Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa oikein on, kun miehet usein kiinnostuu minusta, mutta kun vastaan heidän kiinnostukseensa, he "perääntyvät"?

Vierailija
25.02.2022 |

Usein käy niin että mies ensin katselee minua. seuraavalla kerralla kun taas törmäämme toisiimme, mies taas katsoo mutta tällä kertaa jopa hymyilee. Ja tämä ei siis ole mitään normaalia "ai tuttu tyyppi, minäpä hymyilen hänelle" vaan juuri sellaista, kun ollaan kiinnostuneita tuntemattomasta. Ei minulle naiset tuolla tavoin hymyile ja käännä päätä sivulle minua kohti.

No... sitten kun itsekin huomaan, että okei, onpas söpö mies ja selvästi flirttailee minulle, hymyilen hänelle takaisin, niin ensin mies tuntuu olevan mielissään, mutta taas seuraavalla kerralla kun kohtaamme, mies on kuin häntä koipien välissä.

Olen itse avoin ja "kaikkien ystävä", autan mielelläni vanhuksia kaupassa ylähyllyjen kanssa, ja minulta usein myös pyydetäänkin apua koska ilmeisesti olen helposti lähestyttävän näköinen. En jännitä muita ihmisiä ja juttelen mielelläni tuntemattomille,jos he haluavat jutella (en koskaan itse mene juttelemaan muille koska tiedän, että monet suomalaiset eivät pidä tuntemattomie kanssa juttelusta ja koska olen muille hyvää haluava ihminen, niin en halua kellekään ikävää oloa).

Viime kohtaamisemme siis miehen kanssa meni niin, että hän otti katsekontaktin hymyillen ja minä tottakai hymyilin hänelle takaisin. Ajattelin, että ensi kerralla aion avata suuni ja kysyä, tunnemmekko jostain, kun mies hymyili minulle viimeksi. Mutta kun seuraava kerta tuli, mies tiesi kyllä että tulisin samalle "kohtauspaikallemme", mutta vältteli minua! Eli ei katsonut ollenkaan minuun päin, vaan lähinnä kengänkärkiään.

Minua vähän harmitti, koska olin jo niin suunnitellut meneväni juttelemaan hänelle.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun olen vastaavassa tilanteessa. Aina kun vastaan toisen kiinnostukseen, mies luikkii pakoon kuin jänis.

Miksi näin käy kerta toisensa jälkeen? :(

Minä oikeasti kärsin tästä, koska olen ihmisläheinen mutta tahdonvastaisesti yksinäinen ihminen, joka kaipaa läheisiä ihmiskontakteja.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaproteesi.

Vierailija
22/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The chase is better than the catch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne. Mutta nuorena ei ollut tätä, tosin se alkoi jo n 35 vuotiaana. 

On pakko vaan sinnitellä sinkkuna, koska en onnistu enää miesten kanssa.  minulla on ollut JUURIKIN tuonlaisia tapauksia, sekä lukuisia setbäckejä tinderissä. Tällä viikolla viimeksi. ei ihan oikeesti jaksaisi, ja pistin koko T:n pois. Teidän toki että jonkun ajan päästä oon siellä taas...

Vierailija
24/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatutkin miehet saattavat katsoa/hymyillä hyvännäköisille naisille. Perääntyvät jos nainen alkaa flirttailla takaisin.

Vierailija
25/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli... kukaan ei ole tehnyt aloitetta tai viestinyt kiinnostusta, eikä mitään ole tapahtunut. Mitä näistä tarinoista pitäisi päätellä? Ap:lla on liian vilkas mielikuvitus.

On mulle tehty aloitteita, mutta en ole ollut itse kiinnostunut kyseisistä miehistä.

Tämä ongelmahan on vain niiden puhumattomien flirttailijoiden kohdalla. Jos itse annan vastakaikua hymyllä ja katseella, niin silloin peräännytään. Mutta voi kai tuo olla heiltä arkuutta. Siksi kai eivät uskalla puhuakaan, katselevat ja hymyilevät vain. Ulkomaalaiset ja narkomaanit tulee helposti juttelemaan, mutta suomalaiset tavalliset miehet ei. Ja juuri ne minua kiinnostaisivat...

Ja siis nämä miehet ovat nuoren oloisia, jotenkin sellaisia "viattomia".

Vierailija
26/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska the chase is better than the catch.

Itse teen tuota yleensä naisille joissa on jokin miellyttävä yksittäinen piirre, mutta kokonaisuutena eivät ole keskivertoa ihmeellisempiä.

Oli se sitten isot tissit, kaunis hymy, treenattu pylly, bambi-silmät, tms.

Mikäs siinä, pieni flirtti piristää omaa päivää, ja usein saa hymyn myös vastapuolen suupieliin. Harva kimpaantuu saadessaan havaita olevansa viehättävä. Ja mainitsemani keskivertonainen on melkein sulaa vahaa, kun häntä oikealla tavalla kehuu..

Mikäänhän ei ole ahdistavampaa kuin se, että jos hymyilet toiselle niin se on lupaus avioliitosta tai vähintään parisuhteesta. Naisena luulisin sinun ymmärtävän tämän.

Tosi kauniit naiset ovat asia erikseen, he saavat jatkuvasti kuulla koreasta kuorestaan, heille pitää olla tylympi, saadakseen heidät kiinnostumaan

Vierailija
27/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät uskalla ottaa riskiä,

toisin kuin minä, huippunopeus autoillessa ollut 295km/h.

Voit kuvitella sitä huutoa vänkärin puolella. 

Vierailija
28/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyttäydyn noin, kun tilanne alkaa vaikuttaa "uhkaavalta" niin luikinkin pakoon. Ei vaan itsetunto/luottamus/mikälie riitä ja hävettää näin keski-ikäisenä kokemattomuus.

Vierailija
29/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista hymysi.

Vierailija
30/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyttäydyn noin, kun tilanne alkaa vaikuttaa "uhkaavalta" niin luikinkin pakoon. Ei vaan itsetunto/luottamus/mikälie riitä ja hävettää näin keski-ikäisenä kokemattomuus.

Ihan oikein toimit, ei ne naiset itse kokeneina ymmärrä tuollaista tilannetta, eivät kertakaikkiaan osaa asettua tilanteeseen että itse olisivat vielä samassa iässä täysin kokemattomia. Siinä olisi monet hämmästelyt ja mielensäpahoitukset edessä.

Vierailija
31/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melko epätoivoiselta. Etkö voisi tutustua ihmisiin ihan normaalisti?

Mikä on normaalia tutustumista ihmisiin?

Onko se siis jotenkin outoa, että kaksi samalla junalla päivittäin kulkevaa ihmistä tutustuisi toisiinsa?

Ja juu tämä siis liittyy junamatkaan. Kuljemme samalla junalla päivittäin, tosin tätä nuorta miestä en ole nähnyt kuin vasta pari kertaa. Jo ensimmäisellä kohtaamisellamme hän katseli minua ja toisella kerralla sitten osoitti kiinnostustaan kääntämällä päänsä minua kohti kahteen kertaan kun jäi pois junasta.

Vierailija
32/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö pettää? Ruma sisältä?

Vierailija
33/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Itse teen tuota yleensä naisille joissa on jokin miellyttävä yksittäinen piirre, mutta kokonaisuutena eivät ole keskivertoa ihmeellisempiä.

Mikäs siinä, pieni flirtti piristää omaa päivää, ja usein saa hymyn myös vastapuolen suupieliin. Harva kimpaantuu saadessaan havaita olevansa viehättävä. Ja mainitsemani keskivertonainen on melkein sulaa vahaa, kun häntä oikealla tavalla kehuu..

Mikäänhän ei ole ahdistavampaa kuin se, että jos hymyilet toiselle niin se on lupaus avioliitosta tai vähintään parisuhteesta. Naisena luulisin sinun ymmärtävän tämän.

Tosi kauniit naiset ovat asia erikseen, he saavat jatkuvasti kuulla koreasta kuorestaan, heille pitää olla tylympi, saadakseen heidät kiinnostumaan

Yläpeukutin, ja haluan olla pikkuisen eri mieltä.

Nainen perääntyy strategisesti, kun kiinnostava mies jahtaa häntä,

mutta lopulta nainen saa HÄNET kiinni.

/

Minusta tylyys on pidettävä reservissä niin kauan kunnes toinen on ensin tyly.

Kohtele asianmukaisesti. 

Vierailija
34/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Joo joo, hyvä yritys "palauttaa minut maanpinnalle". En ole koskaan kuvitellut olevani mikään malli/missi ja kyllä mulle siitä on muutkin toitottaneet jostain ihmeellisestä syystä kuten nyt sinäkin teit :D

Mulla on ollut niin hirveitä itsetunto-ongelmia aikoinaan, että osaan tänä päivänä olla todella kiitollinen siitä, että arvostan itseäni ja viihdyn omana itsenäni, vaikka en mikään täydellinen jumalatar olekaan.

Vierailija
35/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties nämä vilkuilijat on varattuja ja siksi luikkivat pakoon siinä vaiheessa, kun jotain saattaisi tapahtua. Testaavat vain omaa viehätysvoimaansa, eli sitä saavatko naisilta huomiota, vaikka olisivatkin tiukasti parisuhteessa.

Vierailija
36/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät uskalla ottaa riskiä,

toisin kuin minä, huippunopeus autoillessa ollut 295km/h.

Voit kuvitella sitä huutoa vänkärin puolella. 

Olet sinä hurja kaveri.

Minä laitoin vaimoa takaapäin ja sanoin "sulla on melkein yhtä tiukka kuin äidilläs".

Voin sanoa että jos siitä olis seurannut pelkkää huutoa, se olis ollut korvia hivelevää sinfoniaa.

Vierailija
37/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee naiset tinderissä, katselevat ja tykkäävät, mutta sitten kun pitäisi jutella niin tuijotetaan tyhjällä katseella kuin mykkä pillua.

Nyt saatte maistaa omaa lääkettänne.

Vierailija
38/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupu pöksyssä. Pelkää naisia. Älä huoli, et paljoa menetä jos tuollainen menee ohi. Arastelu on heidän tapansa kertoa se sinulle, he eivät itsekään usko itseensä. 

Siis oikeasiti ajattelet, että nämä ap:n random jampat pelaa jotain ihme pelejä? Enemmin näen kaksi mahdollisuutta

a) ap kuvittelee kaiken. Kukaan aikuinen ei nyt pidä tervehystä, hymyä tms. kiinnostuksen merkkinä

b) miehet hämmentyy kun tajuavat ap:n oikeasti flirttailevan, vaikka he olivat vain kohteliaita. 

En minä mitään kuvittele. Jos istun paikassa X, ja mies ohi kävellessään kääntää pään minua kohti ja hymyilee ja vielä kun on mennyt ohi, kääntää taas päänsä minua kohti ja jatkaa hymyilyä. Ei tuo nyt pelkän normikohteliaisuuden piikkiin mene :D

No kuvittelet sinä. Vaikka näin käviksin, niin katse ei kerro halusta tutustua paremmin tai halusta parisuhteeseen tms. Ei se ole lähestymistä. 

Vierailija
39/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melko epätoivoiselta. Etkö voisi tutustua ihmisiin ihan normaalisti?

Mikä on normaalia tutustumista ihmisiin?

Onko se siis jotenkin outoa, että kaksi samalla junalla päivittäin kulkevaa ihmistä tutustuisi toisiinsa?

Ja juu tämä siis liittyy junamatkaan. Kuljemme samalla junalla päivittäin, tosin tätä nuorta miestä en ole nähnyt kuin vasta pari kertaa. Jo ensimmäisellä kohtaamisellamme hän katseli minua ja toisella kerralla sitten osoitti kiinnostustaan kääntämällä päänsä minua kohti kahteen kertaan kun jäi pois junasta.

Minusta ei ole normaalia kehittää mielessään jotain kuvitelmia kiinnostuksesta ja sen lopahtamisesta sillä perusteella, että joku jossain junamatkalla katsoi ja ehkä hymyili. Joku saattaa ihan vain hymyillä ajatuksissaan. Yleensä ihmisiin tutustutaan juttelemalla, eikä miettimällä että "viimeksi se katsoi, nyt ei katso minua, nyt minulta vietiin lupa tutustua". Mene juttelemaan jos siltä tuntuu, mutta jätä rauhaan jos et saa vastakaikua. Nyt tämä kaikki draama on olemassa vain korviesi välissä.

Vierailija
40/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö pettää? Ruma sisältä?

Ai kun vastaan toisen hymyyn hymyllä, hymyni paljastaa että olen ruma sisältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän