta, ei ole varaa itse ottaa, tai kroppa muutenkin niin huonossa kuosissa ettei siinä mitkään silkkarit tilannetta paranna. Nämä ryhmät ne varmaan kovinpaan ääneen kritisoi.
Urheilijat asia erikseen, niissä hommissa (pl fitnesstypyt) silkkareista vaan haittaa, mutta tuskin nämä oman valintansa takia muille huutelee.
Totuushan on, että jossei nyt laiteta mitään tajuttomia ilmapalloja, niin silkkarit on yleensä kauniit. Ihmisellä voi toki olla symmetriset ja kauniit rinnat luonnostaankin, en sitä sano. Mutta ne joilla ei ole, niin silkkareilla saa tasapainoiset rinnat, ja jos kroppa muuten suht hoikka, niin aijjai kun sedän silmä lepää.
Älkää naiset välittäkö niistä muutamista hapannaamoista, vaan nauttikaa elämästä täysin rinnoin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
En ole nyt tuo, jolta kysyit, mutta olen aika varma, että monella kauniilla naisella on silikonirinnat. Joku on vain halunnut isommat, jollakulla on rintojen kehityshäiriö (tubulaariset rinnat), jotakuta on häirinnyt eriparirinnat tai muu rintojen muoto. Eikös Angelina Jolie poistattanut molemmat rintansa? Nyt hänellä on siis silikonit. Kuten varmasti monella muullakin julkkiksella (ja taviksella).
Taitaa olla vähän eri asia poistattaa rintansa rintasyövän uhan vuoksi. Angelina oli kaunis omilla rinnoillaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä huomiolla oikein tehdään? Mitä sitten tapahtuu, kun väistämättä vanhenee ja lakastuu, ja huomio vähenee? Kestääkö pää, jos itsetunto on rakentunut huomion varaan?
Siksihän nuo silikonitissitäytetyt ja huulitäytetyt naiset ajautuukin muita helpommin päihteisiin ja kovemman luokan huumeisiin. Kun huonot leikellyt itsetuntonsa eivät kestä sitä ettei miehet enää katso heihin päin 29 ikävuoden jälkeen, ja täytteet alkaa auttamattomasti roikahtaa ja lerpahtaa napaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos silarit ovat sellaiset pallot, ne ovat irvokkaan näköiset. Anteeksi, että sanon näin suoraan, mutta näin se on. Siis jos joku on innostunut sellaisesta epäluonnollisesta tyylistä, niin mikäs siinä, kaikin mokomin. Mutta ihan samalla tavalla kuin joku muukin äärimmäisyyksiin menevät tyyli, sellainen kerää katseita. Mulla on ollut aika erikoinen tyyli nuorempana ja kampauksia laidasta laitaan. Mua on tuijotettu ja kaikenlaista on tultu sanomaan. Jos joku valitsee sellaisen sexbätäng-tyylin, niin sekin on erikoinen. Ja mun henkilökohtaisesti on vaikea katsella sellaisia pinkeitä pallosilareita. Mä ymmärrän, että ne vastaavat varmasti jonkun ihmisen estetiikantajua, mutta mun silmään ne näyttävät irvokkailta. En tietenkään sanoisi tätä kenellekään, mutta nyt kun kysyit asiaa, niin kerron. Uskon, että en ole ainoa, jonka silmään ne näyttävät pahalta.
Voi tietenkin olla, että sulla ei ole tällaisia pallosilareita, mutta kun puhuit räjähdysmäisestä kasvusta ja siitä, että kaikki tuijottavat, niin väkisin tulee tämä vaihtoehto mieleen.
Sama itsellä. Kyllä mun ilmeestä varmaan näkee, jos nään jollakin sellaset epämiellyttävän näköiset, varsinkin kun itse hankkinut. Itse en ikinä laittais.
Kun elämässä tekee valintoja niin seuraukset on myös kestettävä.
Mä vertaisin noita ääri-isoja silareita muunlaisiin kehonmuokkauksiin. Tarkoitan nyt esim. isoja venytyksiä naamassa (kyllä, sellaisiakin on, ei pelkästään korvissa) tai erilaisia implantteja ihon alla. Ne herättävät huomiota ja aiheuttavat ihmisissä myös vaihtelevan tason inhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan näyttävämpiä naisia on muut olleet kateellisia, ei sitä vaan kehdata suoraan myöntää.
Itsekkin olin nuorempana, kunnes itsekkin otin silarit ja tulin sinuiksi itseni kanssa.
Jos sulla on huono itsetunto, niin älä yleistä. Suurimmalla osalla ei ole.
Juurikin noin. Surullista jos nyori ihminen samaistuu törkyyn ja luulee että itsetunto samaistuu tekotisseihin. Niissä pitäisi olla kunnon ikäraja ettei nuorena ja hölmönä päädy tekemään noin suuria virheitä.
Ymmärrän lääketieteelliset syyt.
Valavuori on tunnettu naistenvihaajasovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Taitaa olla vähän eri asia poistattaa rintansa rintasyövän uhan vuoksi. Angelina oli kaunis omilla rinnoillaan myös.
No, tuossa viestissä nyt kuitenkin sanottiin, että kauniit naiset harvemmin tarvitsee silikoneja. Vastasin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Jos käy asennuttamassa muoviperseen rintalastan päälle, kuten Iida, niin se tekee kauniimmaksi? Yleensä nämä eivät ole mitenkään kauniita ja silikonilla yritetään kompensoida tätä. Esimerkiksi Janni Hussi on todella kaunis ja silikonit pilaisi ulkonäön täydellisesti. Nyt Janni on raikkaan näköinen ja yksi kauneimpia Suomessa
Tämä.
Elämme aikaa, jossa pinta on kaikki ja sivistys ei mitään. Itse näkisin mieluummin, että huomiota haetaan taidoilla, kyvyillä, osaamisella, luonteen hienouksilla, hyvillä teoilla. Silikonipallon ei pitäisi herättää positiivista huomiota yhtään kenessäkään, se ei kerro mitään mistään, millä on oikeasti arvoa.