Treffit upean 18v teiniherkun kanssa! Voinko valehdella ikäni?
Olen 33v mies ja treffit olisi upean hyväkroppaisen 18v teiniherkun kanssa. Tavattii festareilla ja sovittiin, että käytäisiin jätskillä tai kahvilla meidän kaupungin keskustassa.
Sain hänen instagramista selville, että hän on 18v, mutta hän ei tiedä ikääni. Nyt kun olen AV-palstaa lukenut ja huomannu sen, miten av-mammat piti 18v ikäisenä jopa 22v miestä liian vanhana, niin en viitsisi ikää kertoa.
Onko väärin kertoa oikea ikä vasta, kun olen käynyt siinä kireässä ja mehukkaassa 18v pinpissä sisällä?
Kommentit (21)
Kerro suosiolla. Ja en suosittele käyttämään snaa pinppi, yks pahimmista naisenkarkottajista on mies joka käyttää tota sanaa.
Hahah, "teiniherkku", hyi mikä sana. :D
Pinppiä ei käytä kuin palstan vakiopervo! Hän ei ole aikoihin nähnyt oikeaa pillua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:10"]Hahah, "teiniherkku", hyi mikä sana. :D
[/quote]
Jos kuulisin jonkun käyttävän tätä sanaa lähtisin ihan vitun kovaa karkuun
N18
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:11"]Pinppiä ei käytä kuin palstan vakiopervo! Hän ei ole aikoihin nähnyt oikeaa pillua.
[/quote]
Eikä näe jatkossakaan ellei luovu tuosta sanasta :D
Sitten vasta kun panohommat on takana. Vaikka naisten mukaan historialla ei ole väliä, niin vaikenisin kuitenkin siitä, että sitä löytyy vähän enemmän. :D
"Teiniherkku" toi tosin kylmiä väreitä. Hyi!
Kyllä se sun naamauurteet on huomannu, usko pois.
Kyllä teiniherkku huomaa ikäsi nyt kun humala on haihtunut mutta ehkäpä hän pitää vanhemmista miehistä.
Miten aloittaja aikoo mahtua kokonaan sinne pinpiin kun aikoo siellä käydä? Hiukan väärä käsitys seksistä.
Ootko pedari? Jos et niin ainakin jollain tapaa sairas oot
Siitä vaan, sekin valehtelee ikänsä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:22"]
Ootko pedari? Jos et niin ainakin jollain tapaa sairas oot
[/quote]Ei taas tätä.
Vedä nyt pari kertaa sitä viikseen ennen kuin kerrot oikean ikäsi!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:28"]Siitä vaan, sekin valehtelee ikänsä.
[/quote]
:D
kun olin 19v seurustelin 32v jätkän kanssa, siis oli vakava suhde joka kesti useita vuosia ja asuttiinkin yhdessä. Mutta tuon ikäisenä alkoi. voithan sä ypäripyöreesti vaan sanoa että noin kolmekymppinen mttta älä valehtele
Kerro heti, se kuitenkin jostain paljastuu, usko huvikses.