Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?
Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.
Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.
Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.
Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?
Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.
Kommentit (367)
Miksi niistä silareista olisi kateellinen, kun melkein kaikki voivat halutessaan itsekkin ne hommata?
En paheksu, mutta säälin naisia jotka lähtevät tekemään tarpeettomia ja kivuliaita leikkauksia ihan turhamaisuuttaan. Onneksi olen saanut paremman naisen mallin eivätkä omat pienet rinnat ole häirinneet ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kateus-korttia näissä yhteyksissä, missä kuka tahansa voi teetättää itselleen saman. Tässä tapauksessa jokainen voi teettää itselleen silikonirinnat, jos haluaa.
Kateutta voi aiheuttaa asia, mihin itsellä ei ole vaikutusmahdollisuuksia.
No kerro sitten mikä muu motiivi tässä noilla muilla naisilla voisi olla käyttäytymisen taustalla Ap:ta kohtaan?
Minuakin syrjittiin nuorempana kauneuteni takia, kun muutin pienelle paikkakunnalle opiskelujen perässä. Näytin niille pärjäämällä elämässä paremmin kostoksi.
No mä ihmettelen, mitä se muita naisia haittaa, jos jollakulla on silikonirinnat? :D ei mua kiinnosta, kenellä silikonit kenellä ei. Oma on asiansa.
Itse kun lopetin kolmannen lapsen imetyksen, olin hetken aikaa niin syvissä vesissä (hormonien heittelyn takia?) että koin olevani niiiin ruma ja tissitkin tyhjät pussit, että "pakko hommata silikonit, jotta saan itsetuntoni takaisin". Imetin siis 6 vuotta putkeen...
No, puoli vuotta kun aikaa kului, oli se tyhjä maitorauhaskudos korvautunut rasvalla, ja tissit tuntui taas "täysiltä" ja omilta. Silikonihaaveetkin unohtui :D i love my boobs <3
Mutta jos joku omiaan korjailee, niin mikäs siinä. Ei se oo multa pois :D
N33
Vierailija kirjoitti:
Iida teki itsestään julkkikset menemällä lentokentälle bilemekossa ja silikonit pystyssä. Helppoa on naisen päästä seiskajulkkikseksi 👍
Oletko sä kateellinen siitä, että joku on päässyt seiskajulkkikseksi? Itketkö nyt sitä, että miehet ei voi yhtä helposti päästä? Kuule, me voidaan täällä vaikka yhdessä miettiä, miten sä voisit päästä seiskajulkkikseksi. Kerro vähän itsestäsi, niin lyödään viisaat päät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Iida teki itsestään julkkikset menemällä lentokentälle bilemekossa ja silikonit pystyssä. Helppoa on naisen päästä seiskajulkkikseksi 👍
Loirin käsi heiluu monella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaverimiehet on olleet asiansuhteen kannustavia joidenka kanssa olen jutellut. Selvästi tämä on häirinnyt muita naisia.
Ap.
Niinhän sä haluat kuvitella. Miten se ilmenee, että häiritsee naisia? Todennäköisesti ketään ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja luonnottomat.
Eikä ole jos laitto onnistunut hyvin eikä ole mitkään valtavat pallot. Monella on omat rinnat esim. Eriparia tai hädintuskin on yhtään mitään joten ymmärrän hyvin miksi joku silarit haluaa. Vaatteetkin istuu nätimmin. Tosin en ehkä itse 18v ottaisi, kun ei ole kroppa vielä edes aikuistunut ja ne rinnat voi kasvaa vielä ihan hyviksi. Eikä minulla ole silareita jos joku sitä miettii.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että se blondattu "maisatuksutyylinen" oli sen vieressä seisovan nuoremman tumman naisen äiti!!! Että siinä se häpeää vähäpukeista silikonimammaansa! Eli blondimammaa joka vähän käynyt Tallinnassa ottamassa osamaksusilikonit 40-vuotissynttäreiden kunniaksi ja haluaa esitellä rantapalloja kaikille, mutta onko totta että se blondattu oli vasta 18? Ei kai voi olla, sillä eihän tuollaisia kananpojankelta-valkoisia 80-luvun vaalennuksia enää muut harrasta kuin tyyleihinsä auttamattomasti jämähtäneet Maisa ja Tuksu?
Mun kaveri luuli ensin että tuo lentokenttäblondi oli se Hottis-Juha joka korjattiin naiseksi, Sofiaksi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen? Silikonit ei ole enää nykyään mitenkään harvinaiset ja kuka tahansa voi ne halutessaan käydä laitattamassa.
Jos haluaisi, niin toki saisi kumitissit kuka vaan.
Ainahan näyttävämpiä naisia on muut olleet kateellisia, ei sitä vaan kehdata suoraan myöntää.
Itsekkin olin nuorempana, kunnes itsekkin otin silarit ja tulin sinuiksi itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtä nopeasti se kaikki on ohi. Seiskajulkisuus sulkee monet ovet.
Syy on siinä, millaista naiskuvaa nämä silikonibimbot mediassa näyttää. Suurin osa naisista ei halua kokea seksismiä tai sovinismia vaan pärjätä ihan vaan älyllään ja muilla kyvyillään. Sitten toiset oikein kerjää sitä seksismiä miesten huomiota hankkimalla jättisilikonit ja esittelemällä niitä iltapäivälehdissä. Lisäksi se herättää kysymyksen että eikö lehden kanteen enää kelpaa normaali leikkelemätön vartalo, nuorten ulkonäköpaineet sen kun pahenee kun ei ne luonnolliset tissit vaan näytä samalle.
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumat.
Eikä ne ole enää tätä päivää, ulkomaan somevaikuttajat poistattaa niitä omiaan jotka ottivat tyhmyyksissään, paitsi ne "somevaikuttajat" jotka hakeutuu Dubaihin vähän "hummustelemaan".
Onko Ap suunnittelemassa Dubain matkaa vai mistä moinen huomionhaku?
Miehenä en hyvin usein ymmärrä ylisuurien silikonirintojen palvomista. Arvostan hyvännäköisiä tissejä, en vain ole oikein nähnyt hyvännäköisiä silikonitissejä. Jotenkin ajatus siitä, että rinnat ovat silikonia, ei kuulosta kovin miellyttävältä muutenkaan. Keinotissejä kun saa jokainen ostettua sopivista kaupoista ja puristella kyllästymiseen asti. En halua sellaista ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä jos on pieni tai olematon tai syövän sairastanut tissinen että ottaa silarit.Muuten katson että se on huomion hakua varsinkin julkkiksilla tai niiksi yrittävillä.Antaa aivottoman ja mitään osaamattoman kuvan ihmisestä.
Ehkä vähän asian vierestä, mutta mitä vikaa oikeastaan olisi siinä, jos ihminen hakee jollakin huomiota? Eri yhteyksissä tulee ilmi, että hakee huomiota…Miksei saa hakea? Mikä se seuraus on mitä pelätään? Että saa joidenkin huomion kiinnittymään johonkin? Ja tämä on huono, koska…?
Jos silarit ovat sellaiset pallot, ne ovat irvokkaan näköiset. Anteeksi, että sanon näin suoraan, mutta näin se on. Siis jos joku on innostunut sellaisesta epäluonnollisesta tyylistä, niin mikäs siinä, kaikin mokomin. Mutta ihan samalla tavalla kuin joku muukin äärimmäisyyksiin menevät tyyli, sellainen kerää katseita. Mulla on ollut aika erikoinen tyyli nuorempana ja kampauksia laidasta laitaan. Mua on tuijotettu ja kaikenlaista on tultu sanomaan. Jos joku valitsee sellaisen sexbätäng-tyylin, niin sekin on erikoinen. Ja mun henkilökohtaisesti on vaikea katsella sellaisia pinkeitä pallosilareita. Mä ymmärrän, että ne vastaavat varmasti jonkun ihmisen estetiikantajua, mutta mun silmään ne näyttävät irvokkailta. En tietenkään sanoisi tätä kenellekään, mutta nyt kun kysyit asiaa, niin kerron. Uskon, että en ole ainoa, jonka silmään ne näyttävät pahalta.
Voi tietenkin olla, että sulla ei ole tällaisia pallosilareita, mutta kun puhuit räjähdysmäisestä kasvusta ja siitä, että kaikki tuijottavat, niin väkisin tulee tämä vaihtoehto mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen? Silikonit ei ole enää nykyään mitenkään harvinaiset ja kuka tahansa voi ne halutessaan käydä laitattamassa.
Jos haluaisi, niin toki saisi kumitissit kuka vaan.
Jotta on järkeä laittaa niin pitäisi olla muutenkin kaunis. Muutenhan ne menis ihan hukkaan. Siitä varmaan kateus kun kaikki ei ole siinä asemassa, että niistä hyötyisi.
N25
Kauheasti joo ollaan kateellisia nuorelle ihmiselle, joka on ajattelemattomuuttaan sitoutunut jatkuvien turhien ja kivuliaiden leikkauksien sarjaan silikoniensa ylläpitämisen vuoksi.
Kun leikkauksia on paljon, kasvaa komplikaatioriski. Toivoytavasti ei osu ap:n kohdalle.
Mitä muuten ap vanhempasi ovat leikkauksestasi mieltä? Tukeeko muu suku?
Naiset on kateellisia ja naiset on kateellisia. Mun ystävä (nainen) valmistui muutama vuosi sitten talonrakentajaksi. Hän sanoi, että miesvaltaisella rakennusalalla on ihmetyttänyt eniten suora kateus ja siitä johtuva ilkeys. Jos joku epäonnistuu, monet näkevät sen jotenkin hyödylliseksi itselle. Toisten tekemisistä juorutaan estoitta whatsapp-ryhmissä ja tosiaan vatvotaan muidet mokat erittäin vahingoniloisesti.