Vauva.fi:ssä ei saa keskustella homoliitoista
Ilmeisesti, kun ne kaikki keskustelut häviävät.
Missä sananvapaus?
Kommentit (252)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:16"]
Toteutuuko homoliitot? Jos ihmiset on vastaan.
[/quote]
70% suomalaisista kannattaa, joten...
[/quote]
Nyt on Persut ja lestat vallassa. Ja Päivi jeesaa oppositiosta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"]
-Tules nyt katsomaan. Eikös vaan oo söpö?
-Onpas se iso ja ruskea, oikea jööti, vaikka me molemmat ollaan niin vaaleita!
-Äläs nyt. Tämä on meidän yhdessä tekemä. Rakkauden lapsi.
Kaksi homoa juttelee vessanpöntön ääreen kumartuneina.
[/quote]
Peukutin tämän. Just for the effort, okay?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:16"]
Onpas homot kiukkuisia! Kuinkahan monta puuta ne tänään kaataa, kun Luonto (ÄitiMaa) vituttaa niin paljon että?
[/quote]
En tiedä susta, mutta itse oon ainaki sen verran sivistynyt hetero tasa-arvon kannattaja, että ymmärrän ettei luonnolla oo mitään tekemistä jonkun sun ÄitiMaa-jumaluutes kanssa :) Kannatan lisäksi luomutuotantoa, enkä halua pilata luontoa, koska ihminen on osa luontoa = on elettävä sen mukaisesti ja sitä arvostaen.
Ja koska olen näinkin sivistynyt, ymmärrän ettei ole oikein rajata oikeuksia toisilta uskonnon/sukupuolen/seksuaalisuuden tai ihonvärin perusteella, tai millään muullakaan yhtä yhdentekevän ajatuksen pohjalta.
Jos vaan oltais kaikki ihmisiä ja annettais muunkinlaisten ihmisten elää ku vaan omanlaisten
[/quote]
Jos vaan antaisitte lasten olla rauhassa!
[/quote]
Ai hyvän perheen tarjoaminen lapselle ei oo hyväks sille vai? Kuka tahansa saa hankkia lapsensa ja adoptoida niitä KUNHAN SE VAAN ON HETERO? Etkö tajua, että se on syrjintää? Lapsi kasvaa ihan yhtä hyväks ns. sateenkaariperheessäkin kuin heteroperheessä.
Harvoin kukaan homojen oikeuksia vastustava edes tuntee yhdenyhtäkään homoa/lesboa, mutta on muodostanut vaan jonkun käsityksen homopropagandaa levittävästä naismaisesta miehestä, joka elää irstasta orgiaelämäänsä eikä käytä ehkäisyä. Kannattaa vähän tutkiskella omaa maailmankuvaa, jos tää on ainoa asia mitä saat homoudesta irti.
[/quote]
Mä tunnen sekä homoja (opiskelupaikasta) ja lesboja (harrastuksesta). Ja saavat mun puolesta keskenään harjoittaa seksiä niin paljon ku paikat kestää. Mutta lasten oikeuksien yli eivät kävele. Sillä kohtaa loppuu mun suvaitsevaisuus.
[/quote]
Miten homot kävelee lasten oikeuksien yli?
[/quote]
Lapsilla on oikeus äitiinsä.
[/quote]
Mikä sulla sitten on lesboäitejä vastaan?
[/quote]
Ei mitään. Homot on miehiä ja lesbot naisia.
Ajatellaanpa vähemmistöjen asiaa yleensä: olisi ikävää, jos vain mustat saisivat äänestää, mutta eivät naiset tai aasialaiset.
Samalla logiikalla jos homot saavat avioitua, reilua olisi antaa muidenkin rakastavien yhdistelmien avioitua. Homoilla - tai kahdella ihmisellä - ei voi olla yksinoikeutta onneen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:10"]
Hyviä vanhempiahan voi olla kaikenlaisia (joku on hyvä vanhempi lapsena, joku vanhuksena...) ja enemmänkin kuin kaksi ihmistä (kolme, neljä...) ja joillekin taas eläimen seura on ihmistä rakkaampi.
Onko järkevää sillä perusteella tehdä muutoksia, koska sittenhän pitäisi sallia muitakin, varmasti jossain tilanteessa hyviä, vanhemmuuksia?
[/quote]
Ihan oikeasti koetat tässä nyt sanoa, että annat mieluummin gorillan kasvattaa sun lapses adoption kautta ku homo/lesboparin? Onko käynyt mielessä, että ehkä ihminen on parempi kasvattaa toista ihmistä ku joku eläin? Tai siis saathan sä mun puolesta lykätä lapses kobralle kasvamaan, mutta älä jooko sotke meidän aikuisten fiksua keskustelua tälläsillä kommenteilla.
Ärsyttävää tämmönen "jos jokin pitää sallia = kaikki muukin pitää sallia". Onhan päihteistäkin huumeet kiellettyjä, mut alkoholi on ok? Voisko joskus nähdä sitä harmaata siel mustan ja valkosen välissä?
Ja ite kannatan just moniavioisuuttaki, kunhan se tosiaan on tasa-arvonen sen liittotsydeemin kaikille osapuolille, kaikki on siinä omasta tahdostaan ja lasten olot on turvattuja jne. Ei siinä muuten mikään oo ongelma, mut laillisesti se on aika soppa paperitöineen varmasti.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:10"]Hyviä vanhempiahan voi olla kaikenlaisia (joku on hyvä vanhempi lapsena, joku vanhuksena...) ja enemmänkin kuin kaksi ihmistä (kolme, neljä...) ja joillekin taas eläimen seura on ihmistä rakkaampi.
Onko järkevää sillä perusteella tehdä muutoksia, koska sittenhän pitäisi sallia muitakin, varmasti jossain tilanteessa hyviä, vanhemmuuksia?
[/quote]
Ei pidä sallia. Miten tää voi olla niin vaikea asia? Vaikka homot ja lesbot voi huoleti kasvattaa lapsia koska tutkimuksissa on todettu ettei lapset siitä kärsi, se ei tarkoita sitäettä kohta sian sallitaan adoptoida lapsi. Miten nää maan yksinkertaiset pääsisivät yli näistä absurdeista kuvitelmistaan?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:29"] Kun katsoo lähihistoriaa, niin koskaan ei ole ollut homoutta yhtä lisääntyvässä määrin kuin nyt, siis Suomen historiassa. Homous ei siksi ole mikään synnynnäinen ominaisuus, vaan ympäristön vaikutuksen tulos, muiti-ilmiö. Sen voi havaita kansamme lähihistoriaa tutkimalla. Aiemminkin on ollut homoyksilöitä, mutta koskaan aiemmin ei maamme historiassa tällaista ylivaltaan pyrkimistä yli normaalin enemmistöväen. Uusia homouteen taipuvaisia tulee, kun tätä ideologiaa syötetään joka tuutista isolla volyymilla. Sama ilmiö on missä tahansa massavolyymilla markkinoidussa asiassa. [/quote] Lihavoin viestistäsi sen kohdan, johon toivon sinulta nyt asiallisia ja perusteltuja konkreettisia esimerkkejä. Kuinka homot käytännössä pyrkivät ylivaltaan normaaliväestön ylitse? Kerro minulle muutama konkreettinen esimerkki, kuinka tämä pyrkimys ylivaltaan esiintyy ja näkyy yhteiskunnassamme? [/quote] Homot yrittävät polkea lasten oikeudet ja luonnonjärjestyksen (homot eivät saa keskenään lapsia). Luonto kostaa vielä teille! Jumala on ÄitiMaa. Viimeistään homot todistavat naisvihassaan sen. [/quote] Mietitäänpä mikän nyt onkaan luonnollista? Sinäkin olet hengissä vain ja ainoastaan sen takia koska olet pienenä saanut luonnottomat modernit rokotukset ja lääkitykset. Syöt joka päivä luonnottomasti tehotuotettua ruokaa, juot luonnottomasti siirrettyä juomavettä, käytät luonnottomia sähköisiä välineitä, käytät luonnottomasti valmistettuja ja luonnottomista materiaaleista tehtyjä vaatteita, kuljet luonnottomilla kulkuvälineillä, asut luonnottomasti lämmitetyssä asunnossa, jne... Mikään ei ole enää luonnollista, mutta MITÄ SITTEN??? [/quote] SEHÄN SE ONGELMA JUST ONKIN! Ihmisrotu tuhoutuu jos emme ala elämään luonnollisemmin. Meistä tulee hedelmättömiä. Sitten ei synny edes homoja. Voivoi. [/quote] No aiotko ruveta elämään luonnollisemmin? Aloitat vaikka heittämällä sen sun epäluonmollisen läppärin mereen etkä koskaan enää mee terveysasemalle.
[/quote]
En roskaa luontoa.
[/quote]
Roskaat nettiä roska-mielipiteilläsi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:14"]
Ajatellaanpa vähemmistöjen asiaa yleensä: olisi ikävää, jos vain mustat saisivat äänestää, mutta eivät naiset tai aasialaiset.
Samalla logiikalla jos homot saavat avioitua, reilua olisi antaa muidenkin rakastavien yhdistelmien avioitua. Homoilla - tai kahdella ihmisellä - ei voi olla yksinoikeutta onneen.
[/quote]
Että ihan arvotat homouden eläimenä olemisen kanssa? Jumpe. Tässä nyt kumminkin puhutaan aikuisten oikeuskelpoisten ihmisten avioliitosta ja adoptio-oikeudesta, ei eläimet liity siihen millään lailla.
Miksette homot käy vaan ostamassa kaupasta Baby Björn -nuket? Ne on ihan aidon näköset. Ja helpompi jakaa sitten, kun Pekka tapaa homobaarissa ihanan Marcon.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:10"]
Hyviä vanhempiahan voi olla kaikenlaisia (joku on hyvä vanhempi lapsena, joku vanhuksena...) ja enemmänkin kuin kaksi ihmistä (kolme, neljä...) ja joillekin taas eläimen seura on ihmistä rakkaampi.
[/quote]
Ihan oikeasti koetat tässä nyt sanoa, että annat mieluummin gorillan kasvattaa sun lapses adoption kautta ku homo/lesboparin? Onko käynyt mielessä, että ehkä ihminen on parempi kasvattaa toista ihmistä ku joku eläin? Tai siis saathan sä mun puolesta lykätä lapses kobralle kasvamaan, mutta älä jooko sotke meidän aikuisten fiksua keskustelua tälläsillä kommenteilla.
Ärsyttävää tämmönen "jos jokin pitää sallia = kaikki muukin pitää sallia". Onhan päihteistäkin huumeet kiellettyjä, mut alkoholi on ok? Voisko joskus nähdä sitä harmaata siel mustan ja valkosen välissä?
Ja ite kannatan just moniavioisuuttaki, kunhan se tosiaan on tasa-arvonen sen liittotsydeemin kaikille osapuolille, kaikki on siinä omasta tahdostaan ja lasten olot on turvattuja jne. Ei siinä muuten mikään oo ongelma, mut laillisesti se on aika soppa paperitöineen varmasti.
[/quote]On ihmisiä, joille eläin on auttanut huolissa ja vaikeuksissa ihmistä enemmän. Et voi kieltää hänen kokemustaan.
Päihteistä kaikki ovat olleet sallittuja, ei siinä mitään tapahdu.
Niinpä. Tarkoitin vain, että kaikille samat oikeudet.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:14"]
[/quote]
Että ihan arvotat homouden eläimenä olemisen kanssa? Jumpe. Tässä nyt kumminkin puhutaan aikuisten oikeuskelpoisten ihmisten avioliitosta ja adoptio-oikeudesta, ei eläimet liity siihen millään lailla.
[/quote]Eivät homot ole poikkeustapaus. Onnea ei voi rajata niin. Kaikki rakkaus täytyy sallia samanarvoisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:29"] Kun katsoo lähihistoriaa, niin koskaan ei ole ollut homoutta yhtä lisääntyvässä määrin kuin nyt, siis Suomen historiassa. Homous ei siksi ole mikään synnynnäinen ominaisuus, vaan ympäristön vaikutuksen tulos, muiti-ilmiö. Sen voi havaita kansamme lähihistoriaa tutkimalla. Aiemminkin on ollut homoyksilöitä, mutta koskaan aiemmin ei maamme historiassa tällaista ylivaltaan pyrkimistä yli normaalin enemmistöväen. Uusia homouteen taipuvaisia tulee, kun tätä ideologiaa syötetään joka tuutista isolla volyymilla. Sama ilmiö on missä tahansa massavolyymilla markkinoidussa asiassa. [/quote] Lihavoin viestistäsi sen kohdan, johon toivon sinulta nyt asiallisia ja perusteltuja konkreettisia esimerkkejä. Kuinka homot käytännössä pyrkivät ylivaltaan normaaliväestön ylitse? Kerro minulle muutama konkreettinen esimerkki, kuinka tämä pyrkimys ylivaltaan esiintyy ja näkyy yhteiskunnassamme? [/quote] Homot yrittävät polkea lasten oikeudet ja luonnonjärjestyksen (homot eivät saa keskenään lapsia). Luonto kostaa vielä teille! Jumala on ÄitiMaa. Viimeistään homot todistavat naisvihassaan sen. [/quote] Mietitäänpä mikän nyt onkaan luonnollista? Sinäkin olet hengissä vain ja ainoastaan sen takia koska olet pienenä saanut luonnottomat modernit rokotukset ja lääkitykset. Syöt joka päivä luonnottomasti tehotuotettua ruokaa, juot luonnottomasti siirrettyä juomavettä, käytät luonnottomia sähköisiä välineitä, käytät luonnottomasti valmistettuja ja luonnottomista materiaaleista tehtyjä vaatteita, kuljet luonnottomilla kulkuvälineillä, asut luonnottomasti lämmitetyssä asunnossa, jne... Mikään ei ole enää luonnollista, mutta MITÄ SITTEN??? [/quote] SEHÄN SE ONGELMA JUST ONKIN! Ihmisrotu tuhoutuu jos emme ala elämään luonnollisemmin. Meistä tulee hedelmättömiä. Sitten ei synny edes homoja. Voivoi. [/quote] No aiotko ruveta elämään luonnollisemmin? Aloitat vaikka heittämällä sen sun epäluonmollisen läppärin mereen etkä koskaan enää mee terveysasemalle.
[/quote]
En roskaa luontoa.
[/quote]
[/quote]
Koska mulla on siihen OIKEUS! Siinäs itse todistit ettei kaikkea kannata tehdä vaan koska on oikeus.
Nii ja jos joku vastustaa nyt homoutta Raamatun takia, niin täs vähän infoo taas:
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:13"]
Onpas homot kiukkuisia! Kuinkahan monta puuta ne tänään kaataa, kun Luonto (ÄitiMaa) vituttaa niin paljon että?
[/quote]
En tiedä susta, mutta itse oon ainaki sen verran sivistynyt hetero tasa-arvon kannattaja, että ymmärrän ettei luonnolla oo mitään tekemistä jonkun sun ÄitiMaa-jumaluutes kanssa :) Kannatan lisäksi luomutuotantoa, enkä halua pilata luontoa, koska ihminen on osa luontoa = on elettävä sen mukaisesti ja sitä arvostaen.
Ja koska olen näinkin sivistynyt, ymmärrän ettei ole oikein rajata oikeuksia toisilta uskonnon/sukupuolen/seksuaalisuuden tai ihonvärin perusteella, tai millään muullakaan yhtä yhdentekevän ajatuksen pohjalta.
Jos vaan oltais kaikki ihmisiä ja annettais muunkinlaisten ihmisten elää ku vaan omanlaisten
[/quote]
[/quote]
Ai hyvän perheen tarjoaminen lapselle ei oo hyväks sille vai? Kuka tahansa saa hankkia lapsensa ja adoptoida niitä KUNHAN SE VAAN ON HETERO? Etkö tajua, että se on syrjintää? Lapsi kasvaa ihan yhtä hyväks ns. sateenkaariperheessäkin kuin heteroperheessä.
Harvoin kukaan homojen oikeuksia vastustava edes tuntee yhdenyhtäkään homoa/lesboa, mutta on muodostanut vaan jonkun käsityksen homopropagandaa levittävästä naismaisesta miehestä, joka elää irstasta orgiaelämäänsä eikä käytä ehkäisyä. Kannattaa vähän tutkiskella omaa maailmankuvaa, jos tää on ainoa asia mitä saat homoudesta irti.
[/quote]
Mä tunnen sekä homoja (opiskelupaikasta) ja lesboja (harrastuksesta). Ja saavat mun puolesta keskenään harjoittaa seksiä niin paljon ku paikat kestää. Mutta lasten oikeuksien yli eivät kävele. Sillä kohtaa loppuu mun suvaitsevaisuus.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa, monet homot on mieleltään enemmän naisia kuin lesbot. Sulla on hirveän sukupuolittunut ajattelu.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:18"]Miksette homot käy vaan ostamassa kaupasta Baby Björn -nuket? Ne on ihan aidon näköset. Ja helpompi jakaa sitten, kun Pekka tapaa homobaarissa ihanan Marcon.
[/quote]
Kun ottaa huomioon heterojen eroprosentit, onko varaa kirjoitella tällaisia henkisiä oksennuksia?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
= sun mielestä yh-isät ja leski-isät ei oo päteviä huolehtimaan lapsista. Luulis et se rakkaus sitä lasta kohtaan, kiinnostus pitää huolta siitä ja tehdä parhaansa sen elämän eteen ois jotenki ne ratkasevimmat jutut tos vanhemmuudessa ku se, ootko nainen. Ihan yhtä lailla kuka tahansa äiti voi olla huono äiti. Se, että sä saat lapsen ei tee susta automaattisesti loistavaa kasvattajaa.
[/quote]
HUONO ÄITI = HOMOJEN PUOLUSTELU PERVERSIOILLE? Haistakaa nyt jo...Huonot äidit eivät ole mikään perustelu sallia jotain toista huonoa asiaa.
Yh-isät ja leski-isät ovat saaneet lapsensa rakkaussuhteesta naisen kanssa. Se on ollut ihan luonnollinen tapa lisääntyä.
[/quote]
Niin no mäkin tiedän huonoja heterovanhempia, eli sun logiikallas heterovanhemmat tulee kieltää, kerta paskaa ei saa sallia yhtään enempää. Onko tullut mieleen et moni niistä lesbo/heteropareista on just halunnu sitä lasta tosi pitkään ja sillä ei oo väliä onko se adoptoitu, kun niille se on JUST NIIDEN LAPSI. Millä perusteella Molli 17v. on parempi vanhempi lapselleen, kun se on yhen illan jutun kautta tullu raskaaks ja joutuu pitää lapsen ku onki jo raskaus liian pitkällä? Kun taas vastaavasti tää homo/lesbopari, joka on ehkä VUOSIA odottanu et saisi lapsen, jota kasvattaa hoitaa ja elättää ja rakastaa. Ihan normaali tarve monille ihmisille on saada lapsi tai kasvattaa se lapsi sun rakastamas ihmisen kanssa.
[/quote]
Ja nyt kaikki äidit on Molli 17v - ei halunnut lastaan -tyyppiä??? Tyytykää homot siihen, mitä itse saatte aikaiseksi, älkääkä varastako muilta!!!!
[/quote]
Ai nyt adoptio on varkaus? Jos joku haluaa luovuttaa lapsensa jonkun toisen hoidettavaks niin susta se on varkautta? Mitä väliä sillä on kasvattaako tän lapsen heteropari vai lesbo/homopari?
Lähinnä tein yhtä hyvän yleistyksen kuin säkin. Heteroissakin on huonoja vanhempia, en ymmärrä miks ne sit sais kasvattaa lapsia, kerta homo/lesboparit ei saa, vaikka niillä ois motivaatio, rahatilanne ja parisuhde kunnossa?
[/quote]
Adoptio on lapsikauppaa. Ja myös onnenkauppaa. Psykot pärjää hyvin haastatteluissa. Siksi käyn taistelua itseni kanssa, onko se mielestäni hyvä vai huono asia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:20"]
[/quote]
En roskaa luontoa.
[/quote]
[/quote]
Koska mulla on siihen OIKEUS! Siinäs itse todistit ettei kaikkea kannata tehdä vaan koska on oikeus.
[/quote]
Tottakai sulla on oikeus olla vajaa idiootti, mutta en tiedä kannattaako se paljastaa täällä kaikille.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:21"]
Nii ja jos joku vastustaa nyt homoutta Raamatun takia, niin täs vähän infoo taas:
[/quote]
Eihän täällä tänään ole Raamattuun vedonneet ku homot. Sekin jotenkin hupaisaa...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa, monet homot on mieleltään enemmän naisia kuin lesbot. Sulla on hirveän sukupuolittunut ajattelu.
[/quote]
Ja sä oot sekaisin.