Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa oikein on, kun miehet usein kiinnostuu minusta, mutta kun vastaan heidän kiinnostukseensa, he "perääntyvät"?

Vierailija
25.02.2022 |

Usein käy niin että mies ensin katselee minua. seuraavalla kerralla kun taas törmäämme toisiimme, mies taas katsoo mutta tällä kertaa jopa hymyilee. Ja tämä ei siis ole mitään normaalia "ai tuttu tyyppi, minäpä hymyilen hänelle" vaan juuri sellaista, kun ollaan kiinnostuneita tuntemattomasta. Ei minulle naiset tuolla tavoin hymyile ja käännä päätä sivulle minua kohti.

No... sitten kun itsekin huomaan, että okei, onpas söpö mies ja selvästi flirttailee minulle, hymyilen hänelle takaisin, niin ensin mies tuntuu olevan mielissään, mutta taas seuraavalla kerralla kun kohtaamme, mies on kuin häntä koipien välissä.

Olen itse avoin ja "kaikkien ystävä", autan mielelläni vanhuksia kaupassa ylähyllyjen kanssa, ja minulta usein myös pyydetäänkin apua koska ilmeisesti olen helposti lähestyttävän näköinen. En jännitä muita ihmisiä ja juttelen mielelläni tuntemattomille,jos he haluavat jutella (en koskaan itse mene juttelemaan muille koska tiedän, että monet suomalaiset eivät pidä tuntemattomie kanssa juttelusta ja koska olen muille hyvää haluava ihminen, niin en halua kellekään ikävää oloa).

Viime kohtaamisemme siis miehen kanssa meni niin, että hän otti katsekontaktin hymyillen ja minä tottakai hymyilin hänelle takaisin. Ajattelin, että ensi kerralla aion avata suuni ja kysyä, tunnemmekko jostain, kun mies hymyili minulle viimeksi. Mutta kun seuraava kerta tuli, mies tiesi kyllä että tulisin samalle "kohtauspaikallemme", mutta vältteli minua! Eli ei katsonut ollenkaan minuun päin, vaan lähinnä kengänkärkiään.

Minua vähän harmitti, koska olin jo niin suunnitellut meneväni juttelemaan hänelle.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun olen vastaavassa tilanteessa. Aina kun vastaan toisen kiinnostukseen, mies luikkii pakoon kuin jänis.

Miksi näin käy kerta toisensa jälkeen? :(

Minä oikeasti kärsin tästä, koska olen ihmisläheinen mutta tahdonvastaisesti yksinäinen ihminen, joka kaipaa läheisiä ihmiskontakteja.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupu pöksyssä. Pelkää naisia. Älä huoli, et paljoa menetä jos tuollainen menee ohi. Arastelu on heidän tapansa kertoa se sinulle, he eivät itsekään usko itseensä. 

Siis oikeasiti ajattelet, että nämä ap:n random jampat pelaa jotain ihme pelejä? Enemmin näen kaksi mahdollisuutta

a) ap kuvittelee kaiken. Kukaan aikuinen ei nyt pidä tervehystä, hymyä tms. kiinnostuksen merkkinä

b) miehet hämmentyy kun tajuavat ap:n oikeasti flirttailevan, vaikka he olivat vain kohteliaita. 

En minä mitään kuvittele. Jos istun paikassa X, ja mies ohi kävellessään kääntää pään minua kohti ja hymyilee ja vielä kun on mennyt ohi, kääntää taas päänsä minua kohti ja jatkaa hymyilyä. Ei tuo nyt pelkän normikohteliaisuuden piikkiin mene :D

No kuvittelet sinä. Vaikka näin käviksin, niin katse ei kerro halusta tutustua paremmin tai halusta parisuhteeseen tms. Ei se ole lähestymistä. 

LoL ettekö osaa kerätä raskauttavaa todistusaineistoa ?

Istut rauhassa lukemassa, ja nainen lähtee viemään tikkarintikkua roskiin joka on lähellä sinua, vaikka naisella on lähempi roskis ihan siinä nykysijoillaan. Eikö yhtään muka epäilytä, että hän käy tsekkaamassa sinua lähempää, kun olet kiinnostava. Naisen ei tarvitse hymyillä sinulle ilman syytä koskaan. Seuraavaksi et esittäydy, vaan keräät lisää todistusaineistoa kysymällä HÄNEN nimeään. Jos hän kysyy sinun nimeä, hän on kiinnostunut. Naisen ei tarvitse kysyä sinun nimeä jos sinä et häntä kiinnosta. Peräännyt vasta kun kiinnostusta ei ole. Mutta et myöskään lähde rynnäköllä etenemään kiinnostunutta kohti. Nainen antaa aina vinkin siitä, etenetkö vai et. Mutta taaskaan et voi projisoida omaa kiinnostustasi häneen; opettele selvät vinkit, äläkä näe niitä siellä missä niitä ei ole. Koska nainen on valitsija, hänen kiinnostuksen taso kertoo, missä mennään.

Vierailija
42/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en hymyile ihmisille (miehille), ne luulee sen tarkoittavan jotain. Baareissa pitää vältellä katsekontaktejakin, ettei joku r*nkkari ota sitä lupauksena seksistä. Jättäkää vieraat ihmiset rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Koska the chase is better than the catch.

Itse teen tuota yleensä naisille joissa on jokin miellyttävä yksittäinen piirre, mutta kokonaisuutena eivät ole keskivertoa ihmeellisempiä.

Oli se sitten isot tissit, kaunis hymy, treenattu pylly, bambi-silmät, tms.

Mikäs siinä, pieni flirtti piristää omaa päivää, ja usein saa hymyn myös vastapuolen suupieliin. Harva kimpaantuu saadessaan havaita olevansa viehättävä. Ja mainitsemani keskivertonainen on melkein sulaa vahaa, kun häntä oikealla tavalla kehuu..

Mikäänhän ei ole ahdistavampaa kuin se, että jos hymyilet toiselle niin se on lupaus avioliitosta tai vähintään parisuhteesta. Naisena luulisin sinun ymmärtävän tämän.

Tosi kauniit naiset ovat asia erikseen, he saavat jatkuvasti kuulla koreasta kuorestaan, heille pitää olla tylympi, saadakseen heidät kiinnostumaan

Kuinkahan moni nainen yläpeukuttaisi tätä, jos olisi osoitettu heille itselleen 😄

Vierailija
44/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa mä en nyt oikein ymmärrä.

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että vaikka joku hymyilee jollekulle, se ei tarkoita kiinnostusta.

Mies hymyili minulle, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Minä hymyilin takaisin, mutta yhtäkkiä hymyni takaisinpäin onkin miehelle signaali, että olen kiinnostunut ja koska mies ei halua kanssani mitään, hän välttelee nyt minua.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa :D

Vierailija
45/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen takaisin useimmiten. Ja juttelen jotain joutavaa. Joskus taas olen väsynyt ja en seurallisella päällä.

Oon liian vanha sulle, kaupan vaalea neiti, mutta saat kyllä kysyä multa ihan mitä haluat. Mä en kehtaa koska en tiedä mikä on ystävällisyyden ja kiinnostuksen ero.

Annan veikkauskorttini sulle nimipuoli ylöspäin jotta tiedät edes nimeni.

Vierailija
46/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en hymyile ihmisille (miehille), ne luulee sen tarkoittavan jotain. Baareissa pitää vältellä katsekontaktejakin, ettei joku r*nkkari ota sitä lupauksena seksistä. Jättäkää vieraat ihmiset rauhaan.

"Lupauksena seksistä" 😂😂😂 Kukaan ei sun hymyä ota lupauksena seksistä. Miehet kiinnostuu susta koska hymyilet heille, onpa todella karmea kohtalo, otan osaa suruusi! Ziisus mikä ämpäripää

Vierailija
47/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että vaikka joku hymyilee jollekulle, se ei tarkoita kiinnostusta.

Mies hymyili minulle, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Minä hymyilin takaisin, mutta yhtäkkiä hymyni takaisinpäin onkin miehelle signaali, että olen kiinnostunut ja koska mies ei halua kanssani mitään, hän välttelee nyt minua.

Sinun hymysi (seuraavalla kohtaamisella) oli liian innokas ja hyökkäävä, selvästi odotit tapaamista ja kontaktia. Eri asia kuin spontaani katsekontakti.

Mitä itse luulet sen merkitsevän, että satunnaisesti sinulle hymyillyt tuntematon ei seuraavalla kohtaamisella enää etsikään katsettasi? Kai sulla jokin teoria on itselläkin?

Vierailija
48/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin tänne baariin voimaantumaan, en yököttävää miesseuraa hakemaan!

Painata toi paitaan ja laita päälle baariin.

Tai ehkä ois vaan parempi jäädä kotiin.

Vierailija
49/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun hymysi (seuraavalla kohtaamisella) oli liian innokas ja hyökkäävä, selvästi odotit tapaamista ja kontaktia. Eri asia kuin spontaani katsekontakti.

Mitä itse luulet sen merkitsevän, että satunnaisesti sinulle hymyillyt tuntematon ei seuraavalla kohtaamisella enää etsikään katsettasi? Kai sulla jokin teoria on itselläkin?

Mies voi olla ujo.

Itse ainakin menen puihin, jos nätti tyttö hymyilee ja näyttää että kiinnostusta olisi. Näin on joskus tapahtunut, mutta olinkin silloin vielä nuori kolli

Vierailija
50/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet kohdannut minut? Harrastan silmäpeliä monen naisen kanssa ja tieto siitä, että useat heistä näköjään olisivat kiinnostuneita minusta, saa aikaiseksi hyvän olon tunnetta. Erityisen miellyttävää on uudestaan kohtaamiset kun nainen jo odottaa selvästi aloitettani ja samaan aikaan sattuu toinenkin "tuttavuus" paikalle. Heidän välinen mustasukkainen silmäpeli minun takia on jo suorastaan nautinnollista. Jätän heidät keskenään tiuskimaan, koska on jo uudet naiset "kiikarissa".

Vierailija
51/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olet kohdannut minut? Harrastan silmäpeliä monen naisen kanssa ja tieto siitä, että useat heistä näköjään olisivat kiinnostuneita minusta, saa aikaiseksi hyvän olon tunnetta. Erityisen miellyttävää on uudestaan kohtaamiset kun nainen jo odottaa selvästi aloitettani ja samaan aikaan sattuu toinenkin "tuttavuus" paikalle. Heidän välinen mustasukkainen silmäpeli minun takia on jo suorastaan nautinnollista. Jätän heidät keskenään tiuskimaan, koska on jo uudet naiset "kiikarissa".

= Alemman tason mies.

Vierailija
52/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Itse teen tuota yleensä naisille joissa on jokin miellyttävä yksittäinen piirre, mutta kokonaisuutena eivät ole keskivertoa ihmeellisempiä.

Mikäs siinä, pieni flirtti piristää omaa päivää, ja usein saa hymyn myös vastapuolen suupieliin. Harva kimpaantuu saadessaan havaita olevansa viehättävä. Ja mainitsemani keskivertonainen on melkein sulaa vahaa, kun häntä oikealla tavalla kehuu..

Mikäänhän ei ole ahdistavampaa kuin se, että jos hymyilet toiselle niin se on lupaus avioliitosta tai vähintään parisuhteesta. Naisena luulisin sinun ymmärtävän tämän.

Tosi kauniit naiset ovat asia erikseen, he saavat jatkuvasti kuulla koreasta kuorestaan, heille pitää olla tylympi, saadakseen heidät kiinnostumaan

Miksi pitää olla tyly kauniille, tuota osaa en oikein ymmärtänyt? Siksikö minä nuorena vedin puoleeni naistenmies-tyyppisiä kauheita tyyppejä?

Vierailija
53/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyttäydyn noin, kun tilanne alkaa vaikuttaa "uhkaavalta" niin luikinkin pakoon. Ei vaan itsetunto/luottamus/mikälie riitä ja hävettää näin keski-ikäisenä kokemattomuus.

Onko tullut mieleen, että hyvin monillanaisilla on kyllä kokemuksia, mutta huonoja sellaisia? Naisilla tuskin on samanlaiset näkemykset siitä, että kokeneisiin /sen puute olisi hyviä tai huonoja, ehkä jopa päin vastoin, heillä itsellään on kokemusta siitä että on joutunut kokeneen kynsiin huonolla tavalla.

