Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa oikein on, kun miehet usein kiinnostuu minusta, mutta kun vastaan heidän kiinnostukseensa, he "perääntyvät"?

Vierailija
25.02.2022 |

Usein käy niin että mies ensin katselee minua. seuraavalla kerralla kun taas törmäämme toisiimme, mies taas katsoo mutta tällä kertaa jopa hymyilee. Ja tämä ei siis ole mitään normaalia "ai tuttu tyyppi, minäpä hymyilen hänelle" vaan juuri sellaista, kun ollaan kiinnostuneita tuntemattomasta. Ei minulle naiset tuolla tavoin hymyile ja käännä päätä sivulle minua kohti.

No... sitten kun itsekin huomaan, että okei, onpas söpö mies ja selvästi flirttailee minulle, hymyilen hänelle takaisin, niin ensin mies tuntuu olevan mielissään, mutta taas seuraavalla kerralla kun kohtaamme, mies on kuin häntä koipien välissä.

Olen itse avoin ja "kaikkien ystävä", autan mielelläni vanhuksia kaupassa ylähyllyjen kanssa, ja minulta usein myös pyydetäänkin apua koska ilmeisesti olen helposti lähestyttävän näköinen. En jännitä muita ihmisiä ja juttelen mielelläni tuntemattomille,jos he haluavat jutella (en koskaan itse mene juttelemaan muille koska tiedän, että monet suomalaiset eivät pidä tuntemattomie kanssa juttelusta ja koska olen muille hyvää haluava ihminen, niin en halua kellekään ikävää oloa).

Viime kohtaamisemme siis miehen kanssa meni niin, että hän otti katsekontaktin hymyillen ja minä tottakai hymyilin hänelle takaisin. Ajattelin, että ensi kerralla aion avata suuni ja kysyä, tunnemmekko jostain, kun mies hymyili minulle viimeksi. Mutta kun seuraava kerta tuli, mies tiesi kyllä että tulisin samalle "kohtauspaikallemme", mutta vältteli minua! Eli ei katsonut ollenkaan minuun päin, vaan lähinnä kengänkärkiään.

Minua vähän harmitti, koska olin jo niin suunnitellut meneväni juttelemaan hänelle.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun olen vastaavassa tilanteessa. Aina kun vastaan toisen kiinnostukseen, mies luikkii pakoon kuin jänis.

Miksi näin käy kerta toisensa jälkeen? :(

Minä oikeasti kärsin tästä, koska olen ihmisläheinen mutta tahdonvastaisesti yksinäinen ihminen, joka kaipaa läheisiä ihmiskontakteja.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikuttaa siltä, että etenet liian nopeasti kun jo muutaman hymyn jälkeen menet jututtamaan. Se voi säikäyttää. Sitäpaitsi tuollaista hymyilyä ja flirttailua kohtaa todella paljon, ilman, että se tarkoittaa yhtään mitään muuta kuin päivän piristystä viehättävän ihmisen kanssa.

Vierailija
62/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähestyy ja tekee aloitteen, jos hän on tosissaan. Tähän luotin itse ja se kannatti. Noin muuten monet miehet näyttävät tykkäävän pitää flirttailupeliä ihan muuten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten nykyään voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen kun kaikki sillä saralla on niin hemmetin vaikeaa. Joku Tinderikin on niin nöyryyttävä paikka tavalliselle ihmiselle. Psyyke ei kestäisi mitään sarjadeittailua monien eri ihmisten kanssa ja jatkuvaa hylkäämistä ja ghostaamista. Varatutkin flirttailevat ihan muuten vaan ja tulevat iholle "ystävystymään".

Vierailija
64/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Koska the chase is better than the catch.

Itse teen tuota yleensä naisille joissa on jokin miellyttävä yksittäinen piirre, mutta kokonaisuutena eivät ole keskivertoa ihmeellisempiä.

Oli se sitten isot tissit, kaunis hymy, treenattu pylly, bambi-silmät, tms.

Mikäs siinä, pieni flirtti piristää omaa päivää, ja usein saa hymyn myös vastapuolen suupieliin. Harva kimpaantuu saadessaan havaita olevansa viehättävä. Ja mainitsemani keskivertonainen on melkein sulaa vahaa, kun häntä oikealla tavalla kehuu..

Mikäänhän ei ole ahdistavampaa kuin se, että jos hymyilet toiselle niin se on lupaus avioliitosta tai vähintään parisuhteesta. Naisena luulisin sinun ymmärtävän tämän.

Tosi kauniit naiset ovat asia erikseen, he saavat jatkuvasti kuulla koreasta kuorestaan, heille pitää olla tylympi, saadakseen heidät kiinnostumaan

Miksi pitää olla tyly kauniille, tuota osaa en oikein ymmärtänyt? Siksikö minä nuorena vedin puoleeni naistenmies-tyyppisiä kauheita tyyppejä?

Koska he saavat 24/7 kuunnella miehiltä sulosointuja ja lepertelyä. Siihen turtuu.

Tyly voi olla monella tapaa, ei se välttämättä tarkoita että on kauhea tyyppi.

Kumppanin metsästyksessä pätee saman lainalaisuudet kuin kaikessa markkinoinnissa, erilaisuus huomataan.

Nyt voisi joku kyllä oikaista tämän väärinkäsityksen: niin kaunista naista ei ole vielä koskaan Suomeen syntynyt, että hän olisi 24/7 saanut kuulla suomalaisilta miehiltä suloisia lepertelyjä. Päinvastoin, kyllä se kasvatuslähtökohta 'Ettes ylpisty' on aina ensisijainen kohtaamismuoto. Eli suosittelen tylyyden sijasta kohtaamaan kauniit naiset kuten muutkin, eli kohteliaasti ja arvostavasti.

Vierailija
65/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa mä en nyt oikein ymmärrä.

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että vaikka joku hymyilee jollekulle, se ei tarkoita kiinnostusta.

Mies hymyili minulle, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Minä hymyilin takaisin, mutta yhtäkkiä hymyni takaisinpäin onkin miehelle signaali, että olen kiinnostunut ja koska mies ei halua kanssani mitään, hän välttelee nyt minua.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa :D

Niin, se logiikka on, ettei kukaan muu kuin sinä pohtinut jotain kiinnostusta. Miehet eivät ole olleet kiinnostuneita ja näin ollen eivät ole myöskään torjuneet sinua. Jos näitä katsekontaktin kääntämisiä on paljon, niin toki jokin sinun toiminnassasi on häiritsevää. En voi tietää näkemättä, mikä se on, mutta näytätkö ehkä jotenkin maaniselta virnuillessasi?

Toiseksi, jos joskus pysähtyy puolivahingossa tuijottamaan toista, hämmentyy itsekin, kun toinen vastaa tähän. 

Vaihtoehtoja on monia, mutta edelleen, en ymmärrä aikuista ihmistä pohtimasas, miksi joku täysin random on hymyillyt ja mikse se sitten ei enää hymyillytkään. 

Ei ollut mikään "vahinkotuijotus" vaan hän käänsi päänsä ohikävellessään ja hymyili. Oli siis poistumassa junasta. Kun hän oli kävellyt ohi, käänsi taas päänsä minua kohti ja hymyilin, vastasin hymyyn ja hymyilimme siinä toisillemme useamman sekunnin ajan. Mies on todella söpö ja näemmä hän pitää myös minua söpönä/nättinä! Kyllä odotan sitä hetkeä kun ollaan taas samassa junassa ja ehkäpä mies on kerännyt rohkeutta ja uskaltaa taas katsoa minua. Sitten aion todellakin jutella hänelle. 😀

Vierailija
66/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa mä en nyt oikein ymmärrä.

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että vaikka joku hymyilee jollekulle, se ei tarkoita kiinnostusta.

Mies hymyili minulle, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Minä hymyilin takaisin, mutta yhtäkkiä hymyni takaisinpäin onkin miehelle signaali, että olen kiinnostunut ja koska mies ei halua kanssani mitään, hän välttelee nyt minua.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa :D

Niin, se logiikka on, ettei kukaan muu kuin sinä pohtinut jotain kiinnostusta. Miehet eivät ole olleet kiinnostuneita ja näin ollen eivät ole myöskään torjuneet sinua. Jos näitä katsekontaktin kääntämisiä on paljon, niin toki jokin sinun toiminnassasi on häiritsevää. En voi tietää näkemättä, mikä se on, mutta näytätkö ehkä jotenkin maaniselta virnuillessasi?

Toiseksi, jos joskus pysähtyy puolivahingossa tuijottamaan toista, hämmentyy itsekin, kun toinen vastaa tähän. 

Vaihtoehtoja on monia, mutta edelleen, en ymmärrä aikuista ihmistä pohtimasas, miksi joku täysin random on hymyillyt ja mikse se sitten ei enää hymyillytkään. 

Ei ollut mikään "vahinkotuijotus" vaan hän käänsi päänsä ohikävellessään ja hymyili. Oli siis poistumassa junasta. Kun hän oli kävellyt ohi, käänsi taas päänsä minua kohti ja hymyilin, vastasin hymyyn ja hymyilimme siinä toisillemme useamman sekunnin ajan. Mies on todella söpö ja näemmä hän pitää myös minua söpönä/nättinä! Kyllä odotan sitä hetkeä kun ollaan taas samassa junassa ja ehkäpä mies on kerännyt rohkeutta ja uskaltaa taas katsoa minua. Sitten aion todellakin jutella hänelle. 😀

Harmi ettei täällä voi esim. 2 minuutin sisällä muokata viestiä

Mutta siis korjaus kohtaan "käänsi päänsä minua kohti ja HYMYILI", ei siis "hymyiliN" :D

Vierailija
67/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupu pöksyssä. Pelkää naisia. Älä huoli, et paljoa menetä jos tuollainen menee ohi. Arastelu on heidän tapansa kertoa se sinulle, he eivät itsekään usko itseensä. 

Siis oikeasiti ajattelet, että nämä ap:n random jampat pelaa jotain ihme pelejä? Enemmin näen kaksi mahdollisuutta

a) ap kuvittelee kaiken. Kukaan aikuinen ei nyt pidä tervehystä, hymyä tms. kiinnostuksen merkkinä

b) miehet hämmentyy kun tajuavat ap:n oikeasti flirttailevan, vaikka he olivat vain kohteliaita. 

En minä mitään kuvittele. Jos istun paikassa X, ja mies ohi kävellessään kääntää pään minua kohti ja hymyilee ja vielä kun on mennyt ohi, kääntää taas päänsä minua kohti ja jatkaa hymyilyä. Ei tuo nyt pelkän normikohteliaisuuden piikkiin mene :D

Se nyt voi olla mitä vaan. Kyllähän miehillekin aina tolutetaan, ettei naisen hymyily ole mikään kutsu mihinkään.

Vierailija
68/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja turhaan kukaan kuvittelee, että olen haluamassa parisuhdetta. Minä en taida olla kykeneväinen parisuhteeseen, sillä nautin vähän liikaakin omasta ajastani ja vapaudestani. Haluan tutustua koko ajan uusiin ihmisiin, noh, miehiin joten minusta ei ole uskolliseksi tyttöystäväksi, ellen sitten löydä jotakuta sellaista, joka pystyy pitämään kiinnostukseni yllä. Minä kyllästyn tosi nopeasti samaan mieheen. Siksi mieluummin tutustun kaverimielessä miehiin, joiden kanssa tulee jotain jos on tullakseen. Pidän kaverimielessä yhteyttä yhteen exäänikin, siinä ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
69/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pahaa tässä avauksessa oli, kun on herättänyt aikamoisia aggressioita palstailijoissa🤔

Vierailija
70/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on, vastasiko siihen?

Vierailija
71/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi jo sivulla 1 , että on kolmekymppinen, mutta moni luulee häntä nuoremmaksi.

Vierailija
72/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä jotain merkitystä?

Vierailija
73/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olet kohdannut minut? Harrastan silmäpeliä monen naisen kanssa ja tieto siitä, että useat heistä näköjään olisivat kiinnostuneita minusta, saa aikaiseksi hyvän olon tunnetta. Erityisen miellyttävää on uudestaan kohtaamiset kun nainen jo odottaa selvästi aloitettani ja samaan aikaan sattuu toinenkin "tuttavuus" paikalle. Heidän välinen mustasukkainen silmäpeli minun takia on jo suorastaan nautinnollista. Jätän heidät keskenään tiuskimaan, koska on jo uudet naiset "kiikarissa".

Ja sitten heräät :"D noin ei kirjoita kuin pekammarin poika jonka lähin kosketus naiseen on vanha Jallun juliste.

Vierailija
74/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja turhaan kukaan kuvittelee, että olen haluamassa parisuhdetta. Minä en taida olla kykeneväinen parisuhteeseen, sillä nautin vähän liikaakin omasta ajastani ja vapaudestani. Haluan tutustua koko ajan uusiin ihmisiin, noh, miehiin joten minusta ei ole uskolliseksi tyttöystäväksi, ellen sitten löydä jotakuta sellaista, joka pystyy pitämään kiinnostukseni yllä. Minä kyllästyn tosi nopeasti samaan mieheen. Siksi mieluummin tutustun kaverimielessä miehiin, joiden kanssa tulee jotain jos on tullakseen. Pidän kaverimielessä yhteyttä yhteen exäänikin, siinä ei ole mitään ongelmaa.

Sori nyt vaan mutta mitä ihmettä siis vingut täällä?!?? Et etsi mitään niin miksi se kiinnostaa mitä muut hymyilee tai ei hymyile. Olet kunnon peluri.

Vierailija
75/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä koipien välissä viittaisi jo ihastukseen. Itse ainakin alan pelkäämään naista ihastuessani. Tosin en kyllä ihastu noin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän