Uusi seksisuhde, kumppani (mies) ei oikein suoriutunut
Hän oli varmaan hermostunut, ensimmäisellä kerralla kaikki oli upeaa! Tehtiin monta kertaa.
Mutta nyt minun luonani hän hermoili. Mietin tietysti että olikohan niin että hän koki minut erittäin viehättävänä. Kuten sanoi asian olevan ja tiedän olevani viehättävä. Vai hän koki että jotain puuttui?
Suutelu oli kyllä todella ihanaa ja toimi. Itsekin kyllä hermoilin tapaamista, koska olin sitä odottanut.
Kommentit (40)
äsh.syynäbei=syynä ei. toumuumusee=touhuumiseen. sorii
Paharet kirjoitti:
arvatenkin. syynäbei voi (miehellä) olla mikään muu, kuin että: Soot iha (varmasti.jotenkin) sitten, niin susiruma? kun ei mikään muu vie (mieheltä) intoa toumuumiseen kuin se asia. Susiruma nainen.
Ulkonäkö ei ole syynä, mutta sitähän juuri kysyin. Mahdollisia syitä tuollaiselle. Jos tietäisin, en kysyisi.
Ja miehet ovat kuulemma suorituskeskeisiä...
Pitää antaa vaan aikaa ja katsoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet ovat kuulemma suorituskeskeisiä...
No tässä yhteydessä olen utelias ihan siitä syystä että sovimme tämän olevan vain seksiä.
Mutta nyt mietin että oliko miehen "nähdään uudestaan, voisin tehdä tätä päiviä (suutelu)" Vain kohteliaisuuksia, eli kehtaanko joskus ehdottaa uutta tapaamista.
En muuten ole ollenkaan suorituskeskeinen!
Veikkaan että eka kerta sujuu kun on himot kohdillaan mutta tokalla kerralla jo "tuttuus" hidastaa touhua. Kuinka usein ap näette? Olen itsekin hankkimassa tässä seksisuhdetta, mies on jo tiedossa mutta ei olla vielä ehditty tekemään mitään. Miten sen alkujännityksen yli pääsee? Kiinnostaa koska mikään sitoutuminen ei ole kummallekaan nyt ajankohtainen asia.
Paharet kirjoitti:
arvatenkin. syynäbei voi (miehellä) olla mikään muu, kuin että: Soot iha (varmasti.jotenkin) sitten, niin susiruma? kun ei mikään muu vie (mieheltä) intoa toumuumiseen kuin se asia. Susiruma nainen.
Tai sitten olet ”liian” kaunis ja miestä alkoi jännittämään, että ei ole riittävä sulle ja menettää sut!
Mitäköhän menetettävää sillä miehellä on kun ei ap mihinkään suhteeseen sen kanssa ole ryhtymässä? Varmaan kannattaa keskustella ja hoitaa alkulämmittely kunnolla ennen kuin aloittaa mitään.
Joku muu nosti ketjua?
Päätin että en tapaa miestä enää.
En pysty tapaamaan ketään näin, olemme liian etäisiä, ehkä mies hakee sellaista tai sitten hän kuitenkin pelailee ja menettää fiiliksen jos suhde on kylmästi sovittu.
En tapaa ketään kylmiltään, enkä koskaan pelaile. Tarvitsen jotain enemmän.
Ehkä väliltämme puuttui tuo jokin, sen jälkeen kun teimme tämän ns. diilin.
Ap
Jos se veti varmuuden vuoks kuivat ennen ku tuli kylää, että sit varmasti jaksaa, mut tais vetää tosi kuivat….
Oikein ap teit kun lemppasit, ei tule tuollainen mies ainakaan paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se veti varmuuden vuoks kuivat ennen ku tuli kylää, että sit varmasti jaksaa, mut tais vetää tosi kuivat….
Ööö no hän tuli kotiini ja meni heti alkuun vessaan ja oli siellä hieman liian pitkään..pelkästään pissalle.
Sitäkö hän siellä teki!?!? Hän oli myös huolissaan saanko, viimeksi en saanut, teimme sen 3 kertaa mutta hän tuli aika pian.
Ap
Oliko mies ees komea? Saanko kysyä missä tapasit miehen?
Itse antaisin miehelle uuden mahdollisuuden. Jos mies oli valmis huolehtimaan tulemisestasi niin ei mies täys läpip*ska voi olla. Jos siis haet seksisuhdetta, vai haetko alitajuisesti parisuhdetta? Itseänikin pelottaa seksisuhteessani että mitä jos ihastun ja haluankin jotain enemmän :(
Vierailija kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis
Ja sinä olet ainakin pelkästään ilkeä. Niin että jos ei esim muuten synkkaa, naisen persoonassa on vika?
Olen hyvin ajattelevainen ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin miehelle uuden mahdollisuuden. Jos mies oli valmis huolehtimaan tulemisestasi niin ei mies täys läpip*ska voi olla. Jos siis haet seksisuhdetta, vai haetko alitajuisesti parisuhdetta? Itseänikin pelottaa seksisuhteessani että mitä jos ihastun ja haluankin jotain enemmän :(
Voi olla että sitä pelkään. Mutta sellaisesta "nähdäänkö huomenna" ja muuten ei pidetä mitään yhteyttä tai tutustuta en ainakaan saa mitään. Tarvitsen jonkinlaisen yhteyden.
Tältä mieheltä en sellaista voi saada tai jos voisinkin niin vain satuttaisin itseni. Hän tapailee muitakin.
Sille tielle en lähde.
Ja kyllä hän oli hyvin viehättävä.
Eikö FWB idea ole että saa tavata ja panna muita? En itse ainakaan alkaisi jollekin randompanolle olemaan tilivelvollinen ketä tapaan ja ketä en. Mutta oon samaa mieltä että jotain henkistä yhteyttä pitää olla, muuten se ei tule toimimaan.