Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi seksisuhde, kumppani (mies) ei oikein suoriutunut

Vierailija
25.02.2022 |

Hän oli varmaan hermostunut, ensimmäisellä kerralla kaikki oli upeaa! Tehtiin monta kertaa.

Mutta nyt minun luonani hän hermoili. Mietin tietysti että olikohan niin että hän koki minut erittäin viehättävänä. Kuten sanoi asian olevan ja tiedän olevani viehättävä. Vai hän koki että jotain puuttui?

Suutelu oli kyllä todella ihanaa ja toimi. Itsekin kyllä hermoilin tapaamista, koska olin sitä odottanut.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se veti varmuuden vuoks kuivat ennen ku tuli kylää, että sit varmasti jaksaa, mut tais vetää tosi kuivat….

Ööö no hän tuli kotiini ja meni heti alkuun vessaan ja oli siellä hieman liian pitkään..pelkästään pissalle.

Sitäkö hän siellä teki!?!? Hän oli myös huolissaan saanko, viimeksi en saanut, teimme sen 3 kertaa mutta hän tuli aika pian.

Ap

Ahhaa,tyypillistä, panemalla vaan saatava Voi yöks mikä mies. Ei ole naisen tyydytys pääasia.

Vierailija
22/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa kakarat oikea suhde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitäkin on hankittu. Nyt oli nimenomaan sopimus ettei sellaista hankita.

Ap

Vierailija
24/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista olen hakenut mutta ei ole löytynyt, toisaalta mulla on vasta vuosi pitkän suhteen päättymisestä ja viihdyn yksin joten miksi en saisi olla yksin. Se ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi ilman seksiä olla ja seksisuhde on siihen paras vaihtoehto. Eli tavallaan voihan sitä ottaa molemmat, ensin seksisuhde ja myöhemmin parisuhde kun sen aika on. On hyvä myös osata olla yksin! Seksisuhteessa saa kyllä etuja kun osaa olla kiintymättä

ei-ap

Vierailija
25/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö FWB idea ole että saa tavata ja panna muita? En itse ainakaan alkaisi jollekin randompanolle olemaan tilivelvollinen ketä tapaan ja ketä en. Mutta oon samaa mieltä että jotain henkistä yhteyttä pitää olla, muuten se ei tule toimimaan.

Miksi kuvittelet että haluaisin kuulla niistä.

En voi ketään toista kontrolloida, mutta jos sinä haluat nähdä muitakin ja pitää suhteen kevyenä ja se ei minulle riitä, tai se ei siihen yhteyteen siitä, niin silloin minä päätän suhteen.

ap

Vierailija
26/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö FWB idea ole että saa tavata ja panna muita? En itse ainakaan alkaisi jollekin randompanolle olemaan tilivelvollinen ketä tapaan ja ketä en. Mutta oon samaa mieltä että jotain henkistä yhteyttä pitää olla, muuten se ei tule toimimaan.

Miksi kuvittelet että haluaisin kuulla niistä.

En voi ketään toista kontrolloida, mutta jos sinä haluat nähdä muitakin ja pitää suhteen kevyenä ja se ei minulle riitä, tai se ei siihen yhteyteen RIITÄ, niin silloin minä päätän suhteen.

ap

Korjattu yksi sana.

Vierailija
27/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko se sulle niistä muista vai kysyit asiasta. Mun mielestä on harmi jos tyyppi itse kertoo mutta ei toki muuten haittaisi muut. Sehän fwb idea, saa tehdä mitä haluaa koska on sinkku. Ei fwb:stä kuulu olla mustasukkainen.

Vierailija
28/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko se sulle niistä muista vai kysyit asiasta. Mun mielestä on harmi jos tyyppi itse kertoo mutta ei toki muuten haittaisi muut. Sehän fwb idea, saa tehdä mitä haluaa koska on sinkku. Ei fwb:stä kuulu olla mustasukkainen.

Kuka on mustasukkainen?

Asia käytiin läpi heti alkuun. Ei muuta kuin kevyttä suhdetta. Mies kertoi ihan itse näkevänsä muita, itsekin näin.

Tunsin tarvetta määrittää ehdot, piti olla rehellellinen ja reilu, ei säätöjä. Minusta alkoi kuitenkin tuntua että tämä pilasi toisen tapaamisen, olin liian "itsevarma". Ja minulla taas meni fiilis koska mies oli liian playeri ja antoi fiiliksen että naiset ei saa arvottaa häntä, mutta hän saa arvottaa naisia ja tapailla aina parasta, kunnes kyllästyy.

Ja sitten kuitenkin kehuskeli olevansa reilu, vaikka tunteilla pelaamistahan se on.

Ei kiitos. Ilmoitin jo että en voi enää tavata ja rehellisen syyn, tarvitsen jotain enemmän. Hän ei ole edes vastannut.

Vierailija
29/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa mulkku jätkä jos ei ees vastannu. Hyvät käytöstavat tulee olla seksisuhteessakin. Mutta löytyyhän noita muitakin jos semmosta etit. Mulla varmaan 10 miestä tinderissä ehdotti suoraan seksisuhdetta.

Vierailija
30/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompa mulkku jätkä jos ei ees vastannu. Hyvät käytöstavat tulee olla seksisuhteessakin. Mutta löytyyhän noita muitakin jos semmosta etit. Mulla varmaan 10 miestä tinderissä ehdotti suoraan seksisuhdetta.

Vastasikin, asiasta keskusteltu ja kaikki on nyt ok :)

Joo seksiä toki saisi. Mutta ei se taida nyt riittää. Ehkä kokeilen joskus uudestaan.

Vierailija
31/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, äijällä monta syytä, ettei kykene/ sitoudu:

monta muuta panoa

oikeesti naimisissa/suhteessa

erektio-ongelmia

siniset napit unohtui

sairaalloinen valehtelija

sitoutumiskammoinen, ei edes panokaveriksi jaksa alkaa

mt- ongelmia

alko ym. ongelmia

Vierailija
32/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo seksiä toki saisi. Mutta ei se taida nyt riittää. Ehkä kokeilen joskus uudestaan.

Eli pohjimmiltasi haet parisuhdetta? Tätä olen itsekin miettinyt että taidan tarvita vain sen parisuhteen mutta toisaalta pärjään yksinkin. Mutta sitä kun ei tiedä kauan pitää odottaa että semmoinen mies löytyy joka haluaa myös parisuhteen. Ollako sitten viisi vuotta ilman seksiä. Toki kävisihän sekin niin jos sikseen olisi. Itse ainakin olen aktiivisesti etsinyt ja koittaa päästä treffeille ja ehkä liikaakin yrittänyt että nyt päätin että enää en jaksa yrittää parisuhdetta vaan koska pärjään yksin olen yksin ja joskus voin jonkun miehen ottaa tilata netistä panoksi, aivan kuten Wolt:ilta ruuan. Pärjäähän sillä hetken mutta ei se jääkaappia täytä.

Hyviä miehiä, jotka haluavat parisuhteen, on vaikea löytää. Mun edellinen mies, no ongelmia oli liikaa, mutta pahimpana oli että kaikki kemia päättyi ja mies aika paljon haukkui. Joskus kävi käsiksikin. En tiedä. Pelottaa jos joudun uudelleen suhteeseen joka on yhtä riitaa vain. Tsemppiä sulle AP

Vierailija
33/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, äijällä monta syytä, ettei kykene/ sitoudu:

monta muuta panoa

oikeesti naimisissa/suhteessa

erektio-ongelmia

siniset napit unohtui

sairaalloinen valehtelija

sitoutumiskammoinen, ei edes panokaveriksi jaksa alkaa

mt- ongelmia

alko ym. ongelmia

Ei vaan olin oikeassa. Hänkin kaipaa jonkinlaisia tunteita tai yhteyttä. (En itse ymmärrä näitä seksin etsijoitä, joille se ei sitten kuitenkaan riitä)

Ja minä en halua mitään määrittelemätöntä suhdetta, joissa joku aina ihastuu oikeasti ja sitten käy huonosti. Joten tiukka määrittely ei pilasi sen häneltä sekä lopulta ehkä myös minulta.

Mitä tästä opimme, kannattaa joskus vaan mennä fiiliksen mukaan, jos uskaltaa tietysti. Rikoin itseni juuri vähän aikaa sitten joten en tässä kohtaa uskaltanut.

Ap

Vierailija
34/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies siis halusi tunteita mutta halusi kuitenkin pelleillä ihmisten kanssa. Eli se ei sittenkään ettinyt pelkkää seksiä. Ihme äijä. Kannattaa ottaa semonen mies joka ei halua vakampaa ollenkaan vaan pelkkää jyystöä.

Vierailija
35/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pohjimmiltasi haet parisuhdetta? Tätä olen itsekin miettinyt että taidan tarvita vain sen parisuhteen mutta toisaalta pärjään yksinkin. Mutta sitä kun ei tiedä kauan pitää odottaa että semmoinen mies löytyy joka haluaa myös parisuhteen. Ollako sitten viisi vuotta ilman seksiä. Toki kävisihän sekin niin jos sikseen olisi. Itse ainakin olen aktiivisesti etsinyt ja koittaa päästä treffeille ja ehkä liikaakin yrittänyt että nyt päätin että enää en jaksa yrittää parisuhdetta vaan koska pärjään yksin olen yksin ja joskus voin jonkun miehen ottaa tilata netistä panoksi, aivan kuten Wolt:ilta ruuan. Pärjäähän sillä hetken mutta ei se jääkaappia täytä.

Hyviä miehiä, jotka haluavat parisuhteen, on vaikea löytää. Mun edellinen mies, no ongelmia oli liikaa, mutta pahimpana oli että kaikki kemia päättyi ja mies aika paljon haukkui. Joskus kävi käsiksikin. En tiedä. Pelottaa jos joudun uudelleen suhteeseen joka on yhtä riitaa vain. Tsemppiä sulle AP

Kiitos!

Tämä oli tavallaan menetys, mutta myös voitto. Mies oli viehättävä, mutta samalla mysö sellainen että häneen ei voi sitoutua. Joskus ennen olisin ihastuntu häneen kuitenkin. Nyt pystyin tekemään päätöksen järjellä ja tunteella. Voin muistella miten suutelu oli ihanaa ja sen perusteella ajattelevani että meillä oli yhteys. Vaikka sellaista ei syntynyt, koska en sellaista halunnut tämän ihmisen kanssa. Itsesuojelua.

Saatoin hyvillä mielin todeta, tuntui kivalta, mutta ei tarpeeksi kivalta ja sanoa heipat. Sain ajatukseni järjesteykseen.

Toivottavasti sinäkin löydät sellaisen ihmisen joka ei sinua satuta ja osaat itseäsi sellaiselta suojella!

Niitäkin on!

Vierailija
36/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Tämä oli tavallaan menetys, mutta myös voitto. Mies oli viehättävä, mutta samalla mysö sellainen että häneen ei voi sitoutua. Joskus ennen olisin ihastuntu häneen kuitenkin. Nyt pystyin tekemään päätöksen järjellä ja tunteella. Voin muistella miten suutelu oli ihanaa ja sen perusteella ajattelevani että meillä oli yhteys. Vaikka sellaista ei syntynyt, koska en sellaista halunnut tämän ihmisen kanssa. Itsesuojelua.

Saatoin hyvillä mielin todeta, tuntui kivalta, mutta ei tarpeeksi kivalta ja sanoa heipat. Sain ajatukseni järjesteykseen.

Toivottavasti sinäkin löydät sellaisen ihmisen joka ei sinua satuta ja osaat itseäsi sellaiselta suojella!

Niitäkin on!

Eniten minua pelottaa että ihastun tapaukseen ja joudun myös jättämään leikin kesken koska tiedän aikaliki tarkkaan että mies ei halua mitään vakavaa kenenkään kanssa. On pettynyt mukama parisuhteisiin. Toisaalta itselläkään ei ole hinkua semmoiseeseen mun elämä on aikaliki täydellistä nyt. Väliaikainen kainalo ja seksi olisi siis hyvä. Mutta milläs sen kiintymisen sitten estäisi? Pitäisikö "seksisuhde" pitää lyhyenä eli kerran tai kaksi kuten sinä AP.

Vierailija
37/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies siis halusi tunteita mutta halusi kuitenkin pelleillä ihmisten kanssa. Eli se ei sittenkään ettinyt pelkkää seksiä. Ihme äijä. Kannattaa ottaa semonen mies joka ei halua vakampaa ollenkaan vaan pelkkää jyystöä.

On ihmetyyppi, mutta ei  ollenkaan ensimmäinen tätä laatua.

Sanoin että en voi jatkaa koska tarvitsen siihen jonkinlaisen yhteyden, en voi jatkaa tällaista suhdetta.

Hän sanoi että hän luulee olevansa samaa mieltä, että hänkin tarvitsee muuta ja että emme ole pystyneet luomaan yhteyttä. (öhh, pystyneet? Kuka sellaisia luo jos sovitaan että ei muuta kuin seksiä)

Kuitenkin ensimmäisen kerran jälkeen hän oli erittäin innoissaan.

Tämä viimeisin oli ehkä lämpimin keskustelu mikä meillä on ollut, hän kehui minun olevan cool ja lähetti sydämiä.

Minä varmaan rikoin taian, mutta ilmeisesti nämä pelaajat tosiaan toivovat että uskon sen heti alun ilmoituksen ei mitään vakvaa, mutta sen jälkeen annan hänen imeä minut sisään johonkin missä luodaan valheelliselle pohjalle tunteita.

Vierailija
38/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Niitäkin on!

Eniten minua pelottaa että ihastun tapaukseen ja joudun myös jättämään leikin kesken koska tiedän aikaliki tarkkaan että mies ei halua mitään vakavaa kenenkään kanssa. On pettynyt mukama parisuhteisiin. Toisaalta itselläkään ei ole hinkua semmoiseeseen mun elämä on aikaliki täydellistä nyt. Väliaikainen kainalo ja seksi olisi siis hyvä. Mutta milläs sen kiintymisen sitten estäisi? Pitäisikö "seksisuhde" pitää lyhyenä eli kerran tai kaksi kuten sinä AP.

En oikeasti tiedä yhtäkään ihmistä joka olisi oikeasti pystynyt seksisuhteisiin. Siinä on aina jotain muutakin.

Tapailin vähän aikaa sitten myös toista miestä, hänkin flirttaili ja pyrki luomaan jonkinlaista yhteyttä. Siihen ehkä vähän lähdin mukaan koska hän ei ollut niin ihastuttava muuten. Sitten hänelle tuli välillä tarve tarkentaa, tämä ei siitten ole mitään vakavaa, tarkoitin nuo pusuhymiöt vain kaverillisesti jne.

Mutta ehkä se olisi voinut toimia, ei saa olla liian huono eikä liian hyvä :D

Itse kyllä alan aina pitää ihmisistä. Mutta olemme kaikki erilaisia.

Minusta sinun kannattaisia ehkä etsiä sitä oikeaa parisuhdetta :)

Ap

Vierailija
39/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Niitäkin on!

En oikeasti tiedä yhtäkään ihmistä joka olisi oikeasti pystynyt seksisuhteisiin. Siinä on aina jotain muutakin.

Tapailin vähän aikaa sitten myös toista miestä, hänkin flirttaili ja pyrki luomaan jonkinlaista yhteyttä. Siihen ehkä vähän lähdin mukaan koska hän ei ollut niin ihastuttava muuten. Sitten hänelle tuli välillä tarve tarkentaa, tämä ei siitten ole mitään vakavaa, tarkoitin nuo pusuhymiöt vain kaverillisesti jne.

Mutta ehkä se olisi voinut toimia, ei saa olla liian huono eikä liian hyvä :D

Itse kyllä alan aina pitää ihmisistä. Mutta olemme kaikki erilaisia.

Minusta sinun kannattaisia ehkä etsiä sitä oikeaa parisuhdetta :)

Ap

Kuule voi AP sitä on kuule etsitty kivien ja alta ja päältä. Mistään ei ole löytynyt. Pelkkiä seksisuhteita vaan löytyisi. Olen jo luopunut toivosta ja päättänyt antaa mahdollisuuden näille seksisuhteille. Yksinkin kun pärjää.

Vierailija
40/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa seksisuhteissa ole järkeä kuin pelimiehen kannalta.