Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuloksia teillä on dna testeistä? Äidin veljelle ostettiin synttärilahjaksi ja se näytti 99 prosenttisesti suomalaiinen ja vähän ukkrainalaista verta.

Vierailija
25.02.2022 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä demmonen ukrainalainen veri on, nehän on selvästi venäläisiä geeneiltä.

Vierailija
2/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä maksaisin itseni kipeäksi jostain DNA-testistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 30% skandinaavia, 2,5% mesoamerikkalaista ja loput suomalaista.

Vierailija
4/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen 86,9

Itä-eurooppalainen 8,4

Keski-aasialainen 3,8

Iberialainen 0,9

Vierailija
5/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pikkuprossat on statistiikkaa, ei oikeita tuloksia.

T: geneetikko

Vierailija
6/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

95,2% suomalainen,3,8% englantilainen ja 1,0% skandinaavi.

Olin yllättynyt tuloksesta. Odotus oli että skandinaavia enemmän äidinpuolelta ja inuiittia isän puolelta mutta eipä ollutkaan.

Vierailija
7/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että itseltäni löytyisi venäläistä perimää, niin selvästi piirteet ovat tuolta idästä päin.

En ehkä haluakaan enää tietää.

Vierailija
8/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

97,4 % suomalainen

1,4 % inuiitti

1,2 % länsiaasialainen

Vierailija
9/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelletestejä...

Vierailija
10/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99 % suomalainen. 1 % inuiittia. Sitä en kyllä ymmärrä, miten määritellään suomalaisuus. Pelkästään länsi- ja itäsuomalaiset eroavat geneettisesti toisistaan

11/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 70% suomalainen, ja 26% skandinaavi ja myös itä-eurooppaa tuli 8% ja brittein saaria 7%, mutta tulokset päivittyivät muutama vuosi sitten, ja nyt itä-eurooppaa ( unkaria ) on vain 3% ja britit pyyhkäytyivät pois, samoin kuin keski-aasia 2% pyyhkiytyi pois. Oon kumminkin ns. länsi-suomalainen.

Vierailija
12/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pikkuprossat on statistiikkaa, ei oikeita tuloksia.

T: geneetikko

Mitä tämä tarkoittaa suomeksi :D

T: Ei-geneetikko

Vierailija
13/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itua noissa dna-testeissä on. Geenitestejäkö ne ovat? Siis mitä itua, sitä nyt kuitenkin kyselen.

Suomalainen.

Miksi minun pitäisi tietää mistä päin se ihmissuku on tullut, jonka uursuvun jatkeeksi minä vuosituhansien kuluttua olen sitten syntynyt.

Uur tarkoittaa tässä ikiaikaista... Hehe, oma sana.

Vierailija
14/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itua noissa dna-testeissä on. Geenitestejäkö ne ovat? Siis mitä itua, sitä nyt kuitenkin kyselen.

Suomalainen.

Miksi minun pitäisi tietää mistä päin se ihmissuku on tullut, jonka uursuvun jatkeeksi minä vuosituhansien kuluttua olen sitten syntynyt.

Kai sieltä voi löytää uusia sukulaisia, joista ei ole tiennyt. Siis tietenkin jos myös he ovat tehneet testin.

Vierailija
15/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla tehdäkään, lueskelin yhtenä neandertalin ihmisistä artikkelia ja siinä oli kuvituskuva miehestä - näytti yhdeltä veljistäni :(

Vierailija
16/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 99 % suomalainen. 1 % inuiittia. Sitä en kyllä ymmärrä, miten määritellään suomalaisuus. Pelkästään länsi- ja itäsuomalaiset eroavat geneettisesti toisistaan

Eikös tää inuiitti oo käytännössä saamelaista

Vierailija
17/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen.

Kai sieltä voi löytää uusia sukulaisia, joista ei ole tiennyt. Siis tietenkin jos myös he ovat tehneet testin.

Ai miten, jos ne luvut joita annetaan ovat sellaisia, että sopivat tuhansiin ihmisiin, kymmeniin tuhansiin... ollaan kaikki sukulaisia. 

Mites, teettikö aloittajan äiti oman testin, tuliko samanlaiset lukemat sukujuuriin...

Vierailija
18/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskalla tehdäkään, lueskelin yhtenä neandertalin ihmisistä artikkelia ja siinä oli kuvituskuva miehestä - näytti yhdeltä veljistäni :(

Eurooppalaisissahan on neandertaaligeenejä, esim. miehillä erityisen korostunut brow ridge (mikälie kulmaharjanne suomeksi), itseltäni löytyy occipital bun eli pieni luupatti kallonpohjasta.

https://www.abroadintheyard.com/20-physical-traits-inherited-from-neand…

Vierailija
19/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen.

Ai miten, jos ne luvut joita annetaan ovat sellaisia, että sopivat tuhansiin ihmisiin, kymmeniin tuhansiin... ollaan kaikki sukulaisia. 

Mites, teettikö aloittajan äiti oman testin, tuliko samanlaiset lukemat sukujuuriin...

Ei se noin mee vaan niin että palveluun rekisteröityneitten dna:ta verrataan keskenään ja katotaan löytyykö sukulaisuutta. Yle Areenassa on tästä dokkari nimeltä Dna:n salaisuudet.

Vierailija
20/20 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tämä vasta pahalta vaikuttaa, kun teksti sekoittui :)

Ei passaa tehdä testiä, - veljeni sivuprofiili on hyvin samannäköinen kuin neandertalinihmisen kuva tiedeartikkelissa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi