Miksi olet nyt AV.lla etkä nauttimassa ihanaasta
säästä (ainakin pääkaupunkiseudulla)?
Itse olen lupautunut lapsenvahdiksi muutamaksi tunniksi ja bebe nukkuu justu nyt.
Kommentit (37)
Istun autossa ja mies kuskina. Muutama sata kilometriä ni pääsee ulos jaloittelee..
Minusta 17 astetta ei ole ihana kesäsää, vaikka aurinko paistaakin. Stanan kylmä!
21: Onnekas, jos sinulle riittää tämä lämpö aurinkokylpyihin. Minä lähden kohta ulos, mutta laitan takin päälle.
No ei täällä keski-suomessa niin ihana sää oo. Välillä menee pilveen ja + 16. No ajattelin kohta lähteä kuitenkin koiraa lenkittämään.
Helsingissä varjon puolella mittari näyttää 23. Auringon puolella tosi kuuma kun ei edes tuule. Ai että on ihanaa lomailla!
Av-riippuvuus ja yleinen uteliaisuus. Muuttui himoksi noita katsellessa
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4523920/alastomat_av_miehet
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:00"]21: Onnekas, jos sinulle riittää tämä lämpö aurinkokylpyihin. Minä lähden kohta ulos, mutta laitan takin päälle.
[/quote]
Näyttäisi supersään mukaan olevan jotain 20 asetta, mutta näppituntumalla sanoisin, että takapihaltamme, johon ei tuule, on noin 25 astetta :).
14.0 °C, ihana on sää.