Vierailija
54/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lupauksena seksistä" 😂😂😂 Kukaan ei sun hymyä ota lupauksena seksistä. Miehet kiinnostuu susta koska hymyilet heille, onpa todella karmea kohtalo, otan osaa suruusi! Ziisus mikä ämpäripää

”Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa” on yksi tavallisimmista ’vitseistä’ joita n 18 v nainen saa kuulla. Heheheheh taas.

Vierailija
55/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin fantasiat

Vierailija
56/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa vähän ärsyttävältä

Mikä minussa ärsyttää?

Lopeta jo.

Nyt en ymmärrä yhtään. Olen mielestäsi ärsyttävä, mutta et kerro miksi. Kun pyydän perustelemaan väitteesi, pyydät lopettamaan. Todella erikoista suoraan sanottuna.

Tein tämän avauksen ihan hyvässä hengessä, koska harmittaa etten pääse koskaan tutustumaan miehiin, vaikka haluaisin. Ja juuri se pointti tässä avauksessa oli, että saisin selville onko minussa jokin vika, kun aina näin tapahtuu.

Sinä sanot että olen ärsyttävä, mutta et voi edes pyydettäessä kertoa miksi, niin jotenkin tuntuu että suhtaudut minuun jo lähtökohtaisesti hyvin halveksuvalla tavalla. Minusta halveksunnalle ei ole mitään syytä.

Oletko 17?

Oletko 4 vuotias!? XD

Vierailija
57/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se logiikka on, ettei kukaan muu kuin sinä pohtinut jotain kiinnostusta. Miehet eivät ole olleet kiinnostuneita ja näin ollen eivät ole myöskään torjuneet sinua. Jos näitä katsekontaktin kääntämisiä on paljon, niin toki jokin sinun toiminnassasi on häiritsevää. En voi tietää näkemättä, mikä se on, mutta näytätkö ehkä jotenkin maaniselta virnuillessasi?

Toiseksi, jos joskus pysähtyy puolivahingossa tuijottamaan toista, hämmentyy itsekin, kun toinen vastaa tähän. 

Vaihtoehtoja on monia, mutta edelleen, en ymmärrä aikuista ihmistä pohtimasas, miksi joku täysin random on hymyillyt ja mikse se sitten ei enää hymyillytkään. 

Vierailija
58/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Joo joo, hyvä yritys "palauttaa minut maanpinnalle". En ole koskaan kuvitellut olevani mikään malli/missi ja kyllä mulle siitä on muutkin toitottaneet jostain ihmeellisestä syystä kuten nyt sinäkin teit :D

Mulla on ollut niin hirveitä itsetunto-ongelmia aikoinaan, että osaan tänä päivänä olla todella kiitollinen siitä, että arvostan itseäni ja viihdyn omana itsenäni, vaikka en mikään täydellinen jumalatar olekaan.

Todistit teoriani oikeaksi.

Innostut heti kun joku vähääkään sopiva mies edes vähän hymyilee.

Se on se syy, miksi homma sakkaa.

Vierailija
59/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Miksi pitää olla tyly kauniille, tuota osaa en oikein ymmärtänyt? Siksikö minä nuorena vedin puoleeni naistenmies-tyyppisiä kauheita tyyppejä?

Koska he saavat 24/7 kuunnella miehiltä sulosointuja ja lepertelyä. Siihen turtuu.

Tyly voi olla monella tapaa, ei se välttämättä tarkoita että on kauhea tyyppi.

Kumppanin metsästyksessä pätee saman lainalaisuudet kuin kaikessa markkinoinnissa, erilaisuus huomataan.

Vierailija
60/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseasiassa sama juttu... olen koukussa vain siihen että minä itse olen ihastunut toiseen ja saan rauhassa haaveilla. Jos sitten tämä ihastus näyttää liikaa mielenkiintoa minuun alkaa asia mennä liian konkreettiseksi eikä se tunnu enää samalta. Pidän siitä että toinen on viileä ja etäinen, mielenkiintoni säilyy. On kyllä kummallinen juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi