Mun lapsi otettiin huostaan.
Tavallaan mun omasta tahdosta. Mutta sitä ei kukaan tajunnut. Näyttelin huonoa vanhempaa. Lapsi sai kaiken
hyvistä sijaisvanhemmista hyvään koulutukseen. Nämä kaikki ilman mun panostusta edes rahallisesti.
Kommentit (10)
Mun lapsi otetaan syksyllä huostaan, myöskin vapaasta tahdosta, mutta onneksi ei tarvitse teeskennellä syytä. JOutuu laitokseen, eli ei tule saamaan sijaisvanhempia, ja kyllä siitä tavallaan joutuu maksamaankin...
Onko sun lapsesi yhtä tyytyväinen kuin sinä?
Periaatteessa hienoa että sait noin lapselle kaiken mitä hän ansaitsi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:10"]Mun lapsi otetaan syksyllä huostaan, myöskin vapaasta tahdosta, mutta onneksi ei tarvitse teeskennellä syytä. JOutuu laitokseen, eli ei tule saamaan sijaisvanhempia, ja kyllä siitä tavallaan joutuu maksamaankin...
Onko sun lapsesi yhtä tyytyväinen kuin sinä?
[/quote]
oletko ylpeä itsestäsi?
Miksi et antanut adoptioon?
Miksi ylipäätään "teit" lapsen?
Oletpa aika epeli! Onnistuitpas kusettamaan niitä kaikkia!
Eivät tiedä, että olet oikeasti tosi fiksu ja loistovanhempi!
Aika veitikka!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:11"]Oletpa aika epeli! Onnistuitpas kusettamaan niitä kaikkia!
Eivät tiedä, että olet oikeasti tosi fiksu ja loistovanhempi!
Aika veitikka!
[/quote] tää oli hauska :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:10"]Mun lapsi otetaan syksyllä huostaan, myöskin vapaasta tahdosta, mutta onneksi ei tarvitse teeskennellä syytä. JOutuu laitokseen, eli ei tule saamaan sijaisvanhempia, ja kyllä siitä tavallaan joutuu maksamaankin... Onko sun lapsesi yhtä tyytyväinen kuin sinä? [/quote] oletko ylpeä itsestäsi?
[/quote]
No, en ole, miksi olisin? Outo kysymys. Päinvastoin, olen pettynyt, surullinen yms.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:05"]Tavallaan mun omasta tahdosta. Mutta sitä ei kukaan tajunnut. Näyttelin huonoa vanhempaa. Lapsi sai kaiken
hyvistä sijaisvanhemmista hyvään koulutukseen. Nämä kaikki ilman mun panostusta edes rahallisesti.
[/quote]Todella kekseliästä! Hyvä sinä!
No, oletko ylpeä omasta toiminnastas